Yle "Metsien kätkemä"
Kommentit (16)
Reetta Rantaa on mukava kuunnella, kun taas se Huttusen Antin ääni narisee liikaa. Samoin näyteltynä Reetan kasvot toimivat ja Antin naama vääntyilee kummallisesti. Kauniita kuvia Suomen luonnosta, mutta vähemmän saisi olla hidastuksia ja enemmän tarinoita. Ei tästä ollut ihan retkeilynkaipuuta täyttämään, mutta ihan katsottavissa oleva luonnonkauniiden kohteiden puolesta. Pähkinänkuoressa toivoisin miesjuontajan tilalle jonkun muun, joka toimii samalla tavalla RV-kameran edessä kuin Reetta Ranta.
Mutta missä on luonto? Tässäkin ohjelmassa joutavaa lässytystä ja tekotaitaidetta ihan liikaa. On vielä huonompi kuin Petteri Saarion ohjelmat, niissä kauniimpia kuvia, ääni pois, niin niitä voi sentään katsoa.
Tätä Metsien kätkemää en enää yritäkään, pelkää naaman vääntelyä.
Joop, tämmöstä hidastettua kettureppua ja itsekudottua myssyä. Mitään faktaa ei kohteista saanut irti
Innostuin ideasta, mutta liika estetisöinti ärsyttää. Toivottavasti tulevissa jaksoissa olisi vähän enemmän sisältöä.
Samaa mieltä, se ääni narisee. Ei pysty katsomaan, kun korvat särkee.
Aivan ihana ohjelma ja loistavat juontajat. Voi te kyyniset , mahtaa olla elämänne kurjaa. Menkää itse tekemään parempi tai pitäkää päänne kiinni. Minä fanitan <3
Ainoliini kirjoitti:
Aivan ihana ohjelma ja loistavat juontajat. Voi te kyyniset , mahtaa olla elämänne kurjaa. Menkää itse tekemään parempi tai pitäkää päänne kiinni. Minä fanitan <3
Mä en ymmärrä, mitä kyynistä siinä on, jos sanoo rehellisen mielipiteensä. Miten se tekee elämästä kurjaa, että ei tykkää ihan samoista asioista kuin sinä?
Ekan tv-puffin perusteella luulin juontajaa Jenni Pääskysaareksi.
Miesjuontaja vaihtoon, ihan kamalaa tuubaa ja narinaa. Ei mitään tekemistä luonnon kanssa, todella surkea ohjelma.
Peukkua tulee, ilman oppaana toimivan Antin negatiivista energiaa ja turhautunutta olemusta olisi tuo jo kokolailla katsottavampi ohjelma.
Helsinkiläiset ja luonto ei selvästikään kuulu yhteen ja mikä helvetin sekasikiö on "urbaani luonnonlapsi"
Tarina jatkuu täällä
http://www.vauva.fi/keskustelu/2598574/metsien_katkema_tv_sarja_mita_ja…
Minä kommentoin nyt vuoden 2018 näkökulmasta. Minusta molemmat juontajat ovat tekotaiteellisia. Visualista karkkia on tehty mutta se näyttää liian päälleliimatulta. Musiikki raikaa maisemakuvien päälle, jotka jo nähtiin. Miksi ei faktaa tai oikeaa asiaa vaan liirumlaarumia. Reetan ilmeet ovat tekotaiteellisia.
Typerää - sarjan nimi pitäisi olla "Musiikin kätkemä". Miksi ihmeessä pitää mökällä peittää erämaaluonnon omat äänet? Täysin käsittämätöntä touhua! Musiikki ei sovi mitenkään aiheeseen...
Irene,
Olet hävytön kritiikissäsi.Se on aiheeton ja loukkaava.
Antti on ohjelman käsikirjoittaja ja Reetta vain TV-tuottaja...Antin ohella.
Minua ajoittain ärsytää koko ohjelma ,koska Inari-ohjelmassa ei ole mukana yhtäkään saamelaista,
mutta Lontoossa kasvanut Pepi sählää ohjelmassa.Alkuperäisasukkaat torisesti puuttuvat sarjasta.
Karhumies oli paras löytö!
Ei reppu miestä pahenna. Ihanaa kun tänä vuonna tulee niin paljon luonto-ohjelmia YLEltä! Hieno juttu tämä luontovuosi :)