Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mummeli tuli juttelemaan mulle yksinpuheluaan metrossa

Vierailija
08.06.2016 |

Se ehti 10 min aikana tarinoida ties mistä sukulaisistaan. Vastasin vaan "Joo / Niin / Aijaa / Okei " tyylillä sen höpinöihin. sit se lopussa kehui kuinka mukavaa mun kanssa oli jutella ja että olen tosi mukava ihminen

:DDDD

En oikeasti kuinka ensinnäkään kukaan ihminen pystyy tosta vaan alkaa puhumaan hyvin henkilökohtasia asioita ventovieraalle, ja jo 10 min päästä ollaan käyty läpi tyyliin sukuhistoria. ei multa vaan onnistuis enkä edes haluaisi herranenaika! ja toiseksi se, että ei yhtään huomaa että toista ei oikeen kiinnosta edes...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt sitten olekaan hieno juttu, että suomalainen puhuu tuntemattomalle metrossa?

Vierailija
2/8 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö ole hyvä, että mummo oli tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hauskaa millään lailla. Mummeli saattoi olla yksinäinen eikä ollut ketään omaista kelle puhua.

Vierailija
4/8 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttava mummeli :) Sä varmaan näytät lempeältä ja ystävälliseltä. Silloin ei tarvitse sanoa toiselle kuin juuri jotain ok, joo, niin olet jo tosi mukava. Sinuna ottaisin tuon kohteliaisuutena! Mummeli taisi olla myös aika yksinäinen, vaikka varmasti tosi ihana ihminen. :(

Vierailija
5/8 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hauskaa millään lailla. Mummeli saattoi olla yksinäinen eikä ollut ketään omaista kelle puhua.

Hauskaa oli se että se kehui mua vuolaasti oikein mukavaksi ihmiseksi vaikka olin vastannut vaan yhdellä sanalla sen jutuille. Miten tollasen perusteella voi tehdä päätelmän siitä onko henkilö mukava vai ei... OK, esitin ihan kiinnostunutta sen jutuille ja hymyilin välillä ja näin. Ja se selitti jotain sen tyttärien touhuista joten varmasti on omaisia.

ap

Vierailija
6/8 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se mummeli vielä lopuksi kehui kuinka ihanalta näytän...

ap

Vierailija
7/8 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt sitten olekaan hieno juttu, että suomalainen puhuu tuntemattomalle metrossa?

Kuka niin on väittänyt? 

Vierailija
8/8 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa oli se että se kehui mua vuolaasti oikein mukavaksi ihmiseksi vaikka olin vastannut vaan yhdellä sanalla sen jutuille. Miten tollasen perusteella voi tehdä päätelmän siitä onko henkilö mukava vai ei... OK, esitin ihan kiinnostunutta sen jutuille ja hymyilin välillä ja näin. Ja se selitti jotain sen tyttärien touhuista joten varmasti on omaisia.

ap

Voihan olla että tyttäriä ei kiinnosta tai heillä ei ole aikaa mummon kanssa jutteluun. Vaikka vaikeahan tuosta on päätelmiä tehdä kun en itse ollut paikalla. Tietäen kuitenkin miten kuralla Suomen vanhustenhoito on niin jotenkin tuntuu että kaikki ei ollut mummolla aivan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi