Voi helvetti tota Aamulypsyn Annia!
Maksetaanko sille tosiaan tosta typerästä kaakattamisesta? Ei mitään annettavaa!
Kommentit (14)
Kuuntelet sitä kumminkin? Mä vaihdoin kanavaa, mutta en Annin takia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas huomas Perälän typeryyden kun Jaajo oli poissa. Annilla 1000 kertaa enemmän annettavaa.
Samaa mieltä oli tosi idioottimaista toimintaa. Enää ei oikein jaksa muutenkaan kuunnella, kun kaikki kolme puhuu/huutaa yhtäaikaa
Mä jo ootan kauhulka ku se menee kikattelemaan siihen kadonneen jäljillä, jonka pitäs olla herkkä ja tunteellinen ohjelma...en jotenki osaa ajatella annia siihen sopivana. Kielletty rakkauskin olisi ollut paljon parempi jos se ois ollu siinä hirnumassa.
Annilta irtoaa joskus hyvää läppää mutta huomattavan harvoin verrattuna siihen missä asemassa hän on töissä. lisäksi hihittelee hallitsemattomasti toisten jutuille. eikö nää harjoittele ollenkaan että pitää suorassa lähetyksessä repeillä? kuulostaa urpolta radion kuuntelijasta "hiljaisuus, repeilyä, hirnuvaa sisäänpäin nauruääntä, hiljaisuutta...odotetaan että hän kokoaa itsensä...(en jaksa odottaa vaihdan kanavaa)"
parempi kuitenkin kuin se sijais-Anni aikoinaan. Petra taisi olla, jolle Jaajokin heitti että "niin jos joku tietäisi kuka sä oot" kun valitteli kuinka hän ei uskalla mennä julkisiin tilaisuuksiin
Annin tehtävänä Aamulypsyssä ei ole olla johtava läpänheittäjä vaan olla se tyhmä kana jonka kustannuksella aivoilla varustetut Jaajo ja Peris saavat nauraa.
Itse kyllä tykkään Annista juontajana kovasti. Aiemmin tuli kuunneltua YleX:ää, mutta siellä se aamuohjelma meni aivan ala-arvoiseksi ja se kamala iltapäivän paasaus (Reetta/Riikka Rönkkö tms.) sai veren kiehumispisteeseen.
Onneksi on SuomiPop, sopii ainakin minulle. Ainoa miinus yksipuolisesta soittolistasta, hippasen liian monta kertaa kuulee päivässä Laura Närhen vollotuksia.
Nyt kun Jaajo tuli takaisin, tajusin miten ärsyttävä päsmäri se on. Ihan kuin joku kunkku tuolla ja saa Periksenkin aivan uskomattomille linjoille. Annin nauru ja jutut kyllä itseä naurattaa. Idea tuossa lienee se, että mukahauskasti Annia jyrätään tuolla. Esimerkkinä vaikkapa musavisa. Ei vaan naurata. Päällehuutaminen muakin eniten risoo tuossa, vaikka muuten ohjelmasta pidänkin. No ja jatkuvasti soivat samat kappaleet, kuten Sanni ja Artti W. Huoh.
Kyllä ei kukaan muu radio"juontaja" (pitäisi sanoa radioHIRNUJA) ole ikimaailmassa ärsyttänyt yhtä paljon kuin Anni. Oon noin muutenkin hyvin seesteinen ja rauhaa rakastava ihminen, mutta kun Anni rätkättää sitä tyhjänpäiväistä räkätystään poikien tuhmille jutuille niin välittömästi alkaa vitutuskäyrä nousemaan. Ja ne Perälän jutut, no se sentään osaa puhua, mutta eikö yhtä ainutta läppää voi heittää ilman seksuaalista vihjailua?? Jaajoa kuuntelisi toisinaan, mutta nuo kaksi sideshow'ta vie kaiken mielen siitä, joten pakko kuunnella muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelet sitä kumminkin? Mä vaihdoin kanavaa, mutta en Annin takia.
Mietin samaa -miksi kuunnella shaibaa. Minulla kanava vaihtuu lennosta, jos juontaja pilipali"toimittaja" on vaivaannuttava.
Milläs kanavalla se hirveän tukkoisella honotusäänellä puhuva nuori nainen olikaan? Se se vasta karmivaa kuultavaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Milläs kanavalla se hirveän tukkoisella honotusäänellä puhuva nuori nainen olikaan? Se se vasta karmivaa kuultavaa onkin.
Se on Suomipopin Jenni Alexandrova oletan.
Itse en jaksa kuin harvoin = max. kaksi kertaa vuodessa kuunnella "juontajien" tajunnanvirtaa kaupallisilta radiokanavilta.
Yhtä paha kuin Ylen Kansanradio, minne (valtaosin) ikäihmiset soittelevat ja jorisevat mitä sylki suuhun tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Suomipopin Jenni Alexandrova oletan.
Oliko tuo naimisissa jonkun bulgarialaisen kanssa vai mistä moinen sukunimihirvitys?
Kyllä taas huomas Perälän typeryyden kun Jaajo oli poissa. Annilla 1000 kertaa enemmän annettavaa.