Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alfamies ja betamies

Vierailija
08.06.2016 |

Minulla on muutama kysymys alfamiehistä ja betamiehistä. Voisiko joku markkina-arvoteorian tuntija vastata?

1) Millainen on alfamies?
2) Millainen on betamies?
3) Onko muita kuin alfa- ja betamiehiä olemassa?
4) Jos muita on, millaisia he ovat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että on vielä omegamies. Susilaumassakin on omega, se on kaikkein ala-arvoisin ja susien kesken tällainen yksilö käyttäytyy usein aika leikkisästi. Sille myös nakitetaan ikävät tehtävät ja se syö viimeisenä.

Eiköhän se mene muutenkin tämän susidynamiikan mukaan. Alfa on se isoin ja pahin, joka puhkuu ja puhaltaa mökit kumoon. Beetat on tavallisia susia ja sitten on se omega, jota käy vähän sääliksi, muttei oikeasti.

Eikös markkina-arvoteoria ja Laasanen ole jo menossa pois muodista?

Vierailija
2/5 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun luomiskertomuksen hylätyssä versiossa ensimmäisiä ihmisiä oli kolme: Aatami, Beetami ja Eeva. Beetami ei saanut pillua ja tappoi itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa vastata?

Vierailija
4/5 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfamies on pelimies ja betamies on nuori mies, josta tulee alfamies, kun aika kuluu ja markkina-arvoteorian kostofantasian mukaisesti hänen markkina-arvonsa nousee samalla kun naisten markkina-arvo laskee. Tästä syystä yksikään mies ei koskaan rakastu, sitoudu, mene naimisiin ja perusta perhettä.  He ovat vain kaikkia panevia alfoja tai markkina-arvonsa nousua odottavia betoja.

Vierailija
5/5 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä