Jos mies kieltäytyy tapailuvaiheessa näkemästä , saati seksistä, on takuulla
toinen täky kuvioissa. Terve mies ei jätä seksitilaisuutta väliin.
Kommentit (10)
Olen kuullut samalta mieheltä selityksiä: mahatauti x2, väsymys, työvitutus, kaveri tuli käymään, yllätysvieraita. Tosiasiassa taisi olla exän kanssa. Joo ja siis ei enää tekemisissä olla.
jaa. no mä jätän jos ei tee mieli. ala väkisin.
Just naurettiin yhden ystävän kanssa näille miesten selityksille. Voi reppanoita, kun luulevat naisten olevan niin hölmöjä.
Jep. Miehille kelpaa myös rumat naiset jos on kuivaa kautta takana pitkän aikaa.
Tapailuvaiheessa näkemästä - siis side silmilläkö se mies tapaamiseen tulee? No joo huono aloitus, mutta kysynpähän kuitenkin, että kuinka usein on tarpeeksi tapailua, ettei pian vaikuta liian epätoivoiselta. - Olen itse mies (sinkku) ja juoksisin karkuun, jos nainen heti ensi-treffien / tapaamisen jälkeen takertuisi minuun kuin takiainen, eikä kestäsi päivää paria erossa oloa. Ja olen varmaan hieman hitaasti lämpenevää sorttia, koska jos ja kun haen vakavampaa parisuhdetta, niin en välttämättä halua hosua ja pyrkiä mahdollisimman pian ihastukseni kanssa harrastamaan seksiä. - Kyllä hyvä maistuu vähän paremmalta, jos sen saamista malttaa hetken odottaa; mutta yhtä kaikki seksin suhteen yleisemmin se tapahtuu sitten kun tapahtuu pelkällä kiiruhatmisella tuskin tulee, mitään hyvää. - Vaikka toki saattaa tullakin en yleistä.
Keskivertomamma ei näe tässäkään viestiketjussa mitään seksististä. Se on surullista. Ilmoitettu asiattomaksi joka tapauksessa.
Njooh, oma mieheni oli kyllä innokas näkemään mutta kieltäytyi monta kertaa seksistä. Kyse ei tosin ollut siitä, etteikö olisi halunnut. Pelkäsi vain suorituspaineita tms.
Me nähtiin alussa kolmen viikon välein, sillä kilometreja oli runsaasti välissä. Päädyimme naimisiin parin vuoden kuluttua tapaamisesta. Kun on luottamus välillä, homma toimii.
Täysin totta.