Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "kamala" on oltava naisen, jos ei saa ketään miestä?

Vierailija
07.06.2016 |

Tuohon vastaavaan miesketjuun viitaten laitetaan tällainenkin ketju.

Siis jos nainen ei saa ketään? Ei edes työtöntä, möhömahaista sohvaperunamiestä.

Kuvailkaa millainen mielestänne on tällainen nainen.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, masentunut riivinrauta jolla on HIV

Vierailija
22/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti usko että on ihmisiä jotka eivät saisi ketään. Ei naisia, ei miehiä. Ihan kuka tahansa saa jonkun. Olen aivan 100% vakuuttunut tästä. Kun katsoo maailmaa niin ei voi tulla muuhun johtopäätökseen. Se nyt taas onkin sitten aivan eri asia että kelpuuttaako ketä tahansa.

Mitäs kun aidosti ei saa yhtään miestä? Ei minkäänlaista? Miten voi olla näin epäonnistunut naisena, en vaan käsitä edelleenkään. t. 9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti usko että on ihmisiä jotka eivät saisi ketään. Ei naisia, ei miehiä. Ihan kuka tahansa saa jonkun. Olen aivan 100% vakuuttunut tästä. Kun katsoo maailmaa niin ei voi tulla muuhun johtopäätökseen. Se nyt taas onkin sitten aivan eri asia että kelpuuttaako ketä tahansa.

Miksi kaksi epäsopivaa henkilöä lyöttäytyisivät yksiin?

Vierailija
24/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, siihen riittää että on lihava. Muuta ei tarvita. Vaikka olisi miten mukava, huumorintajuinen jne.

Entäs kun on normaalipainoinen? Eikö ainoa johtopäätös ole se, että on vaan helvetin ruma nainen?

Vierailija
25/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut seksistä.

Eiköhän tämä selviä yleensä vasta myöhemmin. Vai miten selvität tämän? Vai perustuuko käsitykseksi oletuksiin esim. lihava ja meikitön -> ei ole kiinostunut seksistä, nätti ja laitettu -> on kiinnostunut seksistä?

Vierailija
26/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Jotainhan minussa on pahasti vikana. :/

N22

No hyppää ratsaille beibe! Ride with me.

😮

Just do it, ride with me!

Vierailija
27/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö  ihmisen välttämättä saada joku kumppaniksi? Ap:lla aika rajoittunut maailmankuva. Jotkut haluavat ihan vapaaehtoisesti elää yksin, eikä kyse ole siitä, etteikö kelpaisi kenellekään. Itse olen puolet elämästäni elänyt parisuhteissa ( 3 ), joista pisin oli yli kymmenen vuotta. En vain luota enää ihmisiin ja parempi niin. Yksin eläminen on juuri niin hyvää kuin itse haluaa. Toisen kanssa ei välttämättä näin ole. 

Vierailija
28/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, siihen riittää että on lihava. Muuta ei tarvita. Vaikka olisi miten mukava, huumorintajuinen jne.

Vaikka olisi miten mukava ja huumorintajuinen, niin ei sille mitään mahda, että ei tunne seksuaalista vetoa ylipainoisia kohtaan. Ei ole mikään pieni syy se.

Vierailija
29/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron millainen olen, olen itsetuntoinen ja itsenäinen, vahva, viimeksi tänään työkaveri sanoi viisaaksi, oikeasti olen älynlahjoiltani ihan keskiverto.

Itsetuntoni tarkoittaa, että en halua miestä vain siksi että olisi joku, mieluummin yksin kuin jonkun surkimuksen kanssa.

Lisäksi en ole mikään nättimys, persjalkainen, pullukka, yli-ikäinen.

Eiköhän miehen "saamisessa" ole enemminkin kysynnän ja tarjonnan kohtaamattomuudessa.

Tässä iässä kun takana on pitkä parisuhde ja erosta on toipunut, ei halua kenenkään laastariksi tai opettaa ketään 50v takakammarin poikaa elämään naisen kanssa.

En siis usko että oikeasti on naista tai miestä joka ei saisi ketään, jos juoppo epäsiisti jne väkivaltainen paskiainen kelpaa.

Samoin. Mieluummin yksin kuin vaan jonkun kanssa. Lisäksi en huoli juuri eronnutta (eli vuoden sisään) tai pettäjää, tupakoivaa, viikottain alkoa käyttävää, tatuoitua.

Vierailija
30/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi miten mukava ja huumorintajuinen, niin ei sille mitään mahda, että ei tunne seksuaalista vetoa ylipainoisia kohtaan. Ei ole mikään pieni syy se.

Joillain ihmisillä seksuaalinen vetovoima syntyy siitä, että johonkin ihmiseen syntyy yhteys ja sitä kautta myös seksuaalinen kiinnostus. Jos sulkee ihmisiä pois sen vuoksi, ettei tunne heihin vetoa ensisilmäyksellä, voi sulkea elämästään pois monen monta hyvää kumppaniehdokasta. Käsittääkseni en ole ollenkaan harvinainen nainen, etten tunne juuri ketään vierasta miestä kohtaan mitään seksuaalista mielenkiintoa. Kuitenkin olen hyvä sängyssä, halukas ja villi. Se vaan vaatii sen, että ensin syntyy yhteys. 

Vierailija
31/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

😮

Miksi?

Vierailija
32/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö  ihmisen välttämättä saada joku kumppaniksi? Ap:lla aika rajoittunut maailmankuva. Jotkut haluavat ihan vapaaehtoisesti elää yksin, eikä kyse ole siitä, etteikö kelpaisi kenellekään. Itse olen puolet elämästäni elänyt parisuhteissa ( 3 ), joista pisin oli yli kymmenen vuotta. En vain luota enää ihmisiin ja parempi niin. Yksin eläminen on juuri niin hyvää kuin itse haluaa. Toisen kanssa ei välttämättä näin ole. 

Juuri näin. Kaksi pitkää suhdetta takana ja sitten yksi ihastus, joka olikin kiinni eksässä ja kaikkiaan pettymys. Nyt nautin vapaudesta, ei tarvitse keltään kysyä mitään tai ilmoitella menoistaan ja paluistaan. Nukun halutessani tai olen valveilla. Ei tarvitse pohtia, voiko mieheen luottaa vai ei.

Vierailija
33/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen kuin minä. Muka liian vanha. Lisäksi läski,hiljainen ja ujo. Haluaisin miehen edes yhden yön juttuun mutta eipä onnannut edes risteilyllä 😒

Vierailija
34/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun on normaalipainoinen? Eikö ainoa johtopäätös ole se, että on vaan helvetin ruma nainen?

Eikö joku mies nyt voisi vastata tähän?

Ahdistaa kun olen normaalipainoinen ja silti ei miestä. Mikä muu voi olla vikana kuin ruma naama kun vartalo on tiimalasimallia ja ihan hoikka, normaalipainoinen?

Haluaisin vaan rakkautta, mutta en varmaan sitä tule saamaan koska olen ruma kasvoista.

Vierailija
35/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

😮

Miksi?

Because it feels good, feel the heat, ride with me!

Vierailija
36/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole väittänytkään, että lihavuus olisi joku pikku ongelma.

Ap ihmetteli, miten kamala pitää naisen olla että ei kelpaa. Ei siihen mutanttihirviötä tarvita, aika yleinen ongelma, eli lihavuus riittää.

Vierailija
37/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen, aikuisiän prinsessasyndroomasta kärsivä, huumorintajuton, nipottaja/nalkuttaja, pinnallinen, selkeästi ylipainoinen ja ruma.

Noista ominaisuuksista kun yli neljä osuu riviin, niin olet automaattisesti ulkona pelistä.

Ja turhan usein suurin osa noista ominaisuuksista kulkevat samassa paketissa.

Vierailija
38/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

😮

Miksi?

Ja suomea puhutko yhtään?

Vierailija
39/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailemaan naista ei ole olemassa. Kaikki naiset saavat miehen jos vaan haluavat.

Vierailija
40/53 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

😮

Miksi?

Ja suomea puhutko yhtään?

Toki. Ratsasta kanssani. Tunne kehomme lämpö yhdessä, ride with me!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi