Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiheliinit, kommentit laihuudesta.

Vierailija
07.06.2016 |

Olen niin perusteellisen kypsä tähän lihavuus-laihuuskeskusteluun, että nyt on pakko raottaa omaa näkökulmaa:
-Jos minun ei tee mieli kakkua/pullaa kahvitauolla, niin onko siitä huomautettava?
"Kyllä sinä tämän kakkupalan kestät, kun olet noin laiha."
"Syö nyt edes kunnon ruokaa, jotta lihoisit." (Syön salaattia koska pidän siitä.)
"Ota nyt hyvä ihminen vähän lisää, kyllä sinuun mahtuu. (Mutta kun ei mahdu, vatsa on täynnä.)
"Eikö tuo ikuinen laihduttaminen ole rasittavaa?" (Minä en ole millään laihdutuskuurilla, olen ollut aina tällainen.)
"Et sinä tätä jaksa kantaa kun olet noin pieni." (Pitäisikö olla satakiloinen kantaakseen yhtä puutarhamultasäkkiä?)

Kai nyt jollain on jakaa sama kohtalo?
T. Viiskytkiloinen mehupilli

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kokemusta myös siitä toisestakin päästä. 90kilosena sai piilov*ittuilua kuunnella syömisistä ym. Ja nyt 50kiloisena ja lapsen saaneena kuulee, kuinka on anorektinen ja vois laskee kylkiluut yms. Anorektiseks haukkumista en ymmärrä, olen kuiteki laihduttanu ihan terveellisin keinoin ja pari vuotta siinä menikin. Kaikki myös olettivat et oisin lihonu raskausaikana takasi entisiin mittoihin :D . Ulkopuoliset eivät ole ikinä kommentoineet.

-160cm pygmi.

Vierailija
22/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle. Ainoa vaan että en ole oikeasti edes kovin hoikka, vaan fläsää löytyisi kyllä jaettavaksi asti. :D

T. 164cm/64kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäni kuunnellut vastaavia kommentteja. Yleensä ylipainoisilta naisilta. Juurikin nämä "miehet tykkäävät naisista, luut ovat koirille" -kommentit ovat hyvin tuttuja. Onneksi luontoäiti on antanut minulle hoikkuuden lisäksi isohkot rinnat. Sekös näitä "kurvittaria" suututtaa! Nykyään kommentoinkin, etteivät kurvit ja vatsamakkarat ole lainkaan sama asia.

Anoppini oli aivan mielissään, kun raskausaikana painoni nousi 20 kg. Innoissaan vouhkasi, että saan heittää hyvästit hoikkuudelleni. Hänen harmikseen olen tismalleen samassa painossa nyt. Rinnat tosin kasvoivat hieman..

Vierailija
24/24 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas kokemusta myös siitä toisestakin päästä. 90kilosena sai piilov*ittuilua kuunnella syömisistä ym. Ja nyt 50kiloisena ja lapsen saaneena kuulee, kuinka on anorektinen ja vois laskee kylkiluut yms. Anorektiseks haukkumista en ymmärrä, olen kuiteki laihduttanu ihan terveellisin keinoin ja pari vuotta siinä menikin. Kaikki myös olettivat et oisin lihonu raskausaikana takasi entisiin mittoihin :D . Ulkopuoliset eivät ole ikinä kommentoineet.

-160cm pygmi.

Hyvin ymmärrän tuonkin puolen. Minäkin sain raskausaikana kuulla, että pitää syödä kahden edestä. 

Mihin varavatsaan siinä syöt, kun vauva täyttää kaikki paikat. Työasuni hoitajana oli onneksi sellainen, ettei kylkiluitani kukaan onnistunut laskemaan. Sitten kun oikeasti olin raskaana, ei sitä kukaan älynnyt ennen puoliväliä.

Mutta sitten kun juniori oli jo seitsenvuotias ja olimme sukulaisen lapsen nimiäisissä tuli joku entinen työkaveri kysymään, että milloin on laskettu aika? "Kun näyttäisi vähän siltä ja tututkin ovat laittaneet merkille."

Siis jos minä olen syönyt itseni pallomahaiseksi, niin olen tietenkin raskaana. Ainakin neljännellä kuulla.

Sanoin, etta kyllä oli hyvää ruokaa, mutta en nyt kuitenkaan raskaaksi tainnut ehtiä näin yhden päivän aikana :D

ap