Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miniä kavereineen sotki paikat huvilalla. Nyt valittaa somessa kun sai porttikiellon ja miehensä on aivan helvetin vihainen. Minua vaan naurattaa!

Vierailija
07.06.2016 |

Tämä on kyllä niin hauska juttu, että ihan pakko jakaa se täällä, niin saatte kaikki nauraa meidän miniän toilailuille!

Miniä pyysi meidän huvilaa lainaksi viime viikonlopuksi, koska halusi juhlia koulun päättymistä opiskelukaveriensa kanssa. Meidän poika ei ollut lähdössä mukaan, koska jäi kotiin hoitamaan lapsia.

Me suostuttiin vähän pitkin hampain, mutta miniä lupasi ja vannoi, että paikat pysyy järjestyksessä ja kaikki paikat siivotaan lopuksi ihan huippusiisteiksi.

Eilen kun mentiin miehen kanssa huvilalle, niin ette usko millainen sekasorto ja hävitys siellä odotti! Nurmikko oli myllätty jollain traktorilla, yksi pihan omenapuista oli katkennut noin 50 cm maanpinnan päältä, puutarhahuonekalut oli lammessa, kaikki astiat oli pesemättöminä keittiöaltaassa (vaikka meillä on tiskikone), oksennusta oli pirtissä ja yhdessä makkarissa, sängyt petaamatta, patjat oli viety vierashuoneesta terassille jne jne.

Kaikkein huonoin juttu oli se, että sähkösaunan kiuas oli onnistuttu rikkomaan (vastukset ainakin palaneet mahdollisesti meni vaihtoon koko kiuas).

Soitin heti miniälle että mitä helvettiä on tapahtunut, niin tämä ei edes viitsinyt vastata.

Naapuri tuli kertomaan, että oli joutunut käydä hinaamassa yhden auton pöpeliköstä, kun käsijarru ei ollut ollut päällä ja auto oli luisunut alas mäkeä rantaan. Siinä meni meidän mummun aikoinaan laittamat perennapenkit!

Tilattiin siivousfirma siivoamaan ja sähkäri katsomaan saunaa. Pelkästään siivous maksaa yli tonnin ja siihen vielä matkakorvaus ynnä muut lisät päälle. Sitten uudet matot olkkariin ja yhteen
makuuhuoneeseen (punaviinissä ja oksennuksessa), uudet puutarhakalustot, uudet patjat ym. Hätäisesti arvioiden noin 3000 €:n kulut ja näissä ei vielä ole sauna mukana. Ja uusi nurmikko pitää laittaa ja omenapuu istuttaa.

Soittelin pojalle, että valmistautuu kaivamaan kuvettaan ainakin muutaman tonnia. Ja että rouvallansa on porttikielto huvilalle tästä eteenpäin.

Poika oli vissiin laittanut vaimonsa kuriin, kun tämä nyt itkee somessa että appivanhemmat on kusipäitä ja Mallorcan reissu on peruttu, kun täytyy ottaa se siivousduuni kaupunginsairaalassa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu edes hyvä tarinana. Ei jatkoon.

Vierailija
22/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miniät noin. 

Ovat kuulemma puheittensa mukaan lähes täydellisiä. Minkä uskonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei käytä sanaa huvila ja pirtti samasta kiinteistöstä puhuttaessa. Huviloissa vain ei ole pirttejä. Sori.

Vierailija
24/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että semmoinen tarina. Miksi et antanut miniälle tilaisuutta siivota itse sen mitä saa siivottua. Toisaalta kenellä idiootilla on mökillä esim. matot joita ei saa itse pestyä. Patjojen pesusta en tiedä mutta ei nuokaan ihan helposti tuhoudu semmoisiksi että niitä ei saisi putsattua. 

Vaikken usko sanaakaan, en itsekään antaisi tilaisuutta siivota, vaan tilaisuus oli jo ja meni jo. Minulla on huvilalla matto, jota ei saa itse pestyä. Miksei olisi? Pidän laatumatoista. Minä en ainakaan katselisi missään patjoja, joihin on oksenneltu ja kuseksittu, vaan vaatisin uudet. 

Toki en olisi niin tökerö, että antaisin porttikiellon, mikäli tuhonsa maksavat ja katumusta osoittavat. 

Mutta miksi piti ottaa joku työ siivoojana (ihan kuin niitäkään enää noin vain saisi?), eikö riittänyt, että Mallorcan matka peruttiin? Täytyyhän siitä jo jäädä useampi tuhat säästöön, vaikka itse matkan hintaa ei takaisin saisikaan. 

Vierailija
25/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai poika laittanut vaimon kuriin? Ei puolisoa voi laittaa kuriin. Ja jos laittaa niin se tarkoittaa väkivallan käyttöä.

Vierailija
26/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, pieleen meni siinä kohtaa kun ensin oli huvila ja sitten yhtäkkiä mummon mökki jossa on pirtti, hohhoijaa