Posti keskittyy tiistaisin ruohon leikkaamiseen ja jättää kirjeet ja lehdet jakamatta :D
Tämä kuulostaa absurdilta komedialta, mutta on kuitenkin totta.
Viimeksi tänään luin sanomalehdestä miten posti selitti jakelun viivästymistä. Kyse on heidän mukaansa palvelun parantamisesta.
Seuraavaksi varmaan jätetään torstain postit jakamatta ja toimitetaan mummoille kauppakasseja tai jotain muuta yhtä ihanaa.
Ja kunhan tämä asiakaspalvelun parantaminen oikein kunnolla jalostuu, niin varmaan jokainen saa käydä itse hakemassa postinsa jakelukeskuksesta.
Hienoa Posti.
Kommentit (24)
Tää on niin hullun hupaisaa, ettei sanat riitä. Kaverilla posti leikkaa nurtsit ja taksi toimittaa paketit. Terveyskeskuksissa sairaanhoitajat hoitaa potilaat, lääkärit vaan leimaa reseptejä. Tää on niin hiaanooo. Kehitystä. Suutari voi paikata pian hampaat ja leipuri kengät. Apteekista voisivat tulla pesemään meille ikkunat, että siivoojalle jää aikaa tehdä ohjelmistopäivitykset toimiston koneille. Huoltomies voisi kutoa päivystysaikoina sukkia ja kirjastontäti käydä läpi toimeentulohakemuksia, niin sossutädeille jää aikaa kaivaa kadut auki putkimiehiä varten. Poliisit vois ajaa yöllä partioidessaan pizzoja ja palomiehet taloa rautaa kun kuuman äärellä ovat. Asfalttimiehille sakotusoikeudet, siellähän ne teillä ovat koko kesän. Kai siinä samalla hoituu liikennevalvontakin?
Kysymys. Jos tilaa postilta ruohonleikkuun, niin tuoko se ruohonleikkaaja edes ne postit paikalle vai pitääkö odottaa erikseen postia jakavaa postinjakajaa paikalle?
Millä hinnoilla noi postin jakelijat tekevät tiistaisin noita muita palveluitaan asiakkaille?
Tulisikohan joku komea, nuori mies tekemään mulle intiimialueen karvojen ajelun?
:D On niin työlästä tehdä itse peilin kanssa sihtailla, ettei tuu haavoja ajellessa, olis kiva kun joku muu ton huvikummun ajelisi.
Sitä pakettipuolta ei olisi ikinä pitänyt erottaa postin jakelusta. Ainahan nämä rusinat pullasta tyypit haluaa hävittää sen tuottamattoman puolen ja pitää tuottavan puolen joka kasvaa vuosi vuodelta. Kokonaisuutena nämä postipalvelut pitäisi käsitellä.
no mistäs luulisit palkkarahat otettavan vai ilmaiseksiko postinkantajien pitäisi postit jakaa??
Vaikka hinta olisi 10 senttiä niin sähköistetyt laskut eivät postiin siirry.
Sorry. Postilaatikot katoavat yhtäv varmasti kuin puhelinkopit. Aika ajoi paperi postin ja postilaatikoiden ohi.