Hottikset 2.0
Kommentit (641)
Mulla tuli muuten ville ja jaakko tinderissä vastaan tällä viikolla. Sinkkuja siis molemmat edelleen (kai?). Ja ei, en antanut kummallekkaan tykkäystä 😁
Höh, mä oisin kyllä tykänny Julian deittikumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Höh, mä oisin kyllä tykänny Julian deittikumppanista.
Niin minäkin. En tajua noita junttikommentteja.
Eikös muuten ollut nyt sitten niin laskeskeltu täällä av:lla, että suvi pitkänen oli kolmannella kuulla raskaana tässä tuparit jaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli muuten ville ja jaakko tinderissä vastaan tällä viikolla. Sinkkuja siis molemmat edelleen (kai?). Ja ei, en antanut kummallekkaan tykkäystä 😁
Mä oisin melkein voinu painaa Villelle sydäntä. :D
Tolla yhdellä tummalla tytöllä (sanoi huonosti hottikselle) VIIKSET!
Kaikkee paskaa telkasta tuleekin.
Ada ei ole oikeassa elämässä tyhmää nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Ada ei ole oikeassa elämässä tyhmää nähnytkään.
No miksi pitää sitten esittää? "Siis mistä tietää, että maalivahti on ruotsalainen?"
SIIS HITTO MIKÄ HAAHKA TUO SUVI PITKÄNEN.
Olipas ärsyttävä tuo Amanda tuossa lopussa. Itkee ja valittaa, kun olisi voinut mennä vain reippaasti Suville sanomaan, että nyt loppuu tuollainen käytös.
En kyllä kestäisi tuollaisessa porukassa hetkeäkään. Siis joo, noiden hottiksien kanssa ehkä, mutta tuo vieraileva kanalauma, voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
SIIS HITTO MIKÄ HAAHKA TUO SUVI PITKÄNEN.
Luulis tossa iässä äitinä jo lopettaneen tollaset kännäilyt jossai hottis talossa.
Vierailija kirjoitti:
Olipas ärsyttävä tuo Amanda tuossa lopussa. Itkee ja valittaa, kun olisi voinut mennä vain reippaasti Suville sanomaan, että nyt loppuu tuollainen käytös.
En kyllä kestäisi tuollaisessa porukassa hetkeäkään. Siis joo, noiden hottiksien kanssa ehkä, mutta tuo vieraileva kanalauma, voi luoja.
Totta, jos asuisin itse useamman kämppiksen kanssa ja kutsuisin ystäväni meidän yhteisiin bileisiin ja tämä ystäväni alkaisi syyttä suotta aukomaan päätään jollekkin kämppiksistäni niin olisi se minun velvollisuus saattaa hänet ulos bileistä.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää, miten joidenkin (oululaisten?) mielestä on noin ok sanoa muita jakariksi netissä. Tuommoinen on todella hirveää.
Musta on tosi outoa että joidenkin (helsinkiläisten?) mielestä on noin ok yleistää yhden hottis-keskustelun perusteella oululaisista yhtään mitään.
Kamala tuo Julia näin kolmen jakson perusteella. Hirveän tyrkyn ja ilkeän kuvan sai sen perusteella miten hän kommentoi muita ja suhtautuu heihin.
Olihan tuo Adan deitti aika hottis! Kuka hän on? 😍
Villehän on söpö ilman sitä kaameeta pipoa.