Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hottikset 2.0

Vierailija
07.06.2016 |

Mitä mieltä uusista hottiksista?
http://www.ruutu.fi/video/2647422

Kommentit (641)

Vierailija
121/641 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten Juulia on jäänyt noin varjoon,kun Oulussa kuitenkin tunnettu kyläpyörä :D

Et selvästi ole Oulusta . Se on Julia, eikä todellakaan mikään iso nimi Oulun yöelämässä. Paitsi toki joku tivoli on asia erikseen ja minulle tuntematon. Siellä on porukka sisäsiittosempaa ku lestadiolaisilla. Julian kaveri oli TI viime kaudella, siinä vasta pyörä!

Itseasiassa olen ja nimen kirjoitusvirhe johtui ennakoivasta tekstinsyötöstä :)

Vierailija
122/641 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta varmaan treffeille ilmaantuu se Danin tyrkky kaveri Iiro.

Sehän oli jo eka kaudella treffiseurana.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/641 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta varmaan treffeille ilmaantuu se Danin tyrkky kaveri Iiro.

Sehän oli jo eka kaudella treffiseurana.. :D

Eiköhän se mahdu tällekkin kaudelle treffiseuraksi! :D Tosin ilmeisesti seurusteli ainaskin vielä pari kuukautta sitten

Vierailija
124/641 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä näitä mulkvisteja löytyy? Paljonx niille maksetaan tosta skeidasta?

Vierailija
125/641 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oululaiset eivät ole kovin mukavia ihmisiä, kun jokaista oululaista tv:ssä esiintyvää sanotaan kyläpyöräksi jne. Oulu on liian pieni paikka. Menkää näkemään muutakin maailmaa niin tajuatte miten naurettavaa tuommoinen toisten seksielämän ruotiminen ja sen perusteella haukkuminen on.

Vierailija
126/641 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tätä katsoa vai onko hyvä formaatti pilattu? Kuulostaa ainakin ihan paskalta verrattuna ekaan kauteen.

Vierailija
127/641 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu miten noi hottikset on tonne valittu! Kaikki miehet ihan järkyttäviä ja myös se Julia ja se ada. Amanda on mun mielestä ainut hyvännäköinen tuolla. Tosiaankin hottiksia :DD

Vierailija
128/641 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda ainut oikea hottis siellä. Adalla muutama ruuvi löysällä ja ne Julian hampaat & pidennykset...:S

Vierailija
129/641 |
13.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oululaiset eivät ole kovin mukavia ihmisiä, kun jokaista oululaista tv:ssä esiintyvää sanotaan kyläpyöräksi jne. Oulu on liian pieni paikka. Menkää näkemään muutakin maailmaa niin tajuatte miten naurettavaa tuommoinen toisten seksielämän ruotiminen ja sen perusteella haukkuminen on.

Ai saatana että oot naurettava tapaus :D "jokaista oululaista joka on tvssä".... mitä nää katot pelkästään temptation Islandia ja hottiksia?? :D ihan on siellä päässä kuule ongelma.

Mutta ihan oululaisten puolesta toivon, että pysyt sieltä itse ainakin pois :) on niin pieni paikka et joutusivat kaikki sun kans tekemisiin

Vierailija
130/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amanda on tosi nätti, mutta kun se on niiiiiiiiin bimbo! :( 

Ja yli-ikäinen noihin muihin nähden.

Danin kanssa samaa ikäluokkaa. Juhahan se on yli-ikäinen, 29v.

Ai on vai? No en ois uskonu. Juha ja Dani näyttää niin nuorilta.

Juu, Dani ja Amanda on molemmat 25. Mutta minkäs ikäinen Jaakko on?

Muistaakseni Jaakko on -91 syntynyt. Samalta paikkakunnalta ollaan kotosin

Vierailija
131/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oululainen ja asunut muuallakin Suomessa ja ulkomailla. Ehkä meillä ei oo täällä sitä uusinta rättikauppaa, mutta netistä saa! Hkiinkään ei mee kuin tunti, jos sinne haluaa matkustaa, mutta mielummin menen Tukholmaan tai Köpikseen.

Mua suoraansanottuna vituttaa tää jatkuva junttiläppä kehä 3:n ulkopuolisista. Suomeen mahtuu monta ihanaa kaupunkia ja mahtavia, aitoja ihmisiä. Helsinki voi olla maailman napa stadilaisille, mutta koittakaa jo tajuta kuinka juntteja ittestänne teette tuomalla sitä koko ajan esiin! Loppupeleissä sekin on ihan tuppukylä :D

Julia on tosiaan aikamoinen jakari niin Oulun yössä, kuin Hkin paloasemilla. Amandan snäppejä nyt pari päivää seuranneena ei voi muuta kun nauraa. Ei jää epäselväksi minkä väriset alusvaatteet neidillä on!

Vierailija
132/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miks Dani on päättänyt ottaa roolikseen tommosen idiootin. Mä edelleen nään siinä vilahduksia ihan normaalista ja jopa kivasta tyypistä, mutta sitten se rooli taas iskee päälle.

Vierailija
133/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä, BB-Nino! :'D

Vierailija
134/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialla on aika söpö deitti.

Vierailija
135/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nino!!! 😃 Juhan seurassa. Ihanat!!!

Vierailija
136/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää miesdeitit tuntuu olevan paljon järkevämpiä kuin naisdeitit, jotka on ihan bimboja?

Vierailija
137/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon Ville pääsee treffeille?

Vierailija
138/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, miten joidenkin (oululaisten?) mielestä on noin ok sanoa muita jakariksi netissä. Tuommoinen on todella hirveää.

Vierailija
139/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuista Julian instagram-kuvista oli jossain toisessa keskustelussa jo juttua,mutta onhan ne tosiaankin ihan ylimuokattu ja näyttää niissä paljon sirommalta. Kasvonpiirteet ja kroppa melko maskuliinisen näköiset. Tykkään kyllä tuosta murteesta.

Ada yllätti positiivisesti ja deitti oli kyllä hyvännäköinen.

Vierailija
140/641 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen blondius miesten silmissä viehättävää? Esimerkkinä tuo Aada: "haluaisin matkustella, siis kun Australiassa on talvi silloin kun meillä on kesä, sitten siellä on jotain ötököitä, jotenkin niin erilaista, että en mä niinku.."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän