pääsykoetulosten odottajat
no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..
onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?
Kommentit (1328)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näytä edes hakemuksia. "Tietojen lataus epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen." Onko muilla samaa??
Jep, just tota sano mulle myös. Mutta en viitsi enää mennä palvelua ruuhkauttamaan, luulen, että johtuu liian suurista kävijämääristä...
Onko muilla sellasta, että joku kaveri/läheinen ei ole päässyt sisään ja nyt odottaa ristiriitaisin tuntein omaa kohtaloaan. Kuulin juuri, että kaveri ei päässyt lääkikseen ja nyt en tiedä osaanko iloita omasta mahdollisesta opiskelupaikasta ollenkaan kun harmittaa hänen puolestaan.
Pakko oli kerran kirjautua vielä Opintopolkuun, nyt pääsi ihan ilman ongelmia sisään, eikä siellä mitään ollut, kävijäryntäyksestä varmaankin siis sisäänkirjautumisen ongelmat :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näytä edes hakemuksia. "Tietojen lataus epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen." Onko muilla samaa??
Jep, just tota sano mulle myös. Mutta en viitsi enää mennä palvelua ruuhkauttamaan, luulen, että johtuu liian suurista kävijämääristä...
Nyt toimii. :)
Onko oulun ammattikorkeasta kukaan saanut tietoja? Tuleeko siis opintopolkuun tieto mahdollisesti ennen kuin sähköposti tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt muistan oikein, niin Metropolian sotetulokset tuli vuosi sitten opintopolkuun 30.6. ja tieto sähköpostilla 1.7. En silloin päässyt. Syksyn yhteishaun tulokset tulivat myös päivää aiemmin ja silloin pääsin. Aiemmin ne eivät voi tulla, koska kaikki tulokset pitää olla silloin valmiina ja vertailtu keskenään, koska voi päästä vain yhteen paikkaan. Jaksakaa vielä muutama päivä!
Miksi tätä on alapeukutettu? Vai onko tiedot väärin?
Kyllä ne tulokset voi tulla ripotellen. Viimevuonna itselleni tuli, ja 2. vaihtoehdossa luki jotain tyyliin paikka peruutettu, olet päässyt ylempään hakuvaihtoehtoon. Ja ylimmässä luki että kesken. Pääsin siis kuitenkin 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt muistan oikein, niin Metropolian sotetulokset tuli vuosi sitten opintopolkuun 30.6. ja tieto sähköpostilla 1.7. En silloin päässyt. Syksyn yhteishaun tulokset tulivat myös päivää aiemmin ja silloin pääsin. Aiemmin ne eivät voi tulla, koska kaikki tulokset pitää olla silloin valmiina ja vertailtu keskenään, koska voi päästä vain yhteen paikkaan. Jaksakaa vielä muutama päivä!
Tiedot ovat väärin. Tulokset voivat tulla myös ennen 1.7., joillekin on jo tullutkin. Tulokset eri kohteissa valmistuvat eri aikoihin ja jos on päässyt ensisijaiseen hakukohteeseensa tai kaikkien haettujen kohteiden tulokset ovat jo valmistuneet, tottakai ne julkaistaan etuajassa.
Onko kukaan saanut Metropolian kulttuurialan tuloksia? Alan jo menettää yöuniani, kun odotan ja jännitän ja panikoin...
Ei oo tre ja hki tulleet isolta osalta vieläkään...ai hitto, pankkitunnukset loppuu oikeesti kohta.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tre ja hki tulleet isolta osalta vieläkään...ai hitto, pankkitunnukset loppuu oikeesti kohta.
Sama, täytyy malttaa mielensä ja säästää niitä. Tosin helpommin sanottu kuin tehty...😂
Vierailija kirjoitti:
Ei pankkitunnukset voi loppua. Tarkoitat varmaan niitä avainlukuja/turvalukuja.
Onko kenellekään tullut tuloksia liiketalouden puolelta ammattikorkeista?
en jaksa odottaa.....
Onko tietoa onko yhdenkään ammattikorkeen tuloksia tullut?
Vierailija kirjoitti:
Joensuun yliopisto tuli
Niin minkä opintoalan? Joka yliopistosta on tiputellut eri pääaineiden tuloksia eri aikaan. Joensuun oikis mainittiinkin jo tänään tulleeksi.
Kyllä ne pankit teille uudet avainlukukortit lähettää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pankkitunnukset voi loppua. Tarkoitat varmaan niitä avainlukuja/turvalukuja.
No huohhhh toivottavasti tuli hyvä mieli.