Kuinka kauan olisit valmis elämään ilman seksiä miehen mielenterveyden häiriön takia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mä odottelin miestäni pari vuotta. Tiukkaa teki, mut oli sen arvoista. Nyt hommat luistaa taas 😉 T: yhdessä 25v
Oliko se pari vuotta kokonaan seksitöntä aikaa? Etkö ole yhtään katkera miehelle ollut sen jälkeen ? Ap
Varmaan täällä on muillakin mt-ongelmainen mies jota seksi ei kiinnosta, niin antakaa vähän osviittaa. En aio loppuikääni tässä kärvistellä mutta mikä olisi kohtuullinen rupeama joustaa miehen takia? Ap
Nykyisen miehen kanssa vaikka koko loppuelämäni. Nautin hyvästä seksistä, mutta mistään en ole niin riippuvainen etten ilman sitä pärjäisi ja hyvää elämää voisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen miehen kanssa vaikka koko loppuelämäni. Nautin hyvästä seksistä, mutta mistään en ole niin riippuvainen etten ilman sitä pärjäisi ja hyvää elämää voisi elää.
Oikeasti? Onko miehelläsi mt-ongelma ja haluttomuutta, vai veditkö hatusta vastauksen? Ap
Todennäköisesti en eroaisi. Missään tapauksessa en hankkisi sivusuhdettakaan. Mutta en minä ilman seksiäkään eläisi - on sellainen leluarsenaali kotona.
Niin pitkään kun on tarve.
Papin edessä ja sukulaisten läsnä ollessa sanoin rakastavani miestä niin myöntä kuin vastoinkäymisissä.
Siinä ei niin itsekkäästi ajatellä että eroaa tai ottaa suhteen.
Ihmekkös meidän suvussa avioliitot on kestänyt ja eroja ei edes tunneta meidän suvussa.
Tuntuu nykyään että erotaan liiankin helposti? Miksi sitten edes pitää mennä naimisiin kun on heti valmis lyömään hanskat tiskiin jos toinen sairastuu? Pöyristyttävää!!
Olen odotellut kohta pari vuotta, ei ole seksiä, ei hellyydenosoituksia. Ainoa huomioonottaminen on se että mies tekee osan kotitöistä silloin kun jaksaa.
Itselleni on tehnyt tiukkaa jo pidempään, etenkin viime kesän jälkeen kun tapasin parikin minusta kiinnostunutta miestä. Silloin vielä torjuin houkutuksen, mutta en tiedä pystyisinkö enää jos vastaava tilanne tulisi.
Seksi ei ole mulle vain pelkkä fyysinen halu, vaan mielialaa piristävä ja jaksamista lisäävä voima. Mielestäni suhde ei ole enää parisuhde jos se ei millään tavalla eroa muista kaveri- yms suhteista, eli siihen täytyy kuulua seksiä, ehkä sitten vanhana riittää vain läheisyys.
No minä en ainakaan uhraa koko elämääni miehen takia. Todellakaan. Ap
Niin ja olen miettinyt että se pari vuotta on ihan maksimi ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että on pieni lapsi. Jos ei olisi, se olisi puoli vuotta max. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Onko miehelläsi mt-ongelma ja haluttomuutta, vai veditkö hatusta vastauksen? Ap
Ei ole mt-ongelmaa, haluttomuutta miehelläni on ollut pari kautta yhteisen taipaleemme aikana, joka sekin väsymyksestä johtunut. Mutta jos jostain syystä esim. vaikeaan masennukseen sairastuisi nyt tai myöhemmin, niin en todellakaan häntä jättäisi tai pettäisi sen takia että seksielämä kärsii, en vaikka oltaisiin vaikkapa jo 5 seksitöntä vuotta vietetty.
Vaikuttaisiko arvioon se, jos tilanne olisi sellainen ettei miestä kiinnostaisi parisuhde ja puoliso muutenkaan yhtään ja puolison rooli olisi olla lähinnä vihanpurkausten kohteena? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisiko arvioon se, jos tilanne olisi sellainen ettei miestä kiinnostaisi parisuhde ja puoliso muutenkaan yhtään ja puolison rooli olisi olla lähinnä vihanpurkausten kohteena? Ap
Sitte kyllä ihmettelen miksi olet suhteessa, vielä enemmän jos alusta asti ollut tuommoista. Seksin takiako vain ja nyt seki loppunut? Olet säälittävä.
Ja siis ehkä jaksaisinkin odotella kärsivällisemmin jos tietäisin että mikäli tilanne olis toisinpäin eli minä käyttäisin lähes kaiken ajan yksin nukkuen, makaillen, pelaillen, musiikkia/radiota kuunnellen tai kavereiden seurassa kaljotellen tai muuten oleillen ja mies hoitaisi 90% lasten asioista ja suurimman osan kodin töistä, mutta epäilen vahvasti että ei olisi jaksanut näinkään pitkään.
10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte kyllä ihmettelen miksi olet suhteessa, vielä enemmän jos alusta asti ollut tuommoista. Seksin takiako vain ja nyt seki loppunut? Olet säälittävä.
No kylläpä kovasti auttoi tämä kommentti. Miehen käytös liittyy mt-ongelmiin je ei tosiaan ole alusta asti ollut tällaista. Mies on itse sanonut, että nyt ei vain jaksa kiinnostaa. Ap
Jos kaikki muu suhteessa toimii, läheisyyskin, loputtomiin. Osaan kyllä tyydyttää itse itseni.
http://www.inhimillisiauutisia.fi/omaishoitaja-rakastui-toiseen/4152238
Kaverini kanssa tilanteestani keskusteltuani hän linkkasi minulle tämän, jossa on paljon hyviä pointteja monellekin mietittäväksi, vaikkei tilanne täysin sama olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki muu suhteessa toimii, läheisyyskin, loputtomiin. Osaan kyllä tyydyttää itse itseni.
Ei ole minkäänlaista läheisyyttä, mies ei halua että kosken häneen millään tavalla ja jos vahingossakin kosken, hän vetäytyy suurieleisesti pois. Ap
Mä odottelin miestäni pari vuotta. Tiukkaa teki, mut oli sen arvoista. Nyt hommat luistaa taas 😉 T: yhdessä 25v