Miksi pettäjä ei myönnä, vaikka jää kiinni?
Mistä tämä johtuu? Ex jäi monta kertaa kiinni seksiviesteistä muiden naisten kanssa. Oli mm jättänyt fb:n auki ja keskustelu lävähti eteeni, kun menin koneelle. Mies kielsi aina kaiken. Kertokaa, miksi? Haluan yrittää ymmärtää, siksi kysyn. Ja joo, olin tyhmä, kun yritin antaa anteeksi :(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi myöntäisi? Mitä siitä saisi?
Juuri näin. Miksi kukaan koskaan myöntäisi sellaista, jossa tietää vain häviävänsä. Mitään voitettavaa ei ole.
Näkeehän sen dopingkäryissäkin. Kun on vain hävittävää, niin mitään ei myönnetä, vaan valehdellaan hamaan tappiin ja vielä sen jälkeenkin.
Tietysti voisi miettiä sitäkin, että onko mitään järkeä parisuhteessa, jossa kumppanille asetetaan pallo jalkaan, kun kuitenkaan ketään ei voi omistaa ja toisaalta varsin hyvin tiedämme, että jompikumpi alkaa kuitenkin jossain vaiheessa haluamaan vierasta.
Oon tullu siihen johtopäätökseen, että hänen henkiset ja älylliset resurssit ei riitä totuuden kertomiseen. Sama koskee kakkosta.
Tottakai myönnän, koska olen rehellinen mies. Biologiaahan se on, miksi sellaista pitäisi kieltää?