Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pettäjä ei myönnä, vaikka jää kiinni?

Vierailija
06.06.2016 |

Mistä tämä johtuu? Ex jäi monta kertaa kiinni seksiviesteistä muiden naisten kanssa. Oli mm jättänyt fb:n auki ja keskustelu lävähti eteeni, kun menin koneelle. Mies kielsi aina kaiken. Kertokaa, miksi? Haluan yrittää ymmärtää, siksi kysyn. Ja joo, olin tyhmä, kun yritin antaa anteeksi :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia ihanuuksia tekin olette kumppaneiksenne valinneet. Joo ei saisi ilkkua eikä olla jälkiviisas, mutta jos teille on tärkeää, että sivusuhteita ei ole, mutta silti tiedätte tai epäilette, että toisella niitä on, niin miksi jatkaa? Tässä näkee, miksi yhdessä asuminen on huono ajatus: vaikea lähteä huonosta suhteesta, koska asuntolainat jne.

Maailmassa ei olisi ainoatakaan miehen ja naisen välistä suhdetta, jossa ei sivusuhteen/vieraissakäymisen/pettämisen mahdollisuutta ole. Aina on. Miehistä jokainen haluaisi jossain elämänsä vaiheessa vierasta, ihan jokainen. Tuon suhteen prosentti on tasan sata.

Tietenkään ihan kaikki ei petä, koska osa ei yksinkertaisesti saisi lainkaan ja osa ei sellaista jota haluaisi ja osa taas ei uskalla ottaa riskiä, vaikka ehkä tsäänssejä olisikin. Kuitenkin korostan vielä: ihan jokainen mies haluaisi vierasta ainakin joskus, ihan jokaikinen. Minä sen tiedän, koska olen mies.

M47

Hyvä, että myönsit tämän itsestään selvän asian. Tämän takia en voi yhteenkään mieheen luottaa.

Tottakai myönnän, koska olen rehellinen mies. Biologiaahan se on, miksi sellaista pitäisi kieltää?

Vierailija
22/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi myöntäisi? Mitä siitä saisi?

Juuri näin. Miksi kukaan koskaan myöntäisi sellaista, jossa tietää vain häviävänsä. Mitään voitettavaa ei ole.

Näkeehän sen dopingkäryissäkin. Kun on vain hävittävää, niin mitään ei myönnetä, vaan valehdellaan hamaan tappiin ja vielä sen jälkeenkin.

Tietysti voisi miettiä sitäkin, että onko mitään järkeä parisuhteessa, jossa kumppanille asetetaan pallo jalkaan, kun kuitenkaan ketään ei voi omistaa ja toisaalta varsin hyvin tiedämme, että jompikumpi alkaa kuitenkin jossain vaiheessa haluamaan vierasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tullu siihen johtopäätökseen, että hänen henkiset ja älylliset resurssit ei riitä totuuden kertomiseen. Sama koskee kakkosta.