Kuinka montaa lääkettä syöt säännöllisesti ja ikäsi
Mulla 3 reseptillä. Lisäksi vitamiineja. Ikää 40.
Kommentit (42)
Verenpainelääkettä, ei muuta, 55v
Yhtä, nyt kun jätin e-pillerit pois. 25 vuotta.
Kahta säännöllisesti, kahta tarvittaessa migreeniin. Ikä 43.
Nolla, 41 vee, verenpainetta tarkkaillaan.
8, joista yksi injektoitava kerran viikossa, ikää 52
En yhtään, 37. Monenlaista kuuria kyllä tullut syötyä, joskus useammankin vuoden putkeen.
Kahta, ikää 55
Noiden lisäksi myös minulla vitamiinit
Maalis-huhtikuulta syyskuulle käytän säännöllisesti kolmea lääkettä (allergia- ja astmalääkkeitä). Muuna vuotena yleensä en käytä mitään säännöllisesti. Ikää 36v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 3 reseptillä. Lisäksi vitamiineja. Ikää 40.
Ikä 61, eikä lääkkeitä. Työkyvyttömyyseläkkeellä ja elän elämäni parasta aikaa.
Ikää 45 ja kävin pitkästä aikaa tk:ssa, kun lääkäri kuuli etten käytä mitään lääkkeitä sanoi painokkaasti että no sulla on mennyt tosi hyvin. Jo viisi vuotta sitten hammaslääkäri nauroi että no sinähän olet terve nainen kun varmisti esitietolomaketta läpikäydessään ettei ole mitään lääkkeitä. Olen yllättynyt että jo tässä iässä herättää kummastusta.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 45 ja kävin pitkästä aikaa tk:ssa, kun lääkäri kuuli etten käytä mitään lääkkeitä sanoi painokkaasti että no sulla on mennyt tosi hyvin. Jo viisi vuotta sitten hammaslääkäri nauroi että no sinähän olet terve nainen kun varmisti esitietolomaketta läpikäydessään ettei ole mitään lääkkeitä. Olen yllättynyt että jo tässä iässä herättää kummastusta.
Itselläni on 3 perinnöllistä sairautta, vaikea välttää
Yhtä lääkettä päivittäin, kahta lääkettä tarvittaessa eli säännöllisen epäsäännöllisesti. Ja vitamiinit. Ikä 33.