Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei tunnut miltään

Vierailija
06.06.2016 |

Olen synnyttänyt ja treenannut synnytyksen jälkeen (2vuotta) en usko että hirveän löysäkään minulla ole että se siltä johtuisi..
Kun menetin neitsyyden samalla henkilölle jonka kanssa vieläkin seurustelen että silloinkaan olisin mitään tuntenut.. Miehellä kuitenkaan ei ole iso tai pieni vaan aika normaalin kokoinen. Tosin ei ole kokemusta muista
Mies ei ole ikänä valittanut.
Miltä seksi tuntuu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, mutta hyvä seksi sisältää muutakin kuin yhdyntää. Minulle hyvä seksi on tällaista: se alkaa suutelusta ja kropan hyväilystä, siinä huomioidaan kaula, korvat, reidet, nännit, naisella rinnat, miehellä pallit, takapuoli, itse sukupuolielimet ja naisella ehdottomasti klitoris. Klitorikseenkaan ei kuitenkaan saa käydä heti kiinni, vaan hyväilyn pitää alkaa muualta. Hyvään seksiin kuuluu suuseksiä, käsillä klitoriksen/peniksen hieromista ja mahdollisesti yhdyntä, mutta vasta kun minä olen tullut, koska en tule yhdynnässä yleensä. Yhdynnän aikana molemmat koskettelevat toisiaan rinnoista, klitoriksesta, takapuolesta, mikä kellekin nautintoa tuottaa.

Vierailija
2/3 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien näykkiminen tuntuu hyvältä ja Suosittelen sitä molemmille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ei meillä semmoista ole.. :/