Naiset suosii isoja?
Vai ei koolla väliä! Jutellut parin isokaluisen kaverin kanssa. Ovat parisuhteissa ja seksiä on kuulemma monta kertaa viikossa. Vaimot lämpenevät helposti...
Itsellä todella pieni ja huomaa että ei vaimoa kiinnosta... Hyvin harvoin innostuu seksistä vaikka itseäni kiinnostaisi hyvinkin usein! Vaikeaa on pitää omaa naista tyytyväisenä kun on näin pieni!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikulin koolla ei ole väliä. Rakkaus on paljon tärkeämpää.
Tottakai kalun koolla on väliä. Eihän se pelkkä rakkaus tyydytä seks tarpeita.
Vielä vähemmän joku 18cm muna jota mies yrittää väkisin tunkea kokonaan sisälle.
Kyllä nämä jaksavat naurattaa aina. Me nussitaan joka päivä ja uudetkin hoidot haluavat lisää ja uudestaan, vaikka ei ole kuin tavallinen 11cm muna. koskaan ei ole naisia kiinnostanut munan koko ja on ollut reilusti enemmän naisia kuin keskiverto miehillä. Jopa kymmenkertainen määrä ja lisää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki vaa ruvennu tuntumaan että vaimoo tympii pieni varustus kun ani harvoin saa nykyään lämmiteltyä tätä innostumaan. Varsinkin sen jälkeen kun kuulin noilta kavereilta että miten usein heillä on seksiä kotona. Hitto ku olis itelläki tommonen isompi niin sais useammin vaimon innostumaan ja pystyis myös tarjoamaan kunnon seksit hänelle. Mutta kun ei!
-ap
Mulla on 12cm kalu ja seksiä 5-7 kertaa viikossa, yleensä naisen aloitteesta. Suhde nyt 10v ikäinen. Mietipä mikä sun oikea saamattomuuden syy on?
Juuri eilen illalla tuli dokkari, missä käsiteltiin "onko koolla väliä" väittämää. Selkeä tulos oli, että isoa haluavilla naisilla oli keskimääräistä isompi vagina itsellään ja tästä syystä halusivat vähän isompaa melaa. Eli iso vit tuisten hommaa sanon minä.
Taas tätä perusstereotypiaa :D Yhdynnän tarve on naisellekin fyysinen tarve. En minä ainakaan jaksa mitään hempeilyä loputtomiin, toivon, että mies paukuttaa sillä kovalla elimellään kunnolla ja tyydyttää tarpeeni. N29