Li Andersson on erinomainen valinta vasemmistoliiton johtoon
Kaunis ja karismaattinen. Imuroi ääniä vihreiltä, mutta karkoittaa duunarit porvaripuolueisiin. Kaikki voittavat!
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Li on tuominnut äärivasemmiston väkivallan?
Joko sinä olet tuominut suomalaisten ja sukulaistesi väkivallan, vanha koulukiusaaja?
Minä olen tuominnut suomalaisten ja sukulaisteni väkivallan. Sen sijaan odottelen edelleen, että Li Andersson tuomitsee äärivasemmiston väkivallan. Tuon vuden 2011 A-studion vihaillan väkivaltaa suosivan kommentinsa jälkeen ei hän ole sellaista tehnyt.
Laitatko sen tarkan kohdan, missä hän suosii väkivaltaa
Ja sen, missä sinä teet sen. En jaksa katsoa koko paskaa muuten.
Mikset vaadi Kekkoselta postuumisti anteeksipyyntöä teloituksista?
Tässä Li Anderssonin kommentit väkivaltaan liittyen:
Pätkä on parin minuutin pituinen ote mainitusta vihaillasta. Kyllä sen jaksaa katsoa. Avaa silmät sen suhteen, miten Vasemmistoliitto suhtautuu väkivallan oikeutukseen.
Itse anonyyminä keskustelijana ja tavallisena äänestäjänä en tietenkään ole julkisuudessa omalla naamallani tuomitsemassa kenenkään väkivaltaa. Jos olisin jonkun puolueen puheenjohtaja niin sitten tilanne olisi tietenkin toinen.
Populistin valitsivat johtajakseen.
Tästä paskavideosta ja sen laittajan idioottimaisuudesta on laitettu sanat Lin suuhun? Tappaahan tuollaiset pitäisi! Vähän rajakkihuumoria tähän väliin, heh heh, polttopullo, murha ja tappo ja unelma ja taikaseinä heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen tyhmä ihminen on hyvä valinta johtamaan äärimmäisen tyhmien ihmisten puoluetta. Vasemmistoliittoa ei kannata kukaan muu, kuin sossupummit, elämämkoululaiset ja tyä ukot.
Olen hyväpalkkainen ylempi toimihenkilö ja vasemmistoliiton jäsen. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Soinia ikinä vaadita pyytämään persujen väkivaltaa anteeksi?
Miksi pitäisi? Ei ole mitään persujen väkivaltaa joten ei sitä tarvitse pyydellä anteeksi.
Ne on vasurianarkisteja jotka heittelee kivillä mielenosoittajia itsenäisyyspäivänä. Ne on vasurianarkisteja jotka hyökkäilee muiden mielenosoittajien päälle siten että liki joka tilaisuudessa on nykyisin mellakkapoliisit paikalla. Ne on vasurianarkisteja jotka hakkaa poliisihevosia (ja poliiseja) kepeillä. Ne on vasurianarkisteja jotka muun tuhottavan puutteessa hajottavat marssireittinsä varrelta esim. ikkunoita.
En muista yhtäkään tapausta jossa persut olisivat kulkeneet kaupungilla hakkaamasssa ihmisiä samaan malliin kuin vasurit tuppaavat tekemään vähän väliä nykyään.
Sinulla on hieno persulogiikka. Sinun mielestä Li pitäisi laittaa vastuuseen anarkistien tekosista, mutta Soinia taas ei pidä laittaa vastuuseen vastarintaliikeen ja muun äärioikeiston tekosista???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sinä olet tuominut suomalaisten ja sukulaistesi väkivallan, vanha koulukiusaaja?
Minä olen tuominnut suomalaisten ja sukulaisteni väkivallan. Sen sijaan odottelen edelleen, että Li Andersson tuomitsee äärivasemmiston väkivallan. Tuon vuden 2011 A-studion vihaillan väkivaltaa suosivan kommentinsa jälkeen ei hän ole sellaista tehnyt.
Pätkä on parin minuutin pituinen ote mainitusta vihaillasta. Kyllä sen jaksaa katsoa. Avaa silmät sen suhteen, miten Vasemmistoliitto suhtautuu väkivallan oikeutukseen.
Itse anonyyminä keskustelijana ja tavallisena äänestäjänä en tietenkään ole julkisuudessa omalla naamallani tuomitsemassa kenenkään väkivaltaa. Jos olisin jonkun puolueen puheenjohtaja niin sitten tilanne olisi tietenkin toinen.
Täytyy olla todella, todellä hairiintynyt yksilö, että tuosta Lin puheenvuorosta saa väkivaltaaa suosivan. Mutta ettehän te mitään tajua. Videonkin oli linkannut tuimailmeinen Darvin eikä Darwin. *tirsk*
Montako vassaria on nyt linnassa? Entä kokoomusnuorimurhaajia? Symppatko Breivikiä, kun hän lahtasi vassareita? Oletko irtisanoutunut siitä?
Kaavitaan näköjään kommenttisammion pohjasakkaa. tirsk vaan itsellesi.
Oletko itse HERRA DARVIN? :D Oliko otsikko sinun kunniakas hetkesi? *tirsk*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen tyhmä ihminen on hyvä valinta johtamaan äärimmäisen tyhmien ihmisten puoluetta. Vasemmistoliittoa ei kannata kukaan muu, kuin sossupummit, elämämkoululaiset ja tyä ukot.
Sinä taidat sitten kärsiä jostain mielenterveyden häiriöstä. Olet alhaista saastaa ja WT.
Miksiköhän Li ei ole hankkinut töitä erotiikka-alalta, niin pääsisi hänkin kunnioitettaviin töihin tuollaisen vähäispuolueen johtajan paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan vassareita fiksumpia kannattajia on vain rkp:llä ja vihreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paskavammainen tekosyysi kannattaa tuollaista roskaväen puoluetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan vassareita fiksumpia kannattajia on vain rkp:llä ja vihreillä.
Sinut tunnistaa noiden paskapuolueiden kannattajaksi mm. siitä, että viittaat "tutkimuksiin", mutta olet niin tyhmä, ettet osaa viitata lähteisiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todella, todellä hairiintynyt yksilö, että tuosta Lin puheenvuorosta saa väkivaltaaa suosivan. Mutta ettehän te mitään tajua. Videonkin oli linkannut tuimailmeinen Darvin eikä Darwin. *tirsk*
Montako vassaria on nyt linnassa? Entä kokoomusnuorimurhaajia? Symppatko Breivikiä, kun hän lahtasi vassareita? Oletko irtisanoutunut siitä?
Kaavitaan näköjään kommenttisammion pohjasakkaa. tirsk vaan itsellesi.
Oletko itse HERRA DARVIN? :D Oliko otsikko sinun kunniakas hetkesi? *tirsk*
Mitä vikaa on nimimerkissä darvin? Kannattaa vähentää hampun käyttöä jos noin kovasti naurattaa kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin vahvaa argumentaatiota. Sinulla on tainnut jäädä se elämämkoulukin väliin. Pelkästään vastapuolta haukkumalla ja herjaamalla ei pitkälle pötkitä, mutta eihän tämä mitään uutta ole. Tällaistahan se äärioikeiston argumentaatio on aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat sitten kärsiä jostain mielenterveyden häiriöstä. Olet alhaista saastaa ja WT.
Kiitos samoin. Tais mennä sun tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, Ylilauta ilmaantui keskusteluun ja anti on aina yhtä jykevä "paskavammainen tekosyysi". Poika tyhensi pajatson kerralla eli voit toistua. Kysy vielä äipältä, joka laittaa sulle lettuja, että mikä oli paskavammaisin tekosyysi, kun ette ehkäisseet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin vahvaa argumentaatiota. Sinulla on tainnut jäädä se elämämkoulukin väliin. Pelkästään vastapuolta haukkumalla ja herjaamalla ei pitkälle pötkitä, mutta eihän tämä mitään uutta ole. Tällaistahan se äärioikeiston argumentaatio on aina ollut.
Tyypillinen defenssikommentti kaltaiseltasi vasemmistolaislässyttäjältä. Te ette ole koskaan kestäneet kritiikkiä, ettekä tule kestämään, sillä olette niin herkkiä. Oikein pienen ihmisen asialla, niin paljon että täysijärkisiä vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, Ylilauta ilmaantui keskusteluun ja anti on aina yhtä jykevä "paskavammainen tekosyysi". Poika tyhensi pajatson kerralla eli voit toistua. Kysy vielä äipältä, joka laittaa sulle lettuja, että mikä oli paskavammaisin tekosyysi, kun ette ehkäisseet..
Täältä vauvapalstalta tuo sana on tarttunut ja mielestäni on erittäin osuva juuri tähän yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut tunnistaa noiden paskapuolueiden kannattajaksi mm. siitä, että viittaat "tutkimuksiin", mutta olet niin tyhmä, ettet osaa viitata lähteisiisi.
Kimmo Elo & Lauri Rapeli: Suomalaisten politiikkatietämys, Oikeusministeriön julkaisuja.
Hyvä kirja aiheesta:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo Elo & Lauri Rapeli: Suomalaisten politiikkatietämys, Oikeusministeriön julkaisuja.
Jaahas, ja mikähän sivu on kyseessä, mihin tuossa viittaat. Vasemmistolainen ei osaa edes lähdeviitettä tehdä kerralla kunnolla!
Tuosta julkaisusta löytyy sana "äly" tasan yhdessä kohtaa, niin mistähän fiksuudesta oikein mahdat edes puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti päässyt lahjomalla johonkin Metalliliiton toimistoon töihin ja kutsut itseäsi hyväpalkkaiseksi ylemmäksi toimihenkilöksi.
Siiloin kun natsien suosio Saksassa alkoi nousta, näkyi se porvaripuolueiden kannatuksen laskuna. Kilpailivat siis samoista äänestäjistä muun oikeiston kanssa. Kommareiden kannatus näkyi lähinnä demareiden äänimäärän pienenemisenä.