####TOUKOiset lauantai-####
Kommentit (13)
Eli hyvää viikonloppua kaikille! Minun unirytmini on muuttunut kummalliseksi. Olen aina ollut aamutorkku, mutta nyt olen muutaman viikon herännyt viimeistään puoli 9. Eilenkin sammutin valot 1 aikaan yöllä ja johan taas oltiin 8 aikaan hereillä. Vaikka liekkö mitään väliä kun pirteä on kumminkin!
Nyt tuntuu siltä että edessä on paljon pirteämpi päivä kuin eilen. En tosiaan saanut itseäni eilen sohvalta pois. Tänään onkin taas paluuarkeen eli työt kutsuu. Nyt onkin paljon hommia sillä meillä vaihtuu ruokalista maanantaina.
Masukille ei kuulu mitään uutta. Potkut rupeaa tuntumaan paljon voimakkaampina kuin alun hentoset hipaisut. Olenpa minäkin joutunut miettimään sitä akvaarionostoa, pieni merenneito tai ahti kai sätkimisen mukaan on tulossa. Neuvolantäti lupasi soittaa jos sokerirasituksessa on jotain, mutta ei ole soittoa kuulunut. Hyvä niin! Nyt suihkuun ja liikkeelle...
Dolosa ja sintti 27+1
Olipas melko peli illalla. Miten sitä huomisesta vielä selviää...
Mulla meinasi mennä erätauot pitkäksi ku " torkahdin" silloin aina, onneksi Mertaranta herätti parin minuutin pelin jälkeen.
Aamulla heräsin Toukon potkuihin kahdeksan jälkeen ja nyt mietiskelen mistä aloittaisin huushollin järjestykseen laiton.
Päiväksi olisi enempi ja vähempi suunnitteilla kotihommia.
Taidan laittaa kahvia tippumaan ja pyykkikoneseen äitiyspakkausvaatteet. Pesittäkö muuten sen toppahaalarin?
t. Nasu ja Touko-masu 27+6 (huh, huomenna taas alkaa uusi viikko)
mekin ollaan menossa mun vanhemmille, viettämään synttäreitä. siskoni täyttää 23. sit enää kymmenen päivää niin on mun 22 v synttärit. en taida pahemmin jaksa juhlia niitä, suklaa voin itelleni ostaa..
mennään tänään myös kattomaan pupuja. kävin jo aikaisemmin kattomassa niitä mut vanhin tyttö ei ollu sillon mukana joten siitä seuras ihan hirvee meteli. tyttö tykkää ihan hirveesti kaikista eläimistä. hamsterit ovat kestosuosikkeja. =)
Hieno peli oli eilen ja huomanna on pakko voittaa, on vaan pakko!
kohta aamupalalle ja suihkuun niin päästään matkaan. voikaa hyvin kaikki!
my_selene ja neitinen rv 26+5, kovasti jo odotan sitä 30 rajaa..hitaasti mutta varmasti..
Ja iiiiisooo haaauuukooootuuuus. Mä olin viime yönä just nukahtamassa kun mies pönki omalta puoleltansa moikkaamaan kun ei saanut unta... kivoja aina noi yöt kun mies ei saa unta =) silloin aina jutellaan paljon paremmin kun koskaan muulloin. Harmi toki, ettei toinen saa nukuttua kun tänäänkin meni aamuun töihin. Mies lähti kolmen jälkeen sohvalle telkkaria katsomaan peitto kainalossa ja mä yritin saada unta, mutta iski ihan hillitön nälkä. =D Neljän maissa kävin vierailulla sohvalla " iltapalan" kanssa vai oliko jo aamupala silloin ja sen jälkeen uni maistui. Reilun tunnin päästä lähdetään sitten mun vanhempien kanssa ajelemaan pääkaupunkiseutua kohti mun kummitädin häihin. Harmi, ettei mies töiltään pääse mukaan.
ai niin... ä-pakkauksen haalarin pesusta joku kysyi. Mä en oo vielä saanut aikaiseks pestä mitään pakkauksesta, mutta en ajatellut sitä haalaria pestä.
Oma napa myllää entiseen tahtiin... =)
[color=red]pikku-milli & paco 31+1[/color]
Täällä on aina niin rauhallista vkonloppuisin...Me ollaan jännätty sukulaisten lasten nimiä, muutama syntynyt lähiaikoina ja nyt kastettu. Tänään viimeisin, eikä sattunu vieläkään meidän miettimiä nimiä. Hieno homma, saadaan yhä pitää oma nimi " varattuna" .
Vauvanvaatteita olen ostellut jonkin verran , tosin maltillisesti. Lähinnä tuskastelua on aiheuttanut värit; kaikki on jo valmiiksi tarkoitettu tytölle tai pojalle. Nyt löysin kirkkaan värisiä housuja ja ihanan raidallisia kirkkaita potkareita vaaville, värit sopivat ihan kummalle vaan. Me ei haluttu saada ultrassa tietää kumpi tulee, säilyy jännitys yllä!
HELSINGIN tapaamista ehdotettu! Voisin liittyä joukkoon pyöreään, huhtikuussa olisi varmaan ihmisillä paremmin aikaa??? Kuka jaksaisi ottaa asian hoitaakseen? Että sovittaisiin aika ja paikka?
Pikkumiina 28+
Pinoudunpas minäkin pitkästä aikaa. Lapset ovat viikonlopun olleet mummolassa ja olisi ollut pitkästä aikaa miehen kanssa kahden keskistä aikaa... Se aika meni vain kotona ollessa kun mihinkään ei voinut lähteä. Miehellä nimittäin otettiin pian viikko sitten toiselta puolen viisauden hampaat pois ja laitettiin sekä ylös että alas muutama tikki. Hammaslääkäri antoi 3 pvää saikkua sille ja sanoi että pitäisi riittää. Eipä riittänyt... Vielä viikko noiden hampaitten oton jälkeen mies on kuin turpaan saanut!!! Ihan kuin sillä olisi omena poskessa ja koko alaleuka on mustan kirjava niin siinä sitten lähde mihinkään viettään laatuaikaa kun ei voi syömään mennä, koska suu ei aukea, leffaan sen kanssa ei edes kehtaa mennä joten oltiin kotona. Maaliskuun lopussa siltä reppanalta leikataan toiselta puolen viisauden hampaat pois.
Muistaakseni joku oli tässä pinossa myös kissa ihmisiä... Pitikin kysyä kun meillä on neljä kissaa ja tää manxi on saamassa pentuja. Eli mistä ihmeestä mie tiedän milloin alkaa pitään kissaa sisällä ihan pysyvästi ettei käy kuin talvella, elikkäs kissa synnyttää pakkaseen ja pennut menehtyy...? Se on jo kuin pyöree pallo koko kissa... Sit tää meidän ainoa arvokas herra on kanssa sairaana. Pissaa ja kakkaa verta kun mies osti väärää ruokaa sille... Lääkkeet sihen on jo onneksi haettu mutta tympii luututa noita jälkiä joka paikasta kun ei tuo herra kerkee laatikolle.
Sit omaa napaa...
Nyt ku viikonlopun olisi saanut nukkua niin pitkiä unia kuin olisi halunnut niin olen herännyt joka aamu klo 07 ihmettelemään ja yöllä rampattu oikein urakalla vessassa. Argh!!! Onkos muuten muilla huimausta ja pahaa oloa? Mulla välillä silmissä pimenee ja tulee oikein huono olo... Välillä sydän jyskää kuin viimmeistä päivää vaikka vain istuisi. Mistäköhän johtuu? Tiistaina olisi neuvola jolloin ajattelin kysyy ja silloin saan myös verensokerin mittaus hommat ja opastusta siihen.
Inhottavaa!!! Vauva melskaa ihan kiitettävästi ja muistuttaa mua vessassa käynnin tärkeydestä potkimalla rakkoon.
Miehen paras tyttökaverikin on raskaana ja on tulossa käymään ensiviikonloppuna kylässä... Suoraan sanottuna mua vituttaa koko ihminen. Se on mun mieleen liian tekopirteä mutta täytyy miehen vuoksi sietää häntä. Inhooks joku muu miehen kavereita tai onko teidän miehillänne tyttökavereita jotka käy kylässä teillä?
Ai niin, sit kesämäelle mun on pitänyt jo pitkään vastata... En asu joutsenossa vaan imatralla...
Tulipas pitkä turina... Toivottavasti jaksatte lukee edes osan.
Amina76;
tyttökavereista;miehellä ei oo pahemmin sellaisia tyttökavereita et ne kävis kylässä ja jos käy niin on niitten miehetkin mukana koska nekin on miehen kavereita.
kissoista; meillä vaan sisäkissoja joten en tiedä mut ehkä ois parasta et se olis vaan ulkona vaan kun ootte mukana jtai vaan lyhyitä pätkiä.
huimauksesta; mulla oli viikolla sellainen kohtaus, tuli huono olo, aloin hikoilla, heikotti ja oli tosi vaikeeta päästä kotiin leikkipuistosta kun en nähny yhtään mitään. menin seuraavana päivänä neuvolaan mittaamaan verenpainetta mut oli ihan ok. muutenkin näkee " tähtiä" melko usein.
Sit muuhun..synttärit meni hyvin eilen, kaikki mummut ja vaaritkin oli paikalla. koko kevät aina täynnä synttärikutsuja mut omani en jaksa pahemmin sit juhlia kun on tytön synttärit melko lähellä. liikaa on liikaa. huomenna pakko soittaa neuvolaan ja kuulla " tuomio" sok.ras.testistä. vielä on tää päivä aika herkutella samalla kun kattoo JÄÄKIEKON finaali!!!! harmi vaan et tulee jo päivällä eikä illalla. ois kiva kattoo rauhassa ja tytöt tietysti haluu kattoo samaan aikaan elokuvaa. nuorin oksensi yöllä muutama kerta, luulen et johtuu siitä et juhlissa tais syödä vähän liian paljon ja kaikenlaista ei vatsalle sopivaa. reppana kun ei " osaa" oksentaa " oikein" . sit tulee monta kertaa ja vähän.
no, nyt tekee jotain hyödyllistä. voikaa hyvin ja uuteen viikkoon huomenna! =)
my_selene ja neitinen rv 27 huomenna!!!!
Kyllä on taas koko aamu ollut yhtä tappelua ton meidän neidin kanssa! Hirvee omatahto ja äitille vaan kiukkuillaan:( Toivottavasti on ohimenevä vaihe, muuten voi tulla ongelmia vauvan synnyttyä.
Amina, mulla tulee kauhean paha olo, jos joudun kyyristelmään tai olemaan pää alaspäin. Ja sama toi sydämen jyskytys on tuttua ollut ihan alusta saakka. Yht' äkkiä saattaa leposyke nousta tosi paljon, vaikkei mitään tekisi!
Meidän miehellä ei oo yhtään tyttökaveria! On ollut nuorempana niin ujo, että on löytänyt vaan samanlaisista miespuolisista kavereita. Mutta kyllä noissa miehen kahdessa siskossa on ihan tarpeeksi kestämistä! Ei vaan, ihan mukavia ovat, mutta vanhemman kanssa meinaa välillä palaa pinna, kun on oikeesti tosi " hankala" ihminen kyseessä! Niin ja sit mies on kyllä ystävystynyt muutaman mun tyttökaverin kanssa , mikä tietty sopii mulle, koska ovat huipputyyppejä:)
pricilla 25+5
Heräsin taas tuossa kasin jälkeen ja kävin jo kattelemassa ettei ollut uutta pinoa (enkä jaksanut aloittaa).
Viime yönä pesin keittiön mattoa kun koira oksensi siihen. Nyt sitten olkkarin matto odottaa pesua.
Eilen vaihdoin olkkariin uudet verhot ja tänään on pitänyt ihastella niitä päivän valossa. Kyllä kummasti piristää kun saa jotain uutta.
Ajattelin vielä työhuoneeseen vaihtaa toiset verhot, mutta niihin pitäisi ommella tankokuja.
Joku puhui miehen " tyttökavereista" . Omallani ei ole kuin ne jotka on tullut aikoinaan tutuksi minun kautta. Soittelevat toisilleen jos on asiaa jossa toinen osaa neuvoa. Myös minun suvun tädit ja äitini on paljon yhteydessä mieheeni. Minä en taas ole miehen vanhempiin sukulaisiin yhteydessä.
Ajattelin alkaa leipomaan sämpylöitä tai pullaa mutta voita en muistanut ostaa joten täytyy odotella jos mies toisi kun kotiutuu ennen matsia.
Otin aamulla ladyvita+ tabletin. Alkuraskaudesta oli varma oksennus jos söin sellaisen keltaisen tabletin, ja nyt tuntuu taas pahalta. Uskottava se on että en pysty niitä syömään:/
Reksiteröidyin tuonne huuto.nettiin ja ajattelin yrittää saada sieltä muutamat kestovaipat kokeilukäyttöön ennen kuin hankin lisää.
t. Nasu ja Touko-masu 28 tasan:)
Huomenia, täälläkin aletaan jo olla pikku hiljaa hereillä. Sängystä vääntäydyin ylös tuossa vähän yhden jälkeen. Meillä oli viime yökin uneton yö.
Eilen olin siellä mun kummitädin häissä. Oli ihan kivat pienet aikuisen hääparin juhlat. Rauhallista mukavaa meininkiä. =)
Amina, onko sulla ollut verenpaineet normaalit? Olisko paineissa jotain jos on huono olo, huippaa ja sydän jyskyttää.
Meillä ei miehellä myöskään ole tyttökavereita. Tai siis ne jotka on niin on sitten miehen kavereiden tyttöystäviä. Meillä tosin ei kyllä miehen kavereitakaan käy juuri ikinä¿ yleensä näkevät miehen työpaikalla (eli baarissa). Kahta työtä kun tekee niin kotona ollessaan haluaa sitten olla rauhassa.
Eilen illalla meinas mennä hermo kun vauva potki, myllersi ja väänsi ihan suoraan virtsarakon päällä niin että teki oikein kunnolla kipeetä ja viiden minuutin välein sai hypätä pissalla. Ei kivaa.
Nyt taidankin vähitellen siirtyä sohvalle odottelemaan kiekkoa ja kutomaan vauvalle villapaitaa. =)
[color=red]pikku-milli & paco 31+2[/color]
Heissan taas..On mennytkin hetki, kun olen viimeksi taas kirjoittanut. Kovasti lukemassa olen kuitenkin ollut.
Onnea Pikku-millille asunnosta, toivottavasti löytyy puhtia muuttopuuhiin :)
Hienoja mahakuviakin oli Stellis (?) tainnut laittaa. Me toukokuiset alamme oikeasti näyttää vahvasti raskaana olevilta :) Nopeasti kuukaudet ovat kyllä menneet.
Kyseltiin miehen tyttökavereista. Mies on hyvissä väleissä exänsä kanssa, mutta siitä ei minulle mitään ongelmaa ole. Hänellä on kuitenkin omalla tahollaan oma mies ja lapsi, muutenkin mukava tapaus on. Useammin käydään kyllä heillä kyläilemässä kuin hän täällä. Myös toinen kaveri löytyy, jonka kanssa tulen myös toimeen ja juttua riittää, koska hänellä on puolivuotias lapsi. Aika harvoin kuitenkaan näitä tuttuja tulee nähtyä, viihdymme välillä kaksin kotona...hieman liiankin hyvin :)
Olo on ollut melko hyvä, yöt on mennyt pikkaisen paremmin ja päivisin on ollut energiaa...tosin kaikkeen muuhun kuin kouluhommiin. Motivaation puute vaivaa pahasti. Vielä pitäisi pitkälle huhtikuuta kuitenkin jaksaa...Tuntuu, että päässä pyörii vain vauvajutut. Huoh :) Mahassa möyritään, potkitaan ja pyöritään ainakin jossain vaiheessa päivää kovastikin.
Hyviä vointeja!
auringo + pampero 28+3
Tytöt on saatu pihalle leikkimään ja taitavat olla kotista leikkimökissä. Hieman rauhallisempaa ja saan alkaa siivoamaan tyttöjen huonetta jotta se olisi taas illalla siinä kunnossa että sen saa järjestää. Ihme kyllä että meillä poikien huone pysyy huomattavasti paremmassa kunnossa kuin tyttöjen.
Niin, aamulla mainitsin tuosta meidän manxin kissasta.. Se on nyt saanut pennut! Kolme musta/harmaata kisunpentua tuli. Emo on harmaa niin isän on täytynyt olla musta. Ihania ovat... Meillä mies vain on enemmän koira ihmisiä (mitä isonpi niin sen parempi) niin tuskin saan pitää vielä yhtä kissaa. Lapsille ei olla vielä sanottu noista kissoista mitään koska sitten olisi hoitajia ja kisunpennuilla mahat sekaisin.
Kävin mittauttamassa sitä verenpainetta sairaalassa kun oli sen verran huono olo, mutta kaikki oli ihan normaalia. Vaikka tuntuukin välillä että paineet on katossa kun lapset juoksee pitkin sairaalan käytäviä vaikka kuinka yrittää pyytää olemaan edes hetken paikoillaan. ;o)
Nyt täytyy alkaa tekee ruokaa ettei tule entistä huonopi olo..
Me ollaan täällä tytön kanssa viikonloppusinkin aikaseen hereillä. Mä kyllä voisin nukkua vaikka puoleen päivään, mutta kun ei tuota neitiä nukkuminen kiinnosta:)
Tänään ois vuorossa päivän vietto mun vanhempien luona, kun mies menee töihin. Ihan kiva kun systerikin tulee pitkästä aikaa mukaan:)
Masuvauva on ruvennut heräämään aina kanssa kahdeksan pintaan. Varmaan tuo neidin ääni herättää, kun muutenkin tuntuu siihen vauveli herkästi reagoivan.
Aamupala odottaa, joten täytyy mennä syömään, ennen ku puuro jäähtyy.
pricilla 25+4 (oho, taisin eilen mennä päivissä sekasin)