Kaksosille nimet Atte ja Etta?
Kommentit (16)
Minusta Vierailija ja Ap olisi parempi nimiyhdistelmä tai sitten Pullervo ja Siiri.
Minulla on kaksoset Rumpali-Kani ja Ihaa-Aasi. Laita sinä Nalle-Puh ja Nasu-possu.
Musta toi on hauska idea, ei olisi itselle tullut mieleen.
Kivat nimet, sopii sisaruksille sekä kaksosille.
T. Saaran, Veeran ja Nooran äiti.
mielestäni liian samanlaiset,mutta muuten kauniit ja harvinaiset nimet. :)
Joo ei todellakaan. Oli provo tai ei.
Sisaruksilla (kaksosilla ja muilla) on oikeus yksilöllisyyteen ja nuo lähes samat nimet on yksinkertaisesti typeriä. Onni, Enni, Anni jne ei sovi samaan perheeseen.
En ymmärrä lainkaan tätä, että kaksoset puetaan ja nimetään samalla tavalla. Miksi? Miksei heissä nähdä sitä, että ovat yksilöitä, eivät toistensa kaltaisia kopioita toisistaan..
Kauniit nimet ja hyvin sopii. Ei mielestäni liian "Tiku ja Taku" vaan juuri hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä lainkaan tätä, että kaksoset puetaan ja nimetään samalla tavalla. Miksi? Miksei heissä nähdä sitä, että ovat yksilöitä, eivät toistensa kaltaisia kopioita toisistaan..
Mä ymmärrän ton nimijutun, koska helposti jos tykkää nimestä Onni, niin tykkää myös nimestä Anni... Ja sointuvat yhteen.
Mutta pukemista en ymmärrä. Jos saisin kaksoset, niin en pukis niitä varmaan koskaan samalla tavalla. Tylsää ostaa kaikki vaatteet tuplina, kun voi ostaa erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ton nimijutun, koska helposti jos tykkää nimestä Onni, niin tykkää myös nimestä Anni... Ja sointuvat yhteen.
Mutta pukemista en ymmärrä. Jos saisin kaksoset, niin en pukis niitä varmaan koskaan samalla tavalla. Tylsää ostaa kaikki vaatteet tuplina, kun voi ostaa erilaisia.
Joo, olet oikeassa. Onhan perheissä samankaltaisia nimiä muutenkin.
Mitä te mammat oikein syötte, kun joka toinen palstalainen tuntuu saavan kaksoset? Syökää sitä tehoainetta lisää, niin voitte antaa triplan nimiksi Tupu, Hupu ja Lupu.