Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut häissä teema?

Vierailija
05.06.2016 |

Kun olen silloin tällöin katsellut tuota jenkkien neljät häät -systeemiä, niin kaikilla on teema ja jos jollain ei ole, se tuntuu muista ihan kamalalta. Suomessa ei taida olla, vaan aina se sama kaava? Jos teillä oli teema tai tulee teema, mikä se oli?

Itse jos vielä järjestäisin häät, mutta kyllä olisi luontoteema. Eli paljon luonnonkukkia ja luontoa koristelussa, ruokaa mahdollisimman paljon luonnosta ja luomuna yms.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut teemaa eikä kaivattukaan. Juhlissa syötiin, juotiin, musisoitiin ja tanssittiin, se oli kylliksi.

Vierailija
2/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä oli halloween teemana kun häät sattuivat tuohon ajankohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli "Irlantilaiset" häät. Minun sukujuureni tulevat Irlannista, joten halusin tätä kunnioittaa.

Vierailija
4/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, "naimisiin meneminen".

Vierailija
5/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli prinsessa häät :) oli ihanaa kun pääsi olemaan päivän kuin prinsessa oli kimellystä ja iso mekko minulla morsiammella :)

Vierailija
6/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suunniteltiin puolivakavissaan festarihäitä. Oltaisiin siis järjestetty "festarit" kutsuvieraille. Ulkoilmalava, bändi, ruoka- ja juomatarjoilu erillisistä kojuista jne.

Vierailija
7/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli teemana bikinit-shortsit.

Vierailija
8/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli prinsessa häät :) oli ihanaa kun pääsi olemaan päivän kuin prinsessa oli kimellystä ja iso mekko minulla morsiammella :)

Miten uniikkia!

Vierailija
9/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee nörttihäät. Ainakin juttuja ja yksityiskohtia tulossa peleistä, sarjoista ja ehkä leffoistakin :)

Vierailija
10/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli saaristoteema, joka tuli kyllä tosi helposti ja luonnostaan, kun juhlapaikka sattui sijaitsemaan saaristossa ja matka sinne taittui laivalla. Ruoka oli saaristolaishenkistä ja juhlapaikan koristeet luonnollisesti samoin. Eli aika vähällä vaivalla saatiin häihimme teema :)

Vierailija
11/19 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten uniikkia!

Kiitos :) oli kyllä ihana päivä kun sai mennä ihanan miehen kanssa naimisiin ja kaunis mekko :)

Vierailija
12/19 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
13/19 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraatti teema

Vierailija
14/19 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teema oli hys-hys. Ei kerrottu kenellekään etukäteen, todistajat oli maistraatista. Onnistui hyvin.

Vierailija
15/19 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile teema :) oli hauskaa!

Vierailija
16/19 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseshortsi häät

Vierailija
17/19 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suunnitellut pitäväni av-häät.

Vierailija
18/19 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teema on lapsellista sontaa. Peruskaava ja homma alta pois.

Vierailija
19/19 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus suunniteltiin puolivakavissaan festarihäitä. Oltaisiin siis järjestetty "festarit" kutsuvieraille. Ulkoilmalava, bändi, ruoka- ja juomatarjoilu erillisistä kojuista jne.

Tässä on tyyliä, laitetaan vakavissaan harkintaan. Kaveripiirissä on useampi bändi, voisi pyytää lyhyen esiintymisen vaikka lahjaksi. Vihkiminen voisi olla siellä lavalla, ei tarvitsisi liikkua paikasta toiseen. Vieraat voisivat olla yötä omissa asuntovaunuissa tai teltoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi