Onko teillä ollut häissä teema?
Kun olen silloin tällöin katsellut tuota jenkkien neljät häät -systeemiä, niin kaikilla on teema ja jos jollain ei ole, se tuntuu muista ihan kamalalta. Suomessa ei taida olla, vaan aina se sama kaava? Jos teillä oli teema tai tulee teema, mikä se oli?
Itse jos vielä järjestäisin häät, mutta kyllä olisi luontoteema. Eli paljon luonnonkukkia ja luontoa koristelussa, ruokaa mahdollisimman paljon luonnosta ja luomuna yms.
Kommentit (19)
Joo, meillä oli halloween teemana kun häät sattuivat tuohon ajankohtaan.
Meillä oli "Irlantilaiset" häät. Minun sukujuureni tulevat Irlannista, joten halusin tätä kunnioittaa.
Meillä oli prinsessa häät :) oli ihanaa kun pääsi olemaan päivän kuin prinsessa oli kimellystä ja iso mekko minulla morsiammella :)
Joskus suunniteltiin puolivakavissaan festarihäitä. Oltaisiin siis järjestetty "festarit" kutsuvieraille. Ulkoilmalava, bändi, ruoka- ja juomatarjoilu erillisistä kojuista jne.
Meillä oli teemana bikinit-shortsit.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli prinsessa häät :) oli ihanaa kun pääsi olemaan päivän kuin prinsessa oli kimellystä ja iso mekko minulla morsiammella :)
Miten uniikkia!
Meille tulee nörttihäät. Ainakin juttuja ja yksityiskohtia tulossa peleistä, sarjoista ja ehkä leffoistakin :)
Meillä oli saaristoteema, joka tuli kyllä tosi helposti ja luonnostaan, kun juhlapaikka sattui sijaitsemaan saaristossa ja matka sinne taittui laivalla. Ruoka oli saaristolaishenkistä ja juhlapaikan koristeet luonnollisesti samoin. Eli aika vähällä vaivalla saatiin häihimme teema :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten uniikkia!
Kiitos :) oli kyllä ihana päivä kun sai mennä ihanan miehen kanssa naimisiin ja kaunis mekko :)
Meidän teema oli hys-hys. Ei kerrottu kenellekään etukäteen, todistajat oli maistraatista. Onnistui hyvin.
Itse olen suunnitellut pitäväni av-häät.
Teema on lapsellista sontaa. Peruskaava ja homma alta pois.
Vierailija kirjoitti:
Joskus suunniteltiin puolivakavissaan festarihäitä. Oltaisiin siis järjestetty "festarit" kutsuvieraille. Ulkoilmalava, bändi, ruoka- ja juomatarjoilu erillisistä kojuista jne.
Tässä on tyyliä, laitetaan vakavissaan harkintaan. Kaveripiirissä on useampi bändi, voisi pyytää lyhyen esiintymisen vaikka lahjaksi. Vihkiminen voisi olla siellä lavalla, ei tarvitsisi liikkua paikasta toiseen. Vieraat voisivat olla yötä omissa asuntovaunuissa tai teltoissa.
Ei ollut teemaa eikä kaivattukaan. Juhlissa syötiin, juotiin, musisoitiin ja tanssittiin, se oli kylliksi.