Kuinka usein olet kännissä töissä ja paljonko juoneena?
Kommentit (13)
aamulla joskus ekan tunnin tai parin on vielä jotain promilleja veressä selvästi, jos on ilta myöhään jatkunut ja mitään en ollu syöny. Työt alkaa vaihtelevasti viikonloppusin 11-13 aikaan. Näin ehkä 6kertaa vuodessa, jos edes sitäkään. N20
Koskaan en ole kännissä ollut. Krapulassa muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole ollut kännissä töissä. Joskus olen ottanut pari drinkkiä esimerkiksi päivällä ja mennyt sen jälkeen iltavuoroon töihin.
Miksi vastaat tähän jos et ole ollut kännissä töissä? ap
Joskus on tullut heiluttua baarissa neljään, ja mentyä yhdeksäksi töihin tukevassa krapulaksi kääntyvässä laskuhumalassa. Pomo on sanonut, että ihan sama miten pahassa kunnossa tulen töihin, kunhan hoidan hommani, ja niin olen aina tehnyt.
Normipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole ollut kännissä töissä. Joskus olen ottanut pari drinkkiä esimerkiksi päivällä ja mennyt sen jälkeen iltavuoroon töihin.
Miksi vastaat tähän jos et ole ollut kännissä töissä? ap
Eikös otsikossa kysytty, että kuinka usein? Missä universumissa "en ikinä" on jotenkin epäkelpo vastaus?
Kerran hiprakassa. Oli läksijäiset ja lounaalla juotiin viiniä ja lisää otettiin toimistossa. Työt lopetettiin joku tunti ennen sulkemisaikaa (ei ns. normaali asiakastoimisto) oli huippu iltapäivä :)
Ja tämä tapahtui ulkomailla , ei Suomessa tälleen uskalleta :D
Yhden ainoan kerran olen mennyt kännissä töihin. Olin 19v, yön baarissa ja suoraan jatkoilta duuniin. En pidä pahana, koska olin puhelinmyyjä ja taisin tuona aamuna saada enemmän myytyä, kuin koskaan. :D
Olen yrittäjä ja joskus perjantaina saatan ottaa pari jo töissä, jos töiden kanssa menee myöhään. Samoin jos joku työ erityisesti vituttaa niin saatan iltapäivällä ottaa yhden tai pari ja sen voimin saattaa vittumaisen työtehtävän loppuun. Tätä siis tapahtuu hyvin harvoin, en ole ongelmakäyttäjä ja juon ylipäätään aika harvoin...
Joskus opiskeluaikoina olin kesätöissä siivoojana ja pari kertaa tuli mentyä suoraan jatkoilta töihin. Kerran oli niin huono olo että oli pakko käydä kesken siivouksen oksentamassa pariin otteeseen. Pesin sitten pytyn ja jatkoin duunia. Sekin työ oli hyvin itsenäistä eikä kukaan onneksi huomannut.
Humalassa en ole ollut ikinä,mutta sixpäkki menee normipäivänä pajalla kaljaa,perjantaisin mäyräkoira ja töistä suoraan kaljalle.
Monta kertaa. En tajua, miten kukaan ei huomannut. Tai jos huomasi, niin ei ainakaan puuttunut asiaan. Tyot kylla sujui paremmin ja ennen kaikkea tyovuoro tuntui lyhyemmalta. Tyopaikkana vaatekauppa Britanniassa taman vuosituhannen alkuvuosina.
Kahtena tai kolmena päivänä viikossa keskiviikosta perjantaihin lounastauon jälkeen tulee vedettyä sixpackki tai kaksi. Olen yrittäjä konevuokrausalalla. Ei haittaa työntekoa ja viikonloput selvin päin perheen kanssa.
Pari olutta tulee silloin tällöin otettua lounastauolla. En tiedä voidaanko silloi vielä mistään humalasta puhua, sillä tämä sivusto http://www.alkoholilaskuri.net/ ei ainakaan näin 65kg naiselle mitään hirveitä promilleja näytä. Kunhan vain työnteko onnistuu normaalisti, niin ei minun mielestä pari piristävää sillon tällöin ketään haittaa.