Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivät vanhemmat nimestäin kantaneet huolta

Aatu Asseri
05.06.2016 |

minua odottaessaan äiti kerran tullessaan karpalosuolta sanoi, että "jos tämä masuvauva on poika niin olkoon sen nimi vaikkapa Aatu lapsi ei-toivottu elon vanhoilla päivillä vaivoiksi saatu".

Sitä minä vain ihmettelen, että minä heidän viidestätoista lapsestaan yhdeksäs olin ainoa ei-toivottu lapsi olin ei-toivottu kun vaikka 13 kuukautta ennen minua tai 15 kuukautta minun jälkeen syntyneet lapset olivat toivottuja lapsia. Tai että vanhemmat olivat liian vanhoja vauvan vanhemmiksi mielestään tullakseen vanhemmiksi minun syntyessäni kun he olivat minun syntymäni aikaan 39v ja 43v kun taas nuorimman lapsensa syntyessä he eivät olleet mielestään liian vanhoja vauvan vanhemmiksi vaikka olivat silloin jo 47v ja 51v.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mikä lapsimäärä =( Olette ilmeisesti lestaadiolaisia?

Ei ihmekään, että sinulla on selvästi jonkilaista yleistä katkeruutta vanhempiasi kohtaan, AP. Tuskin kukaan perheenne lapsista ehti saada tarpeeksi huomito heiltä, kun sisaruksia oli noin tolkuton määrä. Nyt sitten aikuisena tartut tuollaiseen hupsuun ja huonosti ajoitettuun sanontaan, jolla todistelet itsellesi, kuinka vanhempasi suosivat muita lapsia perheessänne ja sinä olit jotenkin muka musta lammas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla