Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitteko opettajat mitään hyödyllisiä käytännöllisiä lahjoja, mitkä menevät teillä oikeasti käyttöön?

Vierailija
05.06.2016 |

Esim käsisaippuaa tai kesälukemista, saunatarvikkeita tjms? Osuiko joku lahja nappiin omien mieltymystesi kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillipihdit ja sinappia, menivät jo eilen oikeasti käyttöön!

Vierailija
2/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamistani lahjoista esimerkiksi siemenet menivät kasvimaahan. Servetit olen käyttänyt päivällisillä. Puun istutin pihaan. Kukkia olen laittanut terassille. Kynttilät olen polttanut. Sytykeruusuilla sytyttänyt saunan kiukaan ja vesipadan, sekä takan. Kahvit ja teet on aina juotu. Myös se skumppa jonka sain joskus yhdeltä vanhemmalta (joka on opettaja hänkin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti opettaja syö lapsineen kesän aikana ne yritit jotka hänelle ostimme. Itse pidän periaatteena ostaa vain sellaista joka häviää viimeistään syksyyn mennessä syömällä.

Ensi vuonna opettajana onkin mies, jolle ostaminen onkin jo astetta vaikeampaa.

Vierailija
4/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti opettaja syö lapsineen kesän aikana ne yritit jotka hänelle ostimme. Itse pidän periaatteena ostaa vain sellaista joka häviää viimeistään syksyyn mennessä syömällä.

Eivätkö miehet voi syödä yrttejä? :D

Vierailija
5/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkarapaketti ja sinappituubi, mitä muuta sitä miehelle. Yrtit kun tosiaan on naisväen ja lasten ituhippeilyä.

Tai sitten ei.

Vierailija
6/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Servetit lähtee kiertoon muuten kaikki oli hyödyllistä. Esim suklaa :P

Vierailija
7/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö miehet voi syödä yrttejä? :D

Ei. Se ei ole ollenkaan soveliasta miehille.

Vierailija
8/8 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä, suklaata ja ristikkolehden. ☺️ Myös sellainen aikuisten värityskirja oli aika osuva lahja. 🤗