Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keksisikö joku av:lla mikä minua vaivaa, kun lääkärit eivät tiedä :(

Vierailija
05.06.2016 |

limaisuutta kurkussa, puhuessa/ syödessä kovaa kipua kitalaessa vaihdellen puolelta toisella! välillä kipu säteilee korvaan. tätä on jatkunut jo 2kk ja olen kahdesti käynyt terveyskeskuksessa, ensin hoitajalla ja sitten lääkärillä niinkuin homma täällä menee. suussa tai kurkussa ei kuulemma näy mitään, tulehdusarvot olivat "himpun yli mutta ei näillä arvoilla täällä tulehdusta ole".
kuumetta ei ole missään vaiheessa ollut, mutta olo on kuumeinen ja heikko. mulla on 2 lasta, 2v ja 4 v sekä kahden viikon päästä reissu ulkomaille ! :/ ei tahdo jaksaa..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvikatarri.

Vierailija
2/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksityiselle, ei noi arvauskeskusten lahjat löydä sadassa vuodessa susta mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kesänä järkky kurkkukipu. Ei ollut angiinaa eikä muutakaan. Lopuksi talttui viikon buranakuurilla siedettäväksi. Oli tulehtunut hampaanjuuri ilmeisesti. Häipyi kivut kun käytiin läpi hampaat ja yksi juurihoidettiin

Vierailija
4/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusiitti.

Vierailija
5/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksilta kuulostaa.

Vierailija
6/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelon tulehdus?

Vierailija
7/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistuta hampaat

Vierailija
8/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kitalakea koskettaa kielellä, kipu oikein  sävähtää aivoihin asti! mieskin koetti katsoa jo kännykän valolla suuhuni, mutta ei kuulemma näe enempää kuin lääkäritkään, henkeni tosin kuulemma haisee "helvetin pahalle"..

ei meinaa jaksaa leikkiä lasten kanssa, käydä kaupassa, mitään. ruoka ei maistu ja mieskin ihmettelee jatkuvaa nukkumistani!

A.P

Vierailija
9/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nieluviljely otettu?

Vierailija
10/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat, poskiontelot ja korvat.

Vierailija
11/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poskiontelon tulehdus?

poskissa ei  tunnu  painetta ja  lisäksi ne ultrattiin tk:ssa kaksi viikkoa sitten..

A:P

Vierailija
12/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nieluviljely otettu?

juu, joku pikanäyte otettiin viimeeksi käydessäni ja puhdas oli!

A.P

Vierailija
13/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kannattaa tarkistuttaa (ehkä ihan kuvata ettei ole juurissa jotain), refluksikin on tosiaan mahdollinen (tosin tuo sävähtävä kipu kitalaessa kuulostaa jo aika kovalta oireelta siihen), poskiontelotulehduskin on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
14/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

proppuja nielussa?

Vierailija
15/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriä minäkin suosittelen. 

Vierailija
16/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä hammaslääkärissä

Vierailija
17/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta desifioivaa purskuttelunestettä apteekista ja käytä sitä kuuriluontoisesti. Varaa hammaslääkäri

Vierailija
18/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kolmesti hammaslääkärissä huhti/toukokuun aikana ja nyt ei kuulemma ole tarvetta käydä pariin vuoteen.. minulla on ylipurenta,jota ei mitenkään hoideta mutta tuskin se yhtäkkiä tekee kitalakea kipeäksi! 

A.P

Vierailija
19/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hammaslääkäriin! On kyllä hyvin erikoista, että kitalaen kosketus aiheuttaa tollasen kivun. Eiköhän se kuule hammaperäinen ole. Rtg-kuva ehdottomasti otettava Hammaslääkäri ssä.

Vierailija
20/39 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kävin kolmesti hammaslääkärissä huhti/toukokuun aikana ja nyt ei kuulemma ole tarvetta käydä pariin vuoteen.. minulla on ylipurenta,jota ei mitenkään hoideta mutta tuskin se yhtäkkiä tekee kitalakea kipeäksi! 

A.P

Otettiinko rtg-kuva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä