Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nuoret tekivät pitkillä auto/bussi/junamatkoilla ennen kuin oli älypuhelimia?

Vierailija
05.06.2016 |

En nyt halua pilkata ketään vaan olen ihan oikeasti utelias tietämään. Lukivat varmaan lehteä/kirjaa mutta mitä muuta? Tuli mieleen kun unohdin puhelimeni laturiin ja oli 2,5 tunnin junamatka edessä, oli tylsin matka ikinä :D

T.17-vuotias

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjaa katselin ja mietiskelin ja söin eväät = karkit

Vierailija
2/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki lehteä tai kirjaa juuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin sanaristikoita, kuten yhäkin. Silloin kun olin opiskelija, opiskelin. 

Vierailija
4/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pikkasen hellittää siitä addiktiosta eikö niin.

Töissäkään sitä siviilikännykkää ei räpelletä.

Vierailija
5/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin kuinka jonain päivänä minulla olisi oma viihdekeskus digitaalisessa muodossa siinä edessäni. Muuten katselin maisemia ja ihmettelin.

Vierailija
6/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin maisemia

Vierailija
7/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kuuntelin musiikkia esim. mp3-soittimella ja katselin maisemia :D

Vierailija
8/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse reissaisin usein 8h junamatkoja. Luin kirjoja ja kuuntelin musiikkia isolla cd-soittimella :)

Vierailija
9/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjaa. Kun opiskeluaikana reissasin viikonloppuisin neljän tunnin junamatkoja (yhteen suuntaan) kotiin, tein usein opiskeluun liittyviä juttuja.

Vierailija
10/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin maisemia. Luin koulu/tenttikirjoja. Niiden puutteessa vaikka lehteä. Nukuin. Joka toinen viikko matkustin 5h suuntaansa junalla.

Vierailija
11/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettiin kirjaa, pelattiin pasianssia (korteilla), kuunneltiin musaa walkmanilla, kirjoitettiin kirjeitä tai päiväkirjaan. 

Jestas että tuli vanha olo!!!  :D

Olin muuten tällä viikolla junassa, parin tunnin matka. Minä olin ainoa joka luki kirjaa. Näin se maailma muuttuu :)

Vierailija
12/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjaa. Katsoin maisemia. Mietiskelin asioita. Kirjoitin päiväkirjaa. Kirjoitin kirjeitä. Matkustin usein 5 tuntia kestänyttä matkaa mummolaan.

Vierailija
13/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjoja. Selailin lehtiä. Tein kotitehtäviä. Kuuntelin mp3-soittimesta musiikkia. Katselin ohi lipuvia maisemia ja käytävän läpi ravintolavaunuun ja takaisin kulkevia ihmisiä. Söin eväitä. Juttelin ystäväni kanssa.

Ehkä vähän jopa kaipaan noita älypuhelittomia aikoja. 

Vierailija
14/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin

Juttelin

Söin metwurstileivät

Vierailija
15/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en yleensä ees räplää puhelinta auto yms. matkoilla. Tykkään katella maisemia ja no nii..

Toinen 17-vuotias

Vierailija
16/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettiin kirjaa, pelattiin pasianssia (korteilla), kuunneltiin musaa walkmanilla, kirjoitettiin kirjeitä tai päiväkirjaan. 

Jestas että tuli vanha olo!!!  :D

Olin muuten tällä viikolla junassa, parin tunnin matka. Minä olin ainoa joka luki kirjaa. Näin se maailma muuttuu :)

Ihan samat! En muuten minäkään lähde vieläkään matkalle ilman hyvää kirjaa. Aina voi akku loppua pädistä, kirja on takuuvarma viihdyke :)

12

Vierailija
17/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen maisemia.

t: 14v :)

Vierailija
18/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, katselin maisemia, kuuntelin musiikkia, söin eväitä, torkuin.

Vierailija
19/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kudoin. Silloin kun oli käsi kipsissä katselin maisemia ja usein bussissa oli tuttuja/puolituttuja vanhuksia joiden kanssa rupateltiin. Johtuen siitä että asuimme vanhainkodin vieressä. Siellä kuuli mielenkiintoisia elämäntarinoita ja muistoja :)

Vierailija
20/55 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pureskelen aina kynsinauhani ja kynteni hajalle jos puhelin unohtuu/siitä loppuu akku. On oltava sormilla tekemistä. Mikään tylsä kirja ei ole sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä