Perheen perustaminen
on naisille niin helppoa. Ei tarttee kun haarat levittää niin kyllä siihen joku kriteerit täyttävä ukko tiensä ennemmin tai myöhemmin löytää. Lapsiakin tulee kun jättää pillerit syömättä.
Melko masentavaa huomata näin toiselle kierrokselle vastoin tahtoaan pakotettuna, että jopa rumilla naisilla, anteeksi käyttämäni ilmaisu, on ollut suhde ja lapsia jonkun miehen kanssa. Toinen vaihtoehto ovat sitten nämä liikuntariippuvaiset selfieitä näpsivät, jotka kaipaavat ilmeisesti lähinnä juoksu- tai matkakaveria.
Entäpä sitten naisten aloitekyky? Ei yhtään aloitetta naisten puolelta, kaikki aloitteet olen itse tehnyt. Nyt sitten pitäisi miettiä, että kehtaako ketään pyytää kahville vai saako naurut päälle? Naiset voisivat vastata, että jos mätsää niin lähtisitkö treffeille vai onko se lähinnä sellaista kalastelua?
Kommentit (2)
Jos aloitus oli liian kärkevä niin kysytään suoraan ja neutraalisti. Nainen, monta aloitetta olet tehnyt esim. Tinderissä ja monta aloitetta sinulle on tehty.
Onhan näistä asiosta paljon tietysti jo jauhettu, mutta taisi olla sen verran tyhjentävä kirjoitus ettei kenelläkään ole mitään sanottavaa. Olisin tietty kaivannut tuohon Tinderiin liittyen mielipiteitä, että kannattaako yrittää vai luovuttaa suosiolla. Olen mielestäni ihan hyvää parisuhdemateriaalia (mitä nyt hieman katkera ;), mutta pitäisi löytää hyvä keino tavata naisia.
-ap