Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi annat pakit?

Nainen kysyy
05.06.2016 |

Täällä on varmaan miehiä, joten kysyn: Miksi annatte pakkeja? Millaisille naisille ja missä tilanteessa? Entä jos naisen kanssa on jo ollut jotain, esim. flirttiä ja suutelua, miksi feidaatte? Siis jos ensin olette olleet kiinnostuneita ja sitten ette enää myöhemmin olekaan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut koskaan pakkeja, koska kukaan nainen ei ole koskaan lähestynyt. En kovin helposti antaisi pakkeja. Ehkä sitten jos nainen paljastuu ilkeäksi

Vierailija
2/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajille annan pakit, koska en halua alkaa paimentamaan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP lähestyt vääriä miehiä. Jos menet iskemään jotain parasta 10% miehistä, tyyliin julkkista, tai rikasta miestä, mallin komeaa tms. Niin tietysti saat pakit, koska sillä miehellä riittää niin paljon kysyntää, että on vara valita paremmista vaihtoehdoista kuin sinä. Mene iskemään sellaista työtöntä pullukkamiestä, niin tuskin saat pakkeja.

Vierailija
4/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei vaikka esim kiinnosta. Se että vähän juttelee tuhmia tai pussailee ei nyt tarkoita vielä mitään.

Vierailija
5/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehetkään kaikista naisista kiinnostu. Tai siis, aina joku mies kiinnostuu, muttei jokainen mies kaikista naisista.

Ja tilanteet muuttuu. 

Vierailija
6/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko se pakkien antamiseksi, että kieltäydyn tarjoamasta juomia kinuamaan tulleelle bileprinsessalle illan juomisia? Muuten ei ole tullut juuri naisia torjuttua.

Vierailija
7/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Ensin tullaan kysymään ja sitten alapeukutetaan, kun ei totuus miellytä. Elkää kyselkö jos ette kestä kuulla vastausta.

Vierailija
8/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olen aina ollut minä, joka on pakit saanu.

Vierailija
9/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestymisiä, ei pakkeja. Niin se tavan miehillä menee.

M42

Vierailija
10/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan pakit sellaisille, jotka ei vaan kiinnosta tai sytytä, enkä tässä tapauksessa puhu ulkonäöstä vaan yleisestä olemuksesta. Luonne ei mätsää eikä samoja mielenkiinnon kohteita ole. Olen myöskin antanut pakit sellaiselle, joilta olen itse saanut pakit, mutta ovatkin sitten muuttaneet mielensä; tämä tapaus taisi vihata minua hieman tästä. Kuka täysjärkinen haluaa olla kakkosvaihtoehto jollekin ja en jaksa enää lähes kolmekymppisenä mennä tuollaisiin pelinpitoihin mukaan.

Sinkkuna ollaan, mutta kai minullakin vaatimukseni saa olla. Siksi en tee enää iskuyrityksiä vaan annan sen oikean tulla elämässä vastaan, silloin kun on tullakseen. Ei parisuhde mikään absoluuttinen välttämättömyys ole, vaikka kyllä sitä läheisyyttä kaipaisi (yhden yön juttuihin en lähde).

Vierailija
11/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai naiset  ja miehet antavat pakkeja samasta syystä. Ei kiinnosta tai sytytä tarpeeksi.

Vierailija
12/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pakit muistaakseni kolme kertaa. Yksi oli niin kännissä, että hädin tuskin pystyssä pysyi. Toinen oli tupakkaa polttava korsteeni, jota ei todellakaan tehnyt mieli suudella. Kolmas oli vanha luokkakaveri, joka yllättäen alkoi hieroa lähempää tuttavuutta - ei sytyttänyt. T. M44

Vierailija
13/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakkien antamiseen ole olemassa vain yhtä ns. oikeaa syytä. - ihan niin yksinkertaista se ole. Mutta  itse arvostan reippaita ja aktiivisia ihmisiä -sukupuoleen katsomatta - joten luulempa, että saatan aika helposti antaa pakit, jos nainen (tai mies) ripustautuu minuun liiaksi. Parisuhde vaatii minusta riittvästi vastavuoroisuutta, mutta ei kuitenkaan ole nolla summap peliä. - Eli jos esimerkiksi pyydän naista kanssani kahville tai vaikka syömään ja tai jopa keksin jotain mielikuvituksellisempaa tekemistä, niin aivan hyvin voin tarjota. Mutta jos se on aina tai hyvin usein vain minä joka keksii ja järjestää, niin luulempa, että potenttiaalinen parisuhde kaatuu, ennenkuin se on kunnolla alkanutkaan.   

Vierailija
14/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nainen jätti

2. Yhteisesti päätettiin ettei tästä tule mitään

Siinä mun suhdehistoria

Vierailija
15/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et anna tuhkaluukkua, minä nostan kytkintä. Simppeliä.

Vierailija
16/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna pakkeja. Tosin en ala virittämäänkään mitään jos nainen ei kiinnosta. Ihan perusystävällinen olen.

Vierailija
17/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PyhäVulvasi ei ole maapallon keskipiste, vaikka itse niin kuvittelisitkin.

Oletko pahastikin puutteessa? Et ole ikinä saanut naista? Ymmärrän katkeruutesi.

Vierailija
18/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: Jos mies on osoittanut kiinnostuksensa sanoin eli sanonut esim. suoraan, että tuntee naiseen vetoa, miksi kiinnostus lopahtaa? Eli yksinkertaistetusti itsellä tilanne, että olin miehen tuon tunnustaessa varattu, nyt oma tilanne muuttunut, eikä miestä enää kiinnostakaan. Tyyppi lähinnä nihkeä tai neutraali. Onko kiinnostus oikeasti kadonnut, vai onko mies vain loukkaantunut siitä, etten varattuna voinut ryhtyä mihinkään?

Vierailija
19/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä miehellä on varmasti joku muu jo kiikarissa. Sen takia nihkeä ja neutraali. Sanoit että aikaakin on jo kulunu siitä, kuinka kauan? Koska sehän on ihan ymmärrettävää että on sitten sinun ollessasi varattu alkanut mennä eteenpäin omassa elämässään.

Vierailija
20/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Paljastui huumeidenkäyttäjäksi (enkä puhu nyt mistään harmittomasta satunnaisesta pilvenpolttelusta)

- Joi liikaa

- Prinsessasyndrooma

- Esittäytyessään kättelyn sijaan tarrasi vehkeisiin

- Mielenterveysongelmat

- Holtiton rahankäyttö velkoineen ja luottotiedottomuuksineen

-  Estynyt ja passiivinen sängyssä (useammankin kerran jälkeen)

- Väkivaltaisuus

- Epäviehättävä ulkonäkö

- Tyhmyys

- Mustasukkaisuus

- Draamahakuisuus

- "Perussuomalaiset" elämänarvot ym umpimielisyys

- Huumorintajun täydellinen puuttuminen

- Kontrollifriikkeys

- Todella vastenmielinen ääni 

- Exän hyvä ystävä

- Ei halunnut lapsia

- Yksinhuoltaja

- Herpes

- Reipas ylipaino

Tuossa nyt niitä mitä tuli mieleen, pakkeja tai syitä miksi on lopettanut tapailun. Lisääkin varmaan keksisi. Nuo on  ~20v-35v eli aika pitkältä ajalta. Sen jälkeen pakeiksi on riittänyt hienovarainen nyökkäys sormuksen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän