Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagointia?

Vierailija
05.06.2016 |

Olen seurustellut alle vuoden miehen kanssa, jolla on todella lämpimät välit entisen tyttöystävänsä kanssa. Nyt viime aikoina asia on alkanut häiritä minua, ja olenkin pohtinut tulisiko meidän erota.

Tuntuu että miesystäväni laittaa aina entisensä minun edelle, esimerkiksi eräänä päivänä hän lähti hakemaan entistään lentokentältä ja minun piti sen vuoksi lähteä kotiin miesystäväni asunnosta, itse en saanut kyytiä edes juna-asemalle... Miesystäväni oli myös ulkomailla kaveriporukkansa kanssa johon kuului myös tämä entinen tyttöystävä. Hän vetoaa aina siihen että heillä on yhteinen kaveriporukka ja sen vuoksi pakko olla ystäviä. Viimeisin tapahtui eilen kun kysyin pitkän työpäivän jälkeen, tuleeko hän minun luo viettämään iltaa. Hän kieltäytyi vedoten siihen että minulla on aamuvuoro edessä. Sain kuitenkin tietää että hän oli lähtenyt kahden kaverinsa ja entisen tyttöystävänsä kanssa puistoon hengailemaan.

Tuntuu että tällaiset pienet asiat kärjistyvät, enkä osaa käsitellä asiaa. En halua estää miesystävääni tapaamasta kavereitaan, ja sen vuoksi olenkin pohtinut että pitäisikö suhde unohtaa ennen kuin se menee vakavammaksi?

Onko muilla kokemuksia miehen läheisistä väleistä entisiinsä? Mitä ajattelette asiasta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä