Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+40-v Tuntuuko sustakin, että uusi mies on mahdoton löytää..

Vierailija
04.06.2016 |

Tai onhan noita miehiä, mutta ehkä kaikki parhaat on varattuja..musta tuntuu, että musta on tullut niin vaativa, että joko mies ei sytytä muuta kun kaverina tai sit, jos sytyttäis muuten, niin sitten on joko varattu tai muuten renttu..

Onko ainoa vaihtoehto löytää joku juuri eroamassa oleva vai onko jolloin onnistanut? Ja oinko mää erityisen vaativa vai onko muillakin tän ikäisillä ollut/on samoja ongelmia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpsistä! Olen 42 vuotias nainen ja tuntuu, että joka paikassa on mukavia miehiä, joihin olisi tosi mielenkiintoista tutustua! Myös kavereissani on monta oikeasti hyvää 40-50 vuotiasta miestä vapaana. He ovat koulutettuja, työssä käyviä, hyvin toimeen tulevia, fiksuja, kivan näköisiä, huumorintajuisia ja luotettavia.

Ootko sää itse sinkku? Määkin aattelin noin, kun olin parisuhteessa, mutta jotenkin sitä on nyt vaatimustaso noussut. Ap

Vierailija
22/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan olisi hankala löytää, kun kaikissa kuitenkin myös ne huonot puolensa, eli kannattaa pitää siitä nykyisestä kiinni ellei ole joku väkivaltainen juoppo-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun valitsee jo nuorena hyvän miehen, ei ole edes tarvetta erota...

Ei meillä minulle tullut tarvetta erota, mutta mies petti ja jätti, kun löysi nuoremman. Ja luulin valinneeni hyvän miehen, oli sitä ihan päälle nelikymppiseksi asti. Ja on kai edelleenkin, kun kelpasi nuoremmallekin...

No, eihän se ollut hyvä mies kun muiden perässä juoksi. Nimenomaan luulit valinneesi oikean miehen, mutta joskus erehtyy. Se on inhimillistä.

Ei se varmaan ole toisten perässä juossut. Joskus sitä ihminen vaan rakastuu toiseen, niin voi käydä kenelle tahansa. Vaikka sinulle.

Ei käy. Siitä pitää huolen avioliitto ilman avioehtoa. Teillä varmaan oli?

Juuri päivän HS oli miten miehet hakevat salarakkaita juuri siitä syystä, että erota ei voi kun omaisuus on vaakalaudalla avioliitossa. Ihmeen huonosti näytät käsittävät miten ihmissuhteet toimivat.

Voi kuule kun ne salarakkaat tulevat ilmi ennemmin tai myöhemmin, seurauksena avioero. Parempi erota suoraan sopuisasti kuin vittumaisesti ja vaikeimman kautta salarakkaan myötä. Että ihmeen huonosti tunnut tuntevan itse ihmisiä.

Vierailija
24/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä minulle tullut tarvetta erota, mutta mies petti ja jätti, kun löysi nuoremman. Ja luulin valinneeni hyvän miehen, oli sitä ihan päälle nelikymppiseksi asti. Ja on kai edelleenkin, kun kelpasi nuoremmallekin...

No, eihän se ollut hyvä mies kun muiden perässä juoksi. Nimenomaan luulit valinneesi oikean miehen, mutta joskus erehtyy. Se on inhimillistä.

Ei se varmaan ole toisten perässä juossut. Joskus sitä ihminen vaan rakastuu toiseen, niin voi käydä kenelle tahansa. Vaikka sinulle.

Juuri päivän HS oli miten miehet hakevat salarakkaita juuri siitä syystä, että erota ei voi kun omaisuus on vaakalaudalla avioliitossa. Ihmeen huonosti näytät käsittävät miten ihmissuhteet toimivat.

Voi kuule kun ne salarakkaat tulevat ilmi ennemmin tai myöhemmin, seurauksena avioero. Parempi erota suoraan sopuisasti kuin vittumaisesti ja vaikeimman kautta salarakkaan myötä. Että ihmeen huonosti tunnut tuntevan itse ihmisiä.

Tuolla naiiviudella suosittelenkin sinulle ettet tutustu tosielämän realiteetteihin :)

Vierailija
25/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoskierroksen nelikymppisten ystävieni uusia miehiä katsellessa ei voi todeta kuin voi nolous. Pakko sitä tietenkin on johonkin tyytyä, jos ei halua yksin olla loppuikäänsä.

Vierailija
26/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naiiviudella suosittelenkin sinulle ettet tutustu tosielämän realiteetteihin :)

Jos mies jää kiinni, häviää noin millin saman tien. Siinä realiteettia sulle ja kaikille muille kakkosille. Kaikki tällä palstalla kun eivät ole sossun asiakkaita kuten itse varmasti olet.

Vierailija
27/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpsistä! Olen 42 vuotias nainen ja tuntuu, että joka paikassa on mukavia miehiä, joihin olisi tosi mielenkiintoista tutustua! Myös kavereissani on monta oikeasti hyvää 40-50 vuotiasta miestä vapaana. He ovat koulutettuja, työssä käyviä, hyvin toimeen tulevia, fiksuja, kivan näköisiä, huumorintajuisia ja luotettavia.

Ootko sää itse sinkku? Määkin aattelin noin, kun olin parisuhteessa, mutta jotenkin sitä on nyt vaatimustaso noussut. Ap

Avioliittoni on hyvin huonossa jamassa, on ollut jo pitkään, mutta pettämään en ole lähtenyt vaikka välillä mieli todella tekisikin. Vaatimustasoni on tässä vuosien aikana muuttunut. Nuorena olin tarkempi kaikesta ja pieni tylsä juttu miehessä sai minut lähtemään muualle ja paremman perään. Näiden kahdenkymmenen vuoden aikana, kun olen parisuhteessani ollut, olen oppinut katsomaan ja miettimään ihmisiä eri tavalla. Arvostan osittain samoja asioita, mutta tunnen myös itseni paremmin ja en tarvitse enää sellaista suhdetta kuin nuorena. Eteeni on jostakin syystä osunut lukuisia hyviä ja vapaita ikäisiäni miehiä ja heidän kanssaan ystävänä puhuminen on saanut minut positiivisesti yllättymään.