exäni aikoo abortoida koska odottaa poikaa!
Erostamme huolimatta olen väleissä exäni kanssa ja olen tutustunut myös hänen tyttöystäväänsä. Heidän vauvan odotuksensa sai ikävän käänteen kun ultrassa selvisi että poika tulee. Nyt he ovat päätyneet aborttiin. Exäni on radikalisoitunut uuden naisensa kanssa. Ei hänellä ollut tuommoista miesvihaa kun olimme yhdessä. Itselläni on veljiä ja nuorena ja nykyäänkin minulla on miespuolisia ystäviä. En ole ikinä pelännyt miehiä enkä huomannut exässänikään tämmöisiä oireita. Uskon oikeasti että hänen nyksänsä on ihme jutuillaan sekoittanut exäni pään! Suututtaa ihan!
Kommentit (27)
Ensinnäkin abortti ei ole tuossa vaiheessa enää mahdollinen ilman erittäin painavaa syytä.
Toisekseen koska kyseessä on keinohedelmöitys täytyy perheen olla aivan helvetin rikas jos meinavat sen ihan huvikseen keskeyttää ja aloittaa koko homman alusta.
Juu, harvinaisen huono, ei mene läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Suomessa tuo abortti ei ainakaan onnistu.
Kyllä onnistuu. Kokemusta on. Miehellä on nimittäin Y-kromosomissa vakava periytyvä sairaus (on itsekin sairas), joten hänen pojillaan se on varmasti. Siksi saimme abortin. Nyt tyttö tulossa.
Eli pelkän sukupuolen perusteella ei saa, ellei sikiöllä ole sukupuolikromosomeissa vakavaa periytyvää sairautta, y-kromosomissa ei tarvitse olla edes vallitsevasti periytyvä, x-kromosomissa pitää. Näin meille kertoi perinnöllisyyslääkäri.
Toki ainahan voi valehdella, mutta se onkin väärin. Itse periaatteessa olen sukupuolen takia abortoimista vastaan.
Sitäpaitsi, voihan se sukupuoliarvio mennä väärin, vaikka otettaisiin esim lapsivesinäytteestä, saati sitten ultralla. Meillä otettiin näytteet sekä lapsivedestä että istukasta JA ultrattiin, koska haluttiin varmistaa, että poika siellä on. Tytön kanssa päästiin helpommalla, kun koeputkihedelmöitys käytössä ihan miehen sairauden takia. Siellä pystyttiin seulomaan y:t pois.
Ja nyt joku sanoo, että voi tuossa huijatakin. No ei voi. Miehen sairaus tutkittu kromosomeista ja saatu sitä kautta varmuus sairauden alkuperästä, että päästiin tuohon seulontaan.
Sä puhut sairaudesta, silloin tietysti saa, mielipiteen vuoksi ei saa. Tämä raskaus on keinohedelmöitetty, jolloin spermaksi ei varmasti hyväksytä perinnöllistä sairautta kantavaa luovuttajaa.
Pasta provo tämä on, täysin mahdoton.
Kyllä sen saa tulemaan itse sieltä ulos vaikka ei ns. sairaalassa tehdä.
Itse tehnyt saman mutta eri syystä kyllä.ja tällä hetkellä itsellä on 2 lasta.
yh-äippäis kirjoitti:
Kyllä sen saa tulemaan itse sieltä ulos vaikka ei ns. sairaalassa tehdä.
Itse tehnyt saman mutta eri syystä kyllä.ja tällä hetkellä itsellä on 2 lasta.
Tämä on huono provo, jos ehdottomasti haluaa tytön, voi ulkomailla tehdä hedelmöityksen "tyttösiittiöillä". Mutta provossahan tehdään myöhäinen kotiabortti oman hengen uhalla, koska miesviha on niin kovaa.
Ulin naisviha on todella syvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä onnistuu. Kokemusta on. Miehellä on nimittäin Y-kromosomissa vakava periytyvä sairaus (on itsekin sairas), joten hänen pojillaan se on varmasti. Siksi saimme abortin. Nyt tyttö tulossa.
Eli pelkän sukupuolen perusteella ei saa, ellei sikiöllä ole sukupuolikromosomeissa vakavaa periytyvää sairautta, y-kromosomissa ei tarvitse olla edes vallitsevasti periytyvä, x-kromosomissa pitää. Näin meille kertoi perinnöllisyyslääkäri.
Toki ainahan voi valehdella, mutta se onkin väärin. Itse periaatteessa olen sukupuolen takia abortoimista vastaan.
Sitäpaitsi, voihan se sukupuoliarvio mennä väärin, vaikka otettaisiin esim lapsivesinäytteestä, saati sitten ultralla. Meillä otettiin näytteet sekä lapsivedestä että istukasta JA ultrattiin, koska haluttiin varmistaa, että poika siellä on. Tytön kanssa päästiin helpommalla, kun koeputkihedelmöitys käytössä ihan miehen sairauden takia. Siellä pystyttiin seulomaan y:t pois.
Ja nyt joku sanoo, että voi tuossa huijatakin. No ei voi. Miehen sairaus tutkittu kromosomeista ja saatu sitä kautta varmuus sairauden alkuperästä, että päästiin tuohon seulontaan.
Tämä on muuten mielenkiintoinen tarina, kiva kun jaoit tämän. Jäi mietityttämään että voidaanko tuollaisessa tapauksessa keinohedelmöitys tehdä julkisella puolella vai onko tehtävä yksityisellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten mielenkiintoinen tarina, kiva kun jaoit tämän. Jäi mietityttämään että voidaanko tuollaisessa tapauksessa keinohedelmöitys tehdä julkisella puolella vai onko tehtävä yksityisellä?
Saatiin julkisella. Yksityisellä kai maksaisi tuhansia seulontojen kera.
En välttämättä provoksi sanoisi.. Eräs läheiseni odottaa vauvaa ja ilmoittanut jo monesti, että poikaa hän ei halua ja vitsailee miten mies saa sitten hoitaa yksinään jos poika tulee.
Itsehän olen pienen pojan äiti ja oikeasti hirveää kuunnella tuollaista 😞 jos sillä sukupuolella on niin iso merkitys, niin kannattaa jättää lapset hankkimatta.