Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

exäni aikoo abortoida koska odottaa poikaa!

Vierailija
04.06.2016 |

Erostamme huolimatta olen väleissä exäni kanssa ja olen tutustunut myös hänen tyttöystäväänsä. Heidän vauvan odotuksensa sai ikävän käänteen kun ultrassa selvisi että poika tulee. Nyt he ovat päätyneet aborttiin. Exäni on radikalisoitunut uuden naisensa kanssa. Ei hänellä ollut tuommoista miesvihaa kun olimme yhdessä. Itselläni on veljiä ja nuorena ja nykyäänkin minulla on miespuolisia ystäviä. En ole ikinä pelännyt miehiä enkä huomannut exässänikään tämmöisiä oireita. Uskon oikeasti että hänen nyksänsä on ihme jutuillaan sekoittanut exäni pään! Suututtaa ihan!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessa tuo abortti ei ainakaan onnistu.

Vierailija
2/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ihmisiä on, ikävä kyllä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihan hääppösin perustein abortoida enää tuossa vaiheessa... :D joten 0/5

Vierailija
4/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun exä on mies vai nainen? Ja itse olet kumpi?

Vierailija
5/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on Ulin miesvihaulinat jo saavuttaneet huippunsa. Olet sairas.

Vierailija
6/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä onnistuu. Sukkapuikkomenetelmällä :)

Vierailija
7/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, mutta jos kuitenkin on totta niin sairasta touhua. Tuossahan juuri olisi tilaisuus opettaa pojasta kunnon ihminen, jos kerran miehet eivät heistä yleensä sellaisia ole.

Vierailija
8/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sun exä on mies vai nainen? Ja itse olet kumpi?

No naisia ollaan molemmat.

Ap

Vierailija
9/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän tuo on mahdollista? Yleensä sen sukupuolen saa tietää niin myöhäisessä vaiheessa, ettei abortti ole enää mahdollinen.

Vierailija
10/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä lapsen isä on?

Vierailija
11/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ultrassa on selvinnyt sukupuoli, niin abortti on tuskin mahdollista enää. Käsittääkseni abortti tehdäön alle 12rv ja ultrassa ei varmuudella noilla viikoilla sukupuoli näy.

Vierailija
12/27 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä lapsen isä on?

Tanskasta on siittiöt, joten tuskin on mitään mieltä luovuttaja.

Vierailija
13/27 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista tuli joku vuosi sitten dokkari radikaalifeministeistä jotka aidosti uskoivat miesten pahuuteen. Heistä miehet olivat joko raiskaaja-murhaajia tai saatananpalvoja-pedofiilejä. Ja nämä olivat vieläpä ruotsalaisia :D

Vierailija
14/27 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida nuo ajatella, että ilman miehiä ei tähän maailmaan yhtään lesboparin lasta synny :)

Vierailija
15/27 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarista tuli joku vuosi sitten dokkari radikaalifeministeistä jotka aidosti uskoivat miesten pahuuteen. Heistä miehet olivat joko raiskaaja-murhaajia tai saatananpalvoja-pedofiilejä. Ja nämä olivat vieläpä ruotsalaisia :D

Hirveä paradoksi. Miestä kun aina tarvitaan, jos haluaa lapsia. Ei ole olemassa keinotekoista spermaa. Ainakaan vielä. Lisäksi miehen siittiöstä määräytyy sukupuoli.

Vierailija
16/27 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh.Toivottavasti tää oli huono vitsi.Nainen osaa olla julma.

Vierailija
17/27 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä onnistuu. Kokemusta on. Miehellä on nimittäin Y-kromosomissa vakava periytyvä sairaus (on itsekin sairas), joten hänen pojillaan se on varmasti. Siksi saimme abortin. Nyt tyttö tulossa.

Eli pelkän sukupuolen perusteella ei saa, ellei sikiöllä ole sukupuolikromosomeissa vakavaa periytyvää sairautta, y-kromosomissa ei tarvitse olla edes vallitsevasti periytyvä, x-kromosomissa pitää. Näin meille kertoi perinnöllisyyslääkäri.

Toki ainahan voi valehdella, mutta se onkin väärin. Itse periaatteessa olen sukupuolen takia abortoimista vastaan.

Sitäpaitsi, voihan se sukupuoliarvio mennä väärin, vaikka otettaisiin esim lapsivesinäytteestä, saati sitten ultralla. Meillä otettiin näytteet sekä lapsivedestä että istukasta JA ultrattiin, koska haluttiin varmistaa, että poika siellä on. Tytön kanssa päästiin helpommalla, kun koeputkihedelmöitys käytössä ihan miehen sairauden takia. Siellä pystyttiin seulomaan y:t pois.

Ja nyt joku sanoo, että voi tuossa huijatakin. No ei voi. Miehen sairaus tutkittu kromosomeista ja saatu sitä kautta varmuus sairauden alkuperästä, että päästiin tuohon seulontaan.

Vierailija
18/27 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tytär ja mulla on poika. Molemmat yhtä rakkaita. Rehellisesti toivoin ensimäisestä tyttöä ja sainkin. Kuitenkin siitä että sain myöhemmin pojan, on jotain erityistä. En tiennyt koskaan ennen miten erityistä on olla pienen pojan äiti. Vaikka ne ovat villimpiä, niin ne ovat jopa enemmän äidistä kiinni.

Vierailija
19/27 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tytär ja mulla on poika. Molemmat yhtä rakkaita. Rehellisesti toivoin ensimäisestä tyttöä ja sainkin. Kuitenkin siitä että sain myöhemmin pojan, on jotain erityistä. En tiennyt koskaan ennen miten erityistä on olla pienen pojan äiti. Vaikka ne ovat villimpiä, niin ne ovat jopa enemmän äidistä kiinni.

Toivon, että opit vielä näkemään ihmiset yksilöinä eikä yksi henkilö automaattisesti edusta 50% väestöstä. Meillä perheessä 3 poikaa ja 3 tyttöä, joten ollaan saatu ehkä parempa hajontaa siitä, ettei lasten välillä ole sukupuoli- vaan persoonaeroja.

Nii ja tää alotus 3/5. Jotenkin laiskasti rakennettu, mutta hyvä provokatiivinen aihe. Ehkä olisi kannattanut väittää, että antavat adoptioon.

Vierailija
20/27 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vitun paska provo. Ottaisit ensin asioista selvää. Siinä vaiheessa kun sukupuoli on selvitettävissä, on abortti mahdollinen vain erittäin painavista terveydellisistä syistä. Muuten sitä ei enää saa.

Menisit ulisija nyt vihdoinkin hoitoon. Olet harhainen noiden miesvihajuttujesi kanssa. Jos sinä et naisille kelpaa, niin katso peiliin. Sieltä se syy löytyy, ei mistään ihmeellisestä vihasalaliitosta miehiä kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi