Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajan viran perustaminen

Vierailija
04.06.2016 |

Ensi elokuusta lähtien hoidan määräaikaista kieltenopettajan virkaa, joka on uusi koulussamme. Koulu on kasvava koulu, jossa aiemmin on ollut vain kolme kieltenopettajaa, minä olen nyt sitten neljäs. Mikähän on todennäköisyys, että perustetaan uusi vakinainen virka jo s lukuvuodeksi? Vai jatkuukohan tämä vuosikausia määräaikaisena? Jos kuitenkin on selkeästi jatkuva tarve neljälle kieltenopettajalle? Kokemuksia olisi kiva kuulla...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että jos perustetaan vakinainen paikka, niin on tuntiopettajuus, ei lehtoraatti. Monessa kunnassa/kaupungissa virat eivät ole koulun vaan kaupungin virkoja, eli niitä voidaan siirrellä tarpeen mukaan koulujen välillä. Riippunee siis kaupungin/kunnan kokonaistilanteesta perustetaanko uutta virkaa vai ei.

Vierailija
2/5 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliselle kommentoijalle suosittelen että kokeilisit opettajan työtä, esim. yläasteen äikänopena pari viikkoa edes..

Justjoo, taas joku marttyyriopettaja itkemässä miten rankkaa työ on. Gimme a break, sairaanhoitajat tekee paljon rankempaa duunia ja tienaa vähemmän.

Miksi rupesit opettajaksi? Ei näemmä olis pitänyt kun et edes pidä työstäsi. Spede!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut määräaikaisessa vuoden mittaisessa virkasuhteessa yläkoulussa, jossa ei ollut yhtään vakinaisessa virassa olevaa fyken opettajaa. Mielestäni aika outoa, mutta en jäänyt kyselemään asiasta sen tarkemmin.

Vierailija
4/5 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että virka perustetaan muutaman vuoden sisällä mutta mietin, onko tapana tai oikeastaan että voiko kunta ketjuttaa ensin määräaikaisuuksia muutaman vuoden. T. ap

Vierailija
5/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän