Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

22v nainen ihmettelee

Vierailija
04.06.2016 |

Olen siis 22v nainen,ei lapsia. Minulla on takana 2 pidempää parisuhdetta ja nyt olen ollut sinkkuna muutaman kuukauden. Parisuhdetta toivon, mutta sillä ei ole kiire. Toivoisinkin seuraavan kumppanin olevan se kenen kanssa vietän loppuelämän,perustan perheen kenties jne. Kumppanilta en mielestäni vaadi liikoja, lähinnä että kemiat kohtaa ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita löytyy ja vielä että elämäntavoissa löytyisi jotain samaakin.

Itse olen "kunnon tyttö", olen tällä hetkellä mieleisessä työpaikassa, urheilen paljon ja syön terveellisesti, en polta eli elämäntavat kunnossa. Ihmisenä olen lämmin, välittävä ja kohtelias. Olen hoikka ja ihan nätti, pukeudun siististi ja itsetunto kunnossa. Baareissa käyn muutaman kerran vuodessa, en siis mikään bilehile ole.

Viime aikoina olen saanut paljon isku yrityksiä, mutta oikeestaan kaikki olleet kunnon kaljamahaisia miehiä ja näkyy että se alkoholi maistuu hyvinkin usein, sellaista miestä en tahdo. Yleensä mies onkin ollut ihan kännissä kun tulee kysymään kahville, jos istun vaikka puistossa kaverin kanssa keskellä päivää. Ihmettelyn aiheena onkin se että olenko aivan pihalla tasostani kun kukaan kunnollinen tavallinen mies ei pyydä treffeille tms. Pitäisi ehkä itse uskaltautua kysymään.. Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta välillä tuntuu että alan olemaan jo liian vanha, ovatko kaikki kunnolliset jo suhteessa ja sitäkin mietin että kiinnostaako miehiä enemmän ne hiukan nuoremmat. Minkä ikäisenä ja missä te olette tavanneet sen elämänkumppanin jonka kanssa jakaa elämä? :) kiva jos joku jaksoi lukea tänne asti

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä ongelmana on se, että odotat miesten tulevan juttelemaan. Miksi et itse tee aloitetta? Miksi se on vain miesten velvollisuus? Molempien kannalta parempi vaihtoehto olisi se, että molemmat tekevät aloitteen. Ja suurin osa 22-vuotiaista käyvät edelleen baareissa ja koska et itse niissä pahemmin käy, voi olla myös osaltaan ongelman takana. Kokeile aloittaa juttelu työpaikalla olevien miesten kanssa? Oletko netistä etsinyt ketään? Tinder? 

T: Mies 28

Vierailija
2/18 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v liian vanha!?! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että mies varmasti arvostaisi että teen aloitteen, olen vaan aluksi hieman ujo niin se aloitteen tekeminen on vaikeaa, mutta olen päättänyt rohkaista itseni ja kysyä miestä vaikka kävelylle/kahvilaan kun semmonen tilaisuus koittaa :D työpaikallani suuri osa miehistä on yli 40v tai varattuja. Nettiä en ole kokeillut, tinderissä olen ollut mutta tuli vaan seksiehdotuksia, mutta voisin kyllä ehkä myöhemmin koittaa uudestaan jos ei satu livenä tapaamaan, kiirehän tässä ei ole :)

22v ei ole vanha, mutta jotenkin tuntuu että miehiä kiinnostaa enemmän hiukan nuoremmat. Toivottavasti olen väärässä! :D

Seksikumppaneiden määrä on 4, yhden yön juttuihin en lähde.

-ap

Vierailija
4/18 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin elämänkumppanini 31-vuotiaana, eli et ole liian vanha.

Vierailija
5/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
6/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin elämäni miehen tuon ikäisenä nettideittaillessa. Tai no, mies löysi minut. Pari vuotta myöhemmin mentiin naimisiin ja sille tielle jäätiin<3 En kelpuuttanut itseni ikäisiä miehiä ollenkaan kun ei siitä olisi tullut mitään järkevää kuitenkaan ja se helpotti paljon, potentiaalisia kumppaniehdokkaita olikin todella paljon kun ikähaarukka oli 5-15 vuotta vanhemmat miehet.Eikä tarvinnut sietää perseileviä ja elämänsä kanssa haahuilevia nuoriamiehiä kun oli varaa valita niistä, jolla oli jo järkeä päässä ja jotka olivat tosissaan kuten minäkin.

Vierailija
7/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin olen itsekin ajatellut että saisi olla hiukan minua vanhempi, vaikka 5-10v vanhempi vaikka iällä ei ole niinkään väliä mutta onhan se totta että oman ikäiset eivät vielä etsi mitään niin vakavaa. -ap

Vierailija
8/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana tapasin mieheni joka on minua vuoden vanhempi.

Vierailija
9/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta saa vain tekemällä vanhan näköisen. Olet nuori Sulla ei ole mikään kiire vielä saada pikkuisia. Ajankuluessa löydät itsellesi kunnon miehen. Jotkut tykkää kyllä kaljamahaisten sexpäkistä. jos et ole 30 ikä vuoteen mennessä löytänyt ketään. Kannan sut kynnyksen yli kompastumatta. Siitä tulee parin viikon sairasloma. Kai se sen arvoista olisi

Vierailija
10/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina olen saanut paljon isku yrityksiä, mutta oikeestaan kaikki olleet kunnon kaljamahaisia miehiä ja näkyy että se alkoholi maistuu hyvinkin usein, sellaista miestä en tahdo. Yleensä mies onkin ollut ihan kännissä kun tulee kysymään kahville, jos istun vaikka puistossa kaverin kanssa keskellä päivää. Ihmettelyn aiheena onkin se että olenko aivan pihalla tasostani kun kukaan kunnollinen tavallinen mies ei pyydä treffeille tms. Pitäisi ehkä itse uskaltautua kysymään..

Ehkä ne kunnolliset tavalliset miehet harvemmin kiertelee kadulla keskellä päivää iskemässä naisia.

Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta välillä tuntuu että alan olemaan jo liian vanha, ovatko kaikki kunnolliset jo suhteessa

No jos kunnollisuus on sitä että valitaan pari alle kaksikymppisenä eikä erota koskaan.

Vierailija
11/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä olet vanha nainen ja epätodennäköistä on että enää kumppania löydät. Yksinäisyyteen tottuu kyllä ajan kanssa, voi hankkia vaikka kissan ja vanhainkodissa on aina kavereita ja siellä monet vanhukset "seurustelee" keskenään, eli voit jopa hyvässä lykyssä saada miestä vielä tässä elämässä.

Vierailija
12/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot juuri hyvässä iässä kattelemaan sitä loppuelämän kumppania. Tuon ikäisellä on enemmän järkeä päässä kuin jollain huuruisella teini-ikäisellä. Eli todennäköisempää on, että voi kestääkin ehkä jopa sen koko loppuelämän.

Vierailija
13/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kuullutkin että olen kiltin oloinen, tuota en taas ole ajatellut että joku ajattelisi jo että olen suhteessa :) -ap

Vierailija
14/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta mikä on ongelma jos on kiltin oloinen?pitäiskö sitten olla joku "kovistyttö"?

Vierailija
15/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä olekaan mitään ongelmaa jos on kiltin oloinen, omasta mielestäni se on vaan hyvä asia :) -ap

Vierailija
16/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näin olen itsekin ajatellut että saisi olla hiukan minua vanhempi, vaikka 5-10v vanhempi vaikka iällä ei ole niinkään väliä mutta onhan se totta että oman ikäiset eivät vielä etsi mitään niin vakavaa. -ap

Me tavattiin kun mies oli 22 ja minä 25! Ja sil tiellä vieläkin 11vuoden jälkeen

Ei se ikä. Vaan kypsyys. Meil mies ollut aina se kympsempi ja aikuisempi. Mä leijun pilvis, se on polvia myöte maas. Mut tasapainotetaan toisiamme. Eikä o elämä tylsäks käyny.

Eli kannattaa antaa mahdollisuus myös niille nuorille. Ei kaikki o kakaroit.

Vierailija
17/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut puistossa penkillä ja kaljamajainen yrittää iskeä sinut? Ehkä se on ollut sekaisin oleva kiinalainen naisparturi joka luullut sinua toiseksi sukupuoleksi?

Nyt kyllä ihmetellään millaisia ne pari "pitkää" suhetta ovat?

Vierailija
18/18 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puistossa olin piknikillä kaverin kanssa tässä vähän aikaa sitten, joku mies tuli sitten pyytämään kahville, 12päkki olutta kädessä ja muutenkin näytti siltä että alkoholi maistuu useamminkin. Se tässä ihmettelyn aihetta minulle vähän aiheuttaakin kun vastaavia tapauksia on useampi ihan lähiaikoina.

Ja jos nyt suhteideni pituuksilla on jotain merkitystä niin toinen oli 6v ja toinen 2v.

-ap