Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmistyypin joka ei vahingossakaan koskaan kehu tai sano mitään positiivista?

Vierailija
04.06.2016 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukathan on just tuollaisia ja varmaan just siksi ovat jääneet yksin.

Vierailija
22/32 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, anoppi. 90% puheesta on valittamista. Ilkeilee, piikittelee, huomauttelee ja tosiaan valittaa. On vielä tätä tyyppiä, joka nälvii ihmisiä koko ajan, mutta kun toisella viimein pinna palaa ja sanoo takaisin, anoppi loukkaantuu. Muistaa sitten nämä "epäreilut" loukkaamiset vuosikymmeniä. Koko elämän varrelta tuntuu muistavan vain negatiiviset asiat ja sisaruksista ja vanhoista ystävistä loukkaavat sanomiset. (Kuitenkin esim. valokuvakansioitaan selaamalla saa selville, että on elänyt esim. vaiheikkaan nuoruuden ja matkustellut paljon.) Lapset ovat molemmat aivan mahtavia, hyväsydämisiä ja lahjakkaita ihmisiä huolimatta siitä, että anoppi ei koskaan kiittänyt tai kehunut. Vieläkin saattaa sättiä lapsiaan siitä, etteivät muka osaa mitään. Kuitenkin tietysti puolisoni kaikki heikommat puolet/ongelmat ovat minun syytäni.

Samalla (ja tämä on melkein raivostuttavinta) jos itse erehdyn joskus jostain negatiivisesta sanomaan tai murehtimaan huoliani, hän alkaa opettamaan positiivista ajattelua. Vaikka joku olisi minua kirjaimellisesti turpaan vetänyt, pitää vaan antaa anteeksi, kääntää toinen poski ja päästää menneestä irti. Tekee tätä muillekin: syöpäkin paranee positiivisella ajattelulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä.

Vierailija
24/32 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
25/32 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Lähdin yhdestä työpaikasta tuollaisen takia.

Sen lisäksi, että mitään hyvää sanottavaa ei koskaan löytynyt, tämä työkaveri oli tyly, ei auttanut, jos tarvitsi apua (hän oli vanhempi työntekijä, joten piti välillä kysyä neuvoa), hän ehkä tuli tekemään nopeasti itse eikä selittänyt, mitä oli tehty tai jos kysyi jotain, lähinnä suuttui kysymyksistä.

Vierailija
26/32 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään. Hän on todellinen ilonpilaaja ja lyttääjä muutenkin. Itse hän kuitenkin kalastelee kehuja, hyväksyntää, ja kuvittelee kai jotenkin saavansa ihmiset kateellisiksi omilla jutuillaan.

Mielestäni ihmisessä täytyy olla jotain mätää, jollei ikinä kykene näkemään muissa positiivista tai jopa kehumisen arvoista.

Vierailija
27/32 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti. Mun äiti on sellainen.

Niin minunkin. Ja jos sanookin vahingossa jotain positiivista niin se sanotaan vit.....n sisällä.

Äitini on 81v ja aina vain pahenee. Muisti iyan normaali.

Vierailija
28/32 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavsti äitini oli tällainen. Näki ja toi ilmi vain virheitä. Hyvin ahdistavaa lapselle. Oli uupunut ihminen, nyt se äitinä voi ymmärtää. Hän on jo edesmennyt ja ennen kuolemaa pyysi anteeksi ja sanoi häpeävänsä mennyttä ja rakkaudettomuuttaan.

Vierailija
29/32 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Sen sijaan tiedän ihmistyypin, joka lypsää kehuja muilta. Tyyliin voi ei mä oon kauhean lihava, ja tämä toistuu päivästä toiseen. Yhden kerran jätin sanommatta että et ole, kuuntelin sen sijaan myötätuntoisen näköisenä. Hyvin toimi, valitus loppui siihen :D

Kyseessä ihan normaalipainoinen ihminen.

Vierailija
30/32 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Sen sijaan tiedän ihmistyypin, joka lypsää kehuja muilta. Tyyliin voi ei mä oon kauhean lihava, ja tämä toistuu päivästä toiseen. Yhden kerran jätin sanommatta että et ole, kuuntelin sen sijaan myötätuntoisen näköisenä. Hyvin toimi, valitus loppui siihen :D

Kyseessä ihan normaalipainoinen ihminen.

Veikkaan, että olet aloituksessa esitetty ihminen:D

Vierailija
31/32 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, vaimoni on sellainen

Vierailija
32/32 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmistyypin toisenlaisena kuin aiemmat vastaajat. Sellainen ujo, joka puhuu vain kun on jotain asiaa. Ei koskaan kehu tai sano mitään huumorilla tai sarkastisesti. Puhuu vain asiaa, sillä ei vain osaa muuta. Olen surullinen puolestaan.

Ihan just saman tyypin tunnen. Ja myötätuntosuru on suuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän