Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kutsui käymään ja käytös oli omituista.

Vierailija
04.06.2016 |

Taannoin sain kutsun kylään. Viivyin muutaman päivän ja vieras paikkakunta tuli tutuksi. Yhtenä päivänä sitten ajattelin laittaa ruokaa, koska olin nälkäinen. Olimme molemmat tuolloin köyhiä työttömiä, niin meillä ei ollut varaa tarjoilla pahemmin mitään toisillemme. Jotenkin sain sellaisen kuvan että ruoanlaittoni häiritsi häntä suunnattomasti. Tuli sellainen olo että mihinkäs tässä olisi pitänyt mennä ruokaa kokkaamaan suht vieraassa kaupungissa. Oliko se kaverin joku omituisuusu, vai mistä olis voinut olla kyse? Ei ollut mitään vihjailevaa toimintaa että olisi pitänyt lähteä pois, koska sellaiset asiat kyllä sanoisi suoraan. Eli millaista ihmistä alkaa häiritsemään se jos hänen kotonaan laittaa ruokaa? Nälässäkö olisi pitänyt olla...?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloit vaan kokkaamaan sanomatta mitään? Hullu.

Vierailija
2/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua? Jos kerran on kutsuttu kylään ja molemaat huolehtii astiansa puhtaaksi, niin missäs olisi pitänyt kokata? Kyllä mä sanoin että alkaa olla nälkä ja pitäis kokata jotan ja vastaus oli sellaista ihme vääntelehtimistä ja turhautumisen puhinaa. Kuka tässä hullu on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua? Jos kerran on kutsuttu kylään ja molemaat huolehtii astiansa puhtaaksi, niin missäs olisi pitänyt kokata? Kyllä mä sanoin että alkaa olla nälkä ja pitäis kokata jotan ja vastaus oli sellaista ihme vääntelehtimistä ja turhautumisen puhinaa. Kuka tässä hullu on?

Ollaan tunnettu monta kymmentä vuotta niin mitä siinä pitää alkaa sievistelemään ja kyselemään?

Vierailija
4/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö ostamassa ruuat vai otitko kaverin kaapista?

Vierailija
5/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilassa on enemmän kuin sinä, kokataan aina kaikille

Vierailija
6/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä ollaan siis muutamia päiviä? Mennään toisen jääkaapille ja laitetaan itselle ruokaa..? Ystäväsi ja moni muu ovat eri mieltä.

Vierailija
7/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän kerroin tuossa avauksessa jo että kaiki ruoka-aineet oli omia, jopa kahvi. En odottanutkaan saavani täyspalvelua, mutta mulle on nykyään ihan sama kun jätkä ei piittää kenestäkään yhtään mitään, on mytomaani ja patologinen valehtelija. Oli ilmeisesti pään sisällä vonksallaan. En vaan ymmärrä että mihin sitä ruokaa olisi pitänyt OMISTA RAAKA-AINEISTA valmistamaan kun keittiö oli täysin vapaa ja mahaani sattui nälästä. Ymmärtäkää nyt tämäkin tahallaan väärin.

Vierailija
8/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän kerroin tuossa avauksessa jo että kaiki ruoka-aineet oli omia, jopa kahvi. En odottanutkaan saavani täyspalvelua, mutta mulle on nykyään ihan sama kun jätkä ei piittää kenestäkään yhtään mitään, on mytomaani ja patologinen valehtelija. Oli ilmeisesti pään sisällä vonksallaan. En vaan ymmärrä että mihin sitä ruokaa olisi pitänyt OMISTA RAAKA-AINEISTA valmistamaan kun keittiö oli täysin vapaa ja mahaani sattui nälästä. Ymmärtäkää nyt tämäkin tahallaan väärin.

Avauksesta näköjään puuttuu kohta, jossa painotin että omista eväistä söin, maksoin ja kokkasin itse ja huolehdin myös astiani puhtaaksi.

Vierailija
9/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävitkö ostamassa ruuat vai otitko kaverin kaapista?

Omista söin ja maksoin.

Vierailija
10/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilassa on enemmän kuin sinä, kokataan aina kaikille

Eikä kokata kun herralle kelpasi vain omat kokkaukset.

Vierailija
11/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen sun kaveris. Unohda moinen paska

Vierailija
12/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli selittäkää nyt mikä käytöksen aiheutti? Väänteli naamaa, ähisi ja tuhisi kun mainitsin meneväni laittamaan ruokaa omista raaka-aineista. Hullu se varmaan oli ja on yhä.

Vierailija
13/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sinäkin

Vierailija
14/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä hullu on

Vierailija
15/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on siis vuosia aikaa. Kaveri on nyt kaikkea ikävää.... Aloittaja menee kylään ja laittaa vain itselleen ruokaa. Tosi epäkohteliasta. Pyörittelee päässään vanhoja asioita. Mielenterveys taitaa olla nyt kovilla

Vierailija
16/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä katsois hyvällä, jos joku alkaisi kokkaamaan minun keittiössäni! Ällöttää ajatuskin

Vierailija
17/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet...

Vierailija
18/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet idiootti kun et osaa kirjoittaa edes avausta. Luulitko että kukaan osaa vastata tuollaiseen viestiin mitään? "Sain kutsun kylään, olin pari päivää." Ahaa, oliko kutsuttu tyyliin kahville ja jäitkin asuilemaan? Kummakaan jos kaveri venkoili. Rupesit sanomaan että kauhea nälkä, kokata pitäisi... Mitä luulit että tapahtuu, kaveri tekis sulle ruokaa? Lisäksi kokkasit vain itsellesi? Olisit sanonut että sopiiko jos teen nyt ruokaa tms, ihan sama missä muodossa, kunhan avaat leipäläpesi ja kysyt ja keskustelet asiasta.

Lisäksi tapahtuma vuosia vanha... nytkö alkoi asia mietityttämään? Pitkät piuhat. Älä kirjoittele enää turhanpäiväisiä aloituksiasi, yleensä on tapana kertoa faktat aloitusviestissä. Esim. "Menin yökylään kaverilleni hänen aloitteestaan, sovimme että olen kolme päivää kun asuu vähän kauempana tms." Vituttaa kuka on noin ääliö ettei tajua yhtään että jos et noita erikseen kirjoita niin kukaan ei tajua että sovittu juttu vaan ensimmäisenä epäillään tietysti että olet tuppautunut sinne EIKÄ aleta haukkua sun kanssa vanhaa ystävääsi, niinkuin sinä selvästi odotit.

Vierailija
19/19 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaikki kaverit alkavat väännellä naamojaan heti kun minut näkevät eivätkä taatusti suostuisi tulemaan samaan keittiöön jossa minä kokkaan. Varmaan hulluja kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi