Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA HIIVAAN? (siteiden käytöstä johtuvaa)

Vierailija
03.06.2016 |

Kutina on ihan saatananmoinen tällähetkellä ja tekis mieli raapia niin perkeleesti. :(
Oon joutunu käyttämään siteitä melkein kuukauden (onneksi välissä on ollut päiviä jolloin ei ole tarvinnu käyttää yhtään).
Otin siis kuparikierukan melkein kuukausi sitten ja tiputtelua on ollut sen oton jälkeen ja nyt ennen menkkoja ja nyt alkoi menkat ja en hitto haluais enää käyttää siteitä.
Oon melkein 100% varma että hiiva on tullut juurikin noiden siteiden takia.
Sukupuolitauteja ei ole eikä ole muutenkaan muuta oiretta kun kutina alapäässä.
Mulla on canesten voidetta ollu käytössä nyt päivän ja se on helpottanu mutta kun joudun näitä hemmetin rättejä käyttämään niin hiiva ei ole kyllä lähtenyt yhtään mihinkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile niitä kestositeitä, jos eivät hautoisi niin kuin muoviset vastaavat.

Vierailija
2/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selkeästi inhotaan kuukupin käyttäjiä, mutta sanonpa kuitenkin.

Mulla ei ole tullut kertaakaan hiivaa sen jälkeen, kun aloin käyttämään kuukuppia. Ennen oli jopa muutaman kerran vuodessa, nyt ei ole ollut neljään vuoteen kertaakaan.

Tällä viikolla olen joutunut käyttämään sidettä (km), ja alapää kutiaa koko ajan aivan helvetisti. Hyi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta siteiden käyttö. Kokeile kuukuppia, saattaa auttaa tai olla auttamatta. Kokeilu ei niin paljoa maksa verrattuna hiivan helvetilliseen kutinaan. Hae apteekista kunnon hiivalääke, nimeä en muista mutta kapseli se on. Mulla oli kamala hiivakierre, joka menkkojen aikaan se tuli. Kyllästyin, hain tuon käsikauppalääkkeen ja sen jälkeen menikin varmaan puoli vuotta seuraavaan hiivaan. Kuukuppia käyttäessä hiivoja ei ollut, sen vaan jouduin lopettamaan muista syistä. Nyt kokeilen uudestaan.

Vierailija
4/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sokerin syönti.

Vierailija
5/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä vuokkosia tai halpissiteitä, joissa pinta on puuvillaa eikä muovia. Sivele reilusti jugurttia limakalvoille. Kuulostaa hippeilyltä, mutta toimii.

Vierailija
6/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sokerin syönti.

7/10 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkosten jotkut bio/luonnonmukasemmat siteet ei haudo pahasti. Kuukupista en osaa sanoa passaako, kaveri kertoi kauhutarinan että oli sillä kupin alipaineella imaissu kierrukan vahingossa ulos :O

Vierailija
9/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollisesti johtuu itse kierukasta. Kaveri taisteli jatkuvan hiivan kanssa puoli vuotta kierukan asentamisen jälkeen. Kierukan myötä lähti hiivat. Itselläni on sama järjetön kutina (ja kuivuus) menkkojen alkaessa pari ekaa päivää. Meinaa järki lähteä. On käyty muutamat hyvät lääkärit läpi. Ainut mikä auttaa on ruokavalio eli sokeritonta. Sokerittomuus laskee elimistön tulehdustilaa.

Vierailija
10/10 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kierukkavuosina vähän väliä hiiva ja papa näytti aina lievää tulehdusta. Kumpaakaan ei ole ollut kertaakaan kierukan poiston jälkeen :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan