Onko sinulla ollut ikinä halutonta miesystävää tai hyvin harvoin haluavaa? Löytyikö siihen syy vai jäikö selviämättä.
Yllättävän haluttomuuden taustalla on usein toinen nainen, pelko sukupuolitaudista tai halu muuten erota. Selvisikö teillä syy ikinä?
Kommentit (6)
Aina on panettanut ja kokoajan. Syytä ei ole löytynyt. M39
Eiköhän tuo ole yleistymään päin kun lukee miten huimasti miesten kunto ja testosteronitasot ovat romahtaneet.
Niin....ei ole mikään noista syynä. Miehellä kyllä todettu kakkostyypin diabetes, mutta itse epäilen kyllä aseksuaalisuutta tai jotain muuta outoa. Ollaan siis tunnettu kaksi vuotta ja seksiä oli kaksi ekaa kuukautta, kunnes loppui kuin seinään.
Ei enää ole olemassakaan kunnon miehiä. Siks tää ihmiskunta tulee kuolemaan sukupuuttoon ainakin tän pilalle hemmotellun länsimaiskulttuurin osalta.
Aika jännä miettiä, että vielä 80 vuotta sitten kaikki miehet oli miehiä ja lihakset oli työllä hankittuja ja silleen...surullista tää nykyaika - lopun aika!
Joo.kaksi tuollaista miestä takana pitkässä parisuhteessa. Molemmat petti mua mutta kotona ei seksi kiinnostanut ekan parin vuoden jälkeen. Kuitenkin muut miej.het väitti et olen seksikäs tapaus joten en ole ottanut näitä haluttomuustapauksia piikkini. Nykyinen mies haluaa useamman vuoden jälkeenkin...
No hän ei vain halua. Olen patistanut lääkäriin koska veikkaan että testotasot saattaisivat olla matalat mutta voihan tietysti vain olla, että miehen libido on alhainen. Eihän se kaikilla miehillä mikään vakio ole.
nimim. seksiä viimeksi vuosi sitten