En taaskaan päässyt elämänkouluun. Oon itkenyt koko päivän
Kommentit (17)
No ei ole ihme, ettet päässyt - ethän osaa edes kirjoittaa oppilaitoksen nimeä oikein! Se on "elämäm kova korkee koulu". Ensi vuonna sit uudestaan!
Älä itke.
Etsi jännämies opettajaksi.
Se on oikeasti elämäm vitun kova korkeakoulu. Vittu liite lisättiin tänä vuonna, koska opiskelijamääriä kasvatettiin ja haluttiin karsia liikoja halukkaita terveisin rehtori
😁😂
No nih, ja mä taas en ehtinyt kauppaan.
Vielä 22 harkitsin että menisin, nyt en enää taida viittiä...
Näin tää elämämkoulu murjoo mua, päivästä toiseen, raskaastaa on :( *marttyyrinkruunuhymiö*
Niin... hae tosiaan ensi kerralla elämäm kouluun tai elämäm_kouluun, niihin pääsee suht helposti sisään, ja lopputulos on enemmän WT, elämänkoulusta tulee vaan jotakin luovia älykköjä, ei niille ole tilaa enää nykymaailmassa.
Älä huolehdi, kuulemma ilman papereitakin pärjää hyvin.
Mun mies on jännämies ja kova jätkä hakkaamaan. Minä olen vain tavallinen maisteri muiden joukossa ja elämänkoululainen. Pohdin tatuoinnin ottamista käsivarteeni. Mieheni käski haistattaa vitut teille ämmille. Hän korkkasi uuden pullon pratislavaa ja lantrasi sitä turkulaiseen kraanaveteen. Sähisi puolaksi että haisee paskalta ja kulautti ykkösellä alas ja lähti paskalle. Vessan ovi jäi reilusti auki ja ukko huusi paperia. Eihän kukaan paperia muistanut lidl:stä ostaa vaan nobelaneria kaksi lavallista.
Käskin pyyhkiä vanhaan hihattomaan joka oli ollut pölyttyneenä pesukoneen takana jo tammikuun puolesta välistä asti. Näytti pyyhkivän ja pyyhkiihän meillä hyvin. Mies on edelleen kova jätkä hakkaamaan säkkiä samalla kun polttaa sätkää olkkarin reunalla.
Kaikki on elämänkoululaisia, fiksuimmilla on myös muuta koulutusta.
Mäkään en päässyt. Tämä oli jo kuudes kerta kun hain. :( Surettaa katsella iloisia elämämkoululaisia kun itse en pääse mihinkään. Kaikki naapurinikin ovat elämämkoululaisia ja olen niin kateellinen. Elämämkoulun asuntolassa siis asun, kun täältä voi vuokrata paikan halvalla kuka tahansa.
Kohta alan olla jo omituisen vanhakin aloittamaan. :( Katsotaanko elämämkoulussa oudosti kolmekymppistä ekaluokkalaista?
Mä hain kouvolan elämämkouluun kun kaverit Mona-Marica ja Jannica pääsi sinne jo viime vuonna ja suositteli. Tänään tuli sit tieto et olin päässy. Lapset huostaanotettiin viime viikolla niin nyt on hyvä aika opiskella. Mites muuten toi opiskelun rahoitus , saako opinto lainaa mistään kun mulla ei oo luottotietoja? Nuoruusiän hölmöilyjä, poikkiksen laskujen takia meni, ei ees omaa syytä siis.
Voihan sen suorittaa oppisopimuksellakin. Täytyy vain olla oppilaitoksen hyväksymä paikka. Näyttökokein varmistetaan , että kaikki vaadittava on omaksuttu.
olkkarin reunalla kirjoitti:
Mun mies on jännämies ja kova jätkä hakkaamaan. Minä olen vain tavallinen maisteri muiden joukossa ja elämänkoululainen. Pohdin tatuoinnin ottamista käsivarteeni. Mieheni käski haistattaa vitut teille ämmille. Hän korkkasi uuden pullon pratislavaa ja lantrasi sitä turkulaiseen kraanaveteen. Sähisi puolaksi että haisee paskalta ja kulautti ykkösellä alas ja lähti paskalle. Vessan ovi jäi reilusti auki ja ukko huusi paperia. Eihän kukaan paperia muistanut lidl:stä ostaa vaan nobelaneria kaksi lavallista.
Käskin pyyhkiä vanhaan hihattomaan joka oli ollut pölyttyneenä pesukoneen takana jo tammikuun puolesta välistä asti. Näytti pyyhkivän ja pyyhkiihän meillä hyvin. Mies on edelleen kova jätkä hakkaamaan säkkiä samalla kun polttaa sätkää olkkarin reunalla.
Tavallinen maisteri muiden joukossa.
Sellaisia on paljon ja täysin turhakkeita. Hankkisitte oikean ammatin jolla saataisiin Suomi nousuun.
T: Elämän kovan koulun käynyt duunari joka ylläpitää hyvinvointiyhteiskunnan viimeisiä rippeitä kädet verta vuotaen.
Ei nyt kannata toivoa menettää. Moni peruuttaa paikkansa, on se niin kova koulu.
Vittu otsikkoki meni aivan pieleen. Siinä pitäisi lukea elämäMkoulu. En vittu ees totakaan osaa.