Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja määhän en itke

Vierailija
03.06.2016 |

Miehellä iski angsti päälle. Se huutaa ja vittuilee joka asiasta. No, käännän selkäni ja poistun paikalta ellei käytös muutu. Selän kääntäminen hiljensi miehen, nyt ollaan jännän äärellä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun odotin mukavaa iltaa mökillä. No, ehkä mies purkaa työstressejään. Hyttyskierukat on kiroomisesta päätellen muakin vittumaisempia:) T:Ap

Vierailija
2/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ei pitäis odottaa mitään, vaan elää hetkessä. Keskustelen täälä yksikseni ja oon todella surullinen. Itkettää, mutta nyt yritän olla itkemättä. T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia te seurustelette tollaisten saatanan neitien kanssa. Ottakaa kunnon mies, joka osaa ottaa rennosti ja pesee myös perseensä ihan itse.

Vierailija
4/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia te seurustelette tollaisten saatanan neitien kanssa. Ottakaa kunnon mies, joka osaa ottaa rennosti ja pesee myös perseensä ihan itse.

Et kai ehdota ketään palstarunkkareista?

Vierailija
5/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voih. 

Avatkaa oluet niin kyllä se siitä. Perjantai on usein vittumainen päivä kun on viikosta väsynyt ja odotuksia ladattu viikonlopun alkuun ja sitten joku meneekin pieleen. 

Vierailija
6/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai ehdota ketään palstarunkkareista?

No en todellakaan.

Vierailija
7/7 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mies, joka itse pesee perseensä, jopa kylmällä järvivedellä:) Yrittäjän stressi iskee ilmeisesti päälle ja mä oon sitten tulilinjalla.T:Ap

Vierailija kirjoitti: