Mitä haluat kysyä lakia noudattavalta pedofiililta?
Vastailen tässä hetkisen asiallisiin kysymyksiin.. Kysy pois!
Kommentit (69)
Ap, minä olen pahoillani mitä olet joutunut kokemaan lapsena. Mutta aivan kuten sinä koit lapsena kopeloinnin ikävänä ja satuttavana, niin varmaan ymmärrät ettei lasta ole tarkoitettu aikuisen kanssa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Ei milloinkaan!
Entä jos hankkisit nyt vain aikuisen tyttökaverin? Miksi olet ollut yksin vuodesta 2012?
Muistathan, että aina on mahdollista käyttää lääkkeitä, serotoniinin takaisinottajat auttavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedot mielellään hokevat tuota "ihminen on seksuaalinen vauvasta vaariin". Niin myös ap. Yritättekö oikeuttaa jotain tuolla hokemalla? Tuoko oikeuttaa lapsen seksuaalisen hyväksikäytön? Kun setäni käytti minua hyväksi ollessani 11v niin noinko hänkin sen päässään oikeutti? Hänen tekonsa muutti suhtautumistani kehooni, edelleen oksettaa kaikki seksuaalisen kanssakäymiseen liittyvä. Ei tarvitse kuin haistaa sperma niin oksennan. Olen sinkku valinnastani loppuikäni mieluummin kuin siedän miehen kosketusta. Mitäs ap tuumaat mun seksuaalisuudestani? Ihminen voi olla aseksuaali lapsesta hautaan vai?
Mutta kun ihminen on seksuaalinen läpi elämänsä, tutustu vaikka mll:n tai väestöliiton lastenhoitoa ja seksuaalisuutta käsitteleviin oppaisiin. Ei se tieto mun omasta päästä ole, enkä oikeuta sillä yhtään mitään!
Lapsen hyväksikäyttö on aina väärin. Olen pahoillani siitä, mitä olet joutunut kokemaan. ap
Kiitos kommentistasi. Itse en kuitenkaan koe olevani seksuaalinen enkä tiedä mitään "normaalista" seksuaalisuudesta. Kuitenkin rohkea aloitus aiheesta ja pisteet ettet ole kuin setäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ole kiltti ja jätä se perhe perustamatta. Siinä voi mahdollista tytärtäsi sattua ja pahasti, vaikka kuinka yrittäisit.
En ole AP, enkä sen puoleen pedofiilikään, mutta minkä ihmeentakia kuvittelet AP:n tai muunkaan pedofiilin viehättyvän omasta lapsestaan? Eihän tavismiehetkään ala läähättämään tyttärensä perään heti kun sille kasvaa tissit teini-ikäisenä, mutta taatusti katselevat muita teinipimuja sillä silmällä. Käypä googlaamassa Westermarck effect.
Siksi, että niitä patoutuneita haluja on valtava määrä. Omaa lastaan voi paljon helpommin hyväksikäyttää jäämättä kiinni kuin vieraita. Samasta syystä hyväksikäyttöjä on orpokodeissa ja muissa suljetuissa laitoksissa valtavasti verrattuna "vapaaseen yhteiskuntaan". Ja sivuhuomautuksena vielä, että terve "tavismies" ei todellakaan katsele juuri tissit saanutta lasta sillä silmällä.
Miten patoutuneiden halujen määrä vaikuttaa mitenkään asiaan? Edelleenkään se pedofiili ei tunne halua omaan lapseensa sen enempää kuin tavismieskään, joten halujen määrä on yhdentekevä, koska ne eivät kohdistu kyseiseen lapseen.
Ja se, että sinä ja muut naiset kuvittelevat, ettei miestä kiinnosta tissit iästä riippumatta, on varsin yleinen harhaluulo. Miehelle seksuaalisuus on hyvin pitkälti niitä biologisia signaaleja, jotka alkavat teini-iässä. Nuoruuskin on vain plussaa. Naiset eivät voi tätä ymmärtää, jos yrittävät nähdä miesten maailmaa omin silminsä, jossa se kiinnostava kumppani on oman ikäinen tai vanhempi. Tästä on miljoona tutkimusta olemassa, jos aihe kiinnostaa.
Mika kirjoitti:
Eihän pedofiili voi lakia noudattaa. Kaikki lapsethan on ala-ikäisiä. Vaikka videoita katsois tai katselis kuvia se on lainvastaista.
Ei pedofilia ole laitonta. Vasta sitten, jos "sortuu" tekoihin, niin se on tietysti tuomittavaa ja laitonta. Ei sekään ole laitonta, jos kuvittelee päässään satuttavansa toista ihmistä tai varastavansa, vasta teko on laiton. Millään tavalla pedofileja puolustelematta, koitetaan muistaa että niin kauan kun hlö hallitsee halunsa eikä satuta muita, ei häntä saisi tuomita.
Ap, et varmastikaan halua koskea mahdolliseen omaan lapseesi tulevaisuudessa, mutta oletko suunnitellut kuinka sujuvat kavereiden vierailut? Jos mahdollinen tyttäresi tuo ~10-vuotiaitaan kavereitaan yökylään, pystytkö käyttäytymään asiallisesti?
Selvää on, että jos tässä on minkäänlaista ongelmaa tulet satuttamaan niin itseäsi, perhettäsi, kuin myös lastesi ystäviä. Sitä kannattaa miettiä ennen minkäänlaista puhettakaan perheen perustamisesta.
Erittäin mielenkiintoinen ja tärkeä ketju, kiitos avaajalle tästä.
Aika monen voi huomata hämmentyneen siitä, että pedofiili osoittautuukin aidoksi ja tuntevaksi ihmiseksi. Koska pedofiilin halut ovat useimpien omasta mielestä 'sairaita', niitä ymmärtääkseen on helpointa kuvitella pedofiili mielessään himojensa pakottamaksi hirviöksi, joka jahtaa kaikkea mikä liikkuu.
Tällä voidaan sitten oikeuttaa silmitön viha ja tuomitseminen tilanteissa, joissa mitään muuta rikollista ei tuomittaisi. Oma maailmankuva ei kestä sitä, että pedofiilikin on ihminen. Tällaiset avoimet ketjut saattavat saada muutoksen aikaan ennen pitkää
Vierailija kirjoitti:
Ap, et varmastikaan halua koskea mahdolliseen omaan lapseesi tulevaisuudessa, mutta oletko suunnitellut kuinka sujuvat kavereiden vierailut? Jos mahdollinen tyttäresi tuo ~10-vuotiaitaan kavereitaan yökylään, pystytkö käyttäytymään asiallisesti?
Kyselet varmaan sun mieheltäsikin aina, kun tuot naispuolisen kaverisi kylään, että pystyykö nyt varmasti käyttäytymään asiallisesti, ja ettei esim. raiskaa kaveria heti kun silmä välttää?
Miksiköhän on niin vaikeaa ymmärtää, että vaikka henkilön seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu normaalista poikkeavaan asiaan, niin tämä ei automaattisesti tee henkilöstä muutoin sairasta tai vaarallista.
Siksi, että niitä patoutuneita haluja on valtava määrä. Omaa lastaan voi paljon helpommin hyväksikäyttää jäämättä kiinni kuin vieraita. Samasta syystä hyväksikäyttöjä on orpokodeissa ja muissa suljetuissa laitoksissa valtavasti verrattuna "vapaaseen yhteiskuntaan". Ja sivuhuomautuksena vielä, että terve "tavismies" ei todellakaan katsele juuri tissit saanutta lasta sillä silmällä.