Mieheni snaoi, että mertaranta on pirun hyvä selostaja muttei ymmärrä tilanteista ja taktiikasta oikein mitään.
Mies harrastanut kiekkoa aktiivisesti 20v, myös pelaajatasolla.
Kommentit (4)
(Alkaa niin v-tuttaa nämä naiset, jotka aina piukuttavat, kuinka " minun mies sanoo sitä" ja " minun mies tykkää tästä" eikä naisella vissiin omaa mielipidettä olekaan enää mistään)
Ja ap mies on muuten oikeessa. Mertaranta ulos selostamosta!
Vierailija:
(Alkaa niin v-tuttaa nämä naiset, jotka aina piukuttavat, kuinka " minun mies sanoo sitä" ja " minun mies tykkää tästä" eikä naisella vissiin omaa mielipidettä olekaan enää mistään)
Samaa miettinyt..
Minun mies sitä tätä ja tuota...
Parhaat naurut saa näistä kommenteista; " Minun mieheni, joka harrastanut lätkää ainakin 20 vuotta ja tietää siis kaiken jääkiekosta. Oikeastaan se tietää kaikesta kaiken...jepu jepu.
Se vaan on niin että jääkiekossa kuin monissa muissakin asioissa on monta eri käyttäjäkuntaa...Vaikka olis kaksi ihmistä joilla saman verran kokemusta, näkemystä ja tietämystä asiasta niin kaikesta liittyen lätkään ei olla samaa mieltä. Ja sehän sen hohto onkin...
mutta totta puhuen, raivostuttaa muakin Mertarannassa se ettei se kyllä edes huomaa monia asioita pelin aikana, kuten että olis tulossa jäähy tai että vastustaja ottaa maalivahdin pois (mikä näytetään jopa televisiokuvassa ja selostajien pitäisi PAIKAN PÄÄLLÄ selostaessaan myös nähdä televisiokuva)...