Jos naiset olisivat voimakkaampia kuin miehet niin...
miehet olisivat vielä enemmän alistettujia kuin naiset nyt. Naiset olisivat myös paljon julmempia.
Kommentit (17)
Vähän veikkaan että testosteronilla on asian kanssa enemmän tekemistä kuin pelkällä voimalla.
Olen voimakkaampi kuin moni mies. Olen myös isompi kuin moni mies.
N25
Näinhän se on. Naiset eivät osaa riidan tullessa kuin eskaloida tilannetta pahemmaksi. Lisäksi armo on naisille aivan tuntematon käsite. Ne nauttivat toisen murskaamisesta, siinä missä paatuneinkin mies ymmärtää lopettaa ajoissa.
Olisipa naisilla edes vahvemmat leukalihakset. Tuntuu, että kaikilla naisilla ne ovat niin heiveröiset, ettei suihinottoa pysty jatkamaan muutamaa minuuttia pidempään.
Vierailija kirjoitti:
N25
Ai. Oletko sitten joku 190-200 cm painija, ammattilaisnyrkkelijä tai painonnostaja? Koska muuten nainen tuskin on vahvempi kuin moni mies.
Vierailija kirjoitti:
N25
Se mikä on huvittavaa, niin nainen voi 10 vuoden salitreenillä kehittyä hieman voimakkaammaksi kuin keskiverto koskaan treenaamaton mies. Kun tuo treenaamaton mies sitten aloittaa salitreenit, kehittyy hän noin kuukauden treenillä voimakkaammaksi kuin tuo 10 vuotta treenannut nainen.
Onneksi eivät älyllisesti pärjää miehille nyt eikä tuossa tapauksessa:)
Vierailija kirjoitti:
N25
Onko sulla pallit myös? Hyi helvetti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi eivät älyllisesti pärjää miehille nyt eikä tuossa tapauksessa:)
Eivät niin.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Naiset eivät osaa riidan tullessa kuin eskaloida tilannetta pahemmaksi. Lisäksi armo on naisille aivan tuntematon käsite. Ne nauttivat toisen murskaamisesta, siinä missä paatuneinkin mies ymmärtää lopettaa ajoissa.
Olet jälleen kerran ihan oikeassa.
Sodissa naiset rientävät rintamille verissäpäin, raiskaavat ja teurastavat.
Onneksi maailmassa on armollisia, kannustavia ja ihastuttavia miehiä lopettamassa naisten järjettömän väkivallan.
Vierailija kirjoitti:
N25
Olet siis mies.
Jos naisilla tosiaan olisi yhtäkkiä enemmän voimaa ei he tuntisi mitään armoa koska ei ole kasvanut voiman kanssa.
Naiset hakkaa toisiaan ja lapsia kun ei miehille pärjää. Lasten pahoinpitelyistä ja kurittamisesta selvä enemmistö on naisten tekemiä ja esbosuhteissa väkivalta on paljon yleisempää.
kuinkas julmaa käsittelyä jatkuvasti häiriköivä naikkonen sitten kerjää?
tuosta saisi hyvän tosi televisio ohjelman. Se joka myy subille niin tarjoa mulle kalja ;)