Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan elämääni

Vierailija
03.06.2016 |

Koko vitun elämä on vain työssäkäyntiä, panikointia että raha loppuu työ loppuu, kaikki loppuu, Loppuuhan se elämäkin joskus, voi loppua vaikka tänä iltana,

minut on kasvatettu pelkäämään kaikkea, koko ajan pitää olla varuillaan että joku loppuu, mies loppuu, ruoka loppuu, raha loppuu, ,

on oikeasti alkanut jo vituttaa tällainen elämän katsomus. Joskushan nuo kaikki loppuvat.

Minua uhkaillaan edelleen, että jos tee töitä rahasi loppuvat, istun kuin viimeistä päivää töissä vain siksi että saan rahaa. en edes pidä kesälomia, koska on saatava rahaa niin maan perkeleesti,

Vihaan sitä että eri ihmiset syöttävät minulle koko ajan sanoja suuhun että joku loppuu kohta.

Tiedän että kasvatuksessani on mennyt jokin pieleen, mutta en saa sitä enää korjattua.

Vihaan sitä, että aina jokin asia on loppumassa. Kun uutiset tuuttaa irtisanomisia, niin niillä sitten uhkaillaaan että kohta se on sinunkin työpaikkasi loppumassa.

MItä elämää on ainainen uhkailu ja paineessa eläminen.

Tiedän , että asiat ovat menneet pieleen kasavtuksessani, mutta minkäs minä sille voin, jos tulee yt.t , tuskin saan ainakaan kunniamerkkiä siitä että istuin töissä pisimpään.

Ihankuin jotkin asiat olisi minusta kiinni, ihan kuin minä voisin vaikuttaa hallituksen päätöksiin lopettaa työpaikkani tältä seisomalta. Ihan kuin minä sen voisin päättää. En voi ja jos rahani loppuu niin sitten varmaan elämäkin loppuuu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan