tuntuuko teistä naiset, että seksissä
miehen kanssa mies tyydyttää teidät, vai te tyydytätte itseänne miehellä? Aloin miettimään tätä jokin aika sitten ja huomasin, että lähinnä tyydytän seksuaaliset tarpeeni miehellä, en niinkään anna miehen tuottaa minulle nautintoa..
Onko minussa jotain vikaa, onko muilla naisilla näin ja onko tapani jotenkin enemmän miesmäinen tapa nauttia seksistä??
Kommentit (8)
Jos nainen on päällä hän tyydyttää minua. Jos olen päällä tyydytän naista
Riippuu miehestä. Jotkut (liian monet) miehet ovat sellaisia että keskittyvät lähinnä omaan nautintoon eivätkä välitä esimerkiksi siitä saako nainen orgasmia vai ei. Sellaisten kanssa tulee sellainen olo, että mies lähinnä masturboi tässä kehollani. Toiset miehet ovat myös niin lahnoja eivätkä muutenkaan hommassa henkisesti läsnä, että siinä on vaikea edes itseään tyydyttää. Paras tilanne on tietysti silloin, kun molempia kiinnostaa molempien nautinto ja mies tyydyttää minut ja antaa tehdä saman hänelle. Se on ainakin itsestäni hyvän seksin määritelmä.
Tykkään kyllä tosi paljon tuottaa nautintoa miehelleni. Itse en kuitenkaan välitä niin paljon miehen antamasta hyväilystä ja itse asiassakin nautin eniten kun olen itse määräämässä tahdin :D haluaisin siis ehkä oppia antautumaan toisen tuottamalle nautinnolle paremmin..
Ap
Kyllä olis kiva jos olis sellainen nainen joka oikein todella yrittäisi tehdä mulle hyvää kun itsekin keskityn nimenomaan tekemään hyvää sille toiselle.
Annan kyllä miehen tyydyttää minua, mutta joskus nopeuttaakseeni orgasmia tyydytän kyllä itseni miehellä. T: Hyvää seksiä jo 20v saman miehen kanssa.
Mä olen siis omituinen, tuli alapeukkuja eikä kukaan kokenut seksiä samoin :D arvasin..
Tyydytän itseni miehellä.