Milloin viimeksi olet pistänyt munaa suuhusi
Tuli äsken syötyä nakkikastiketta ja muusia ja keitettyä kananmunaa. Kananmunat on tosi hyviä keitettynä,paistettuna, melkein minkä ruuan kanssa
Kommentit (25)
Viime viikolla tein pannukakkuja joten siinä samallahan munaa tuli suuhun taikinan johdolla.
V*ttu nää sun aloitukset on aina yhtä hauskoja. Onko kukaan koskaan oikeassa elämässä nauranut sinun jutuillesi eikä sinulle?
2013 vuoden lopussa, olen ollut nyt pitempään sinkkuna. Se mies oli ihan komea mutta paljastui vähän oudoksi. Kananmunaa söin juuri caesar-salaatin kanssa.
T.N/21
Vierailija kirjoitti:
2013 vuoden lopussa, olen ollut nyt pitempään sinkkuna. Se mies oli ihan komea mutta paljastui vähän oudoksi. Kananmunaa söin juuri caesar-salaatin kanssa.
T.N/21
Hei, voisin antaa sinulle munaa suuhun taas. Laskin että sinulla on turhan monta vuotta siitä kun olet saanut munaa suuhun.
M37
Vierailija kirjoitti:
V*ttu nää sun aloitukset on aina yhtä hauskoja. Onko kukaan koskaan oikeassa elämässä nauranut sinun jutuillesi eikä sinulle?
Ehkä minussa on vähän humoristin vikaa.
Mika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä minussa on vähän humoristin vikaa.
paino sanalla vähän
Vierailija kirjoitti:
Tunti sitten, söin kovaksikeitetyn munan gyrosin kanssa.
saako jostain päin suomea gyrosta, vai teitkö itse?
Monta kuukautta sitten. Ei kuulu lemppareihin.
Penismunaa (niin kuin edeltävä kommentoija nimesi sen😄) eilen.
Penismunaa eilen. ja varmaan joka päivä tulee kerran dipattua suussa. Kananmunaa aamulla :))
Mä tykkään munasta.
Tasan viikko sitten hotkin kyrpää kurkkuun. Sama viikko on kananmunankin suuhun panosta. Aika pitkä aika.
On se hyvä juttu jos muna kelpaa. Nyt olikin puhe kananmunista. Eikä semmoisista munista mistä voi tulla tämmöisiä 🚼
Maanantaina, kun tein pyttipannua.