Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tamponi menkkojen ekana päivänä

Vierailija
03.06.2016 |

Olen käyttänyt yleensä koko menkkojen ajan ob normal -kokoista tamponia. Nyt ensimmäisenä päivänä kuitenkin on tullut "läpi"/"ohi"vuotoa. Onko normal tamponi liian pieni 1.päivälle ja pitäisikö siirtyä käyttämään eka päivänä super?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt näyttää siltä, että normal-koko on liian pieni. On omassa harkinnassasi, käytätkö liian pientä vai siirrytkö tarpeeksi suureen.

Vierailija
2/6 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pieni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi valitaan vuodon runsauden eikä kuukautispäivän järjestysnumeron mukaan.

Vierailija
4/6 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan täysin yksilöllistä. Tietenkin tamponi on liian pieni, jos se vuotaa läpi. Ei ole mitään sääntöä, että ekat vuotopäivät olisi niukkoja aina.

Tältä palstalta olen oppinut, että ihmisillä voi olla todella erilaisia menkkoja. Jollain kestää 2 päivää ja pärjää pikkuhousunsuojilla, jollain tulee viikon verran kuin "härän kurkusta" ja yhdistelmä yöside+supertamponi kestää tunnin...

Useimmilla menkat on jotain tolta väliltä!

Vierailija
5/6 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse tamponikoko sen mukaan, paljonko vuotaa.

Mulla ekan päivän tulee kuin Niagarasta, vaihdan super-kokoista tamponia 2-3 h välein. Tokana päivänä laantuu ja 3.-7. päivät on enää rusehtavaa tuhrua, pärjää pikkuhousunsuojalla.

Kyllähän se tamponi liian pieni on, jos vuotaa ohi nopeassa ajassa. Itselle tuo 2-3 h on ihan hyvä väli, paljoa pidempään en tohtisikaan hauduttaa.

Vierailija
6/6 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun ennen normal-koko on riittänyt!

Sitäpaitsi en tiedä mahtuuko super sisälleni.. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi