Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tämä henkilö kateellinen minulle?

Vierailija
03.06.2016 |

Arvostelee jatkuvasti työskentelytapojani, katsoo pahasti, näyttää nyrpeää naamaa jos joku mies juttelee minun kanssani, puhuu minusta muille pahaa selkäni takana, ivailee, hymyilee tyytyväisenä jos huomaa minulle käyvän jotain ikävää. Ei halua auttaa vaan päinvastoin vaikeuttaa asioideni hoitamista.

Olen mielestäni miellyttävän näköinen ihminen ja olen kuullut muiden sanovan minua jopa kauniiksi. Myös persoonaani ja älyäni on kehuttu.

Onkohan tämä henkilö kateellinen minulle?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö ei pidä sinusta. Kateus on aivan eri asia.

Niinpä. Jos ei pidä jostain ihmisestä se oikeuttaa käyttäytymään tavoilla jotka on mainittu aloitusviestissä.

Ei lainaamasi henkilö vaittänytkään että käytös olisi oikeutettua, mutta jotkut vain käyttäytyvät noin.

Ja joku ihmetteli käyttäytyvätkö ihmiset noin jos eivät pidä toisesta - voihan ap olla vaikka kuinka v-mäinen tuota henkilöä kohtaan, mistä me se tiedetään :D Tuolle käytökselle voi olla monta syytä mutta mun eka veikkaus ei missään nimessä ole kateus. Ylipäätään mun kokemus on se että henkilö joka väittää jonkun olevan kateellinen on yleensä aika epämiellyttävä ihminen eikä tajua sitä.. En siis väitä että tässä olisi niin.

Vierailija
22/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen myös että henkilö ei vain yksiselitteisesti pidä sinusta. Ei tuo käytös suoraan kateuteen viittaa.

En minäkään pidä kaikista ihmisistä mutta en minä käyttäydy heitä kohtaan aloitusviestissä mainituilla tavoilla. Jos minä en pidä jostain ihmisestä yritän sulkea hänet pois mielestäni ja vältellä hänen seuraansa niin paljon kuin mahdollista. Siksi minua ihmetyttää miksi joku tarkkailee ja käyttää energiaansa ihmiseen josta "ei vaan pidä".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jos ei pidä jostain ihmisestä se oikeuttaa käyttäytymään tavoilla jotka on mainittu aloitusviestissä.

Ei lainaamasi henkilö vaittänytkään että käytös olisi oikeutettua, mutta jotkut vain käyttäytyvät noin.

Ja joku ihmetteli käyttäytyvätkö ihmiset noin jos eivät pidä toisesta - voihan ap olla vaikka kuinka v-mäinen tuota henkilöä kohtaan, mistä me se tiedetään :D Tuolle käytökselle voi olla monta syytä mutta mun eka veikkaus ei missään nimessä ole kateus. Ylipäätään mun kokemus on se että henkilö joka väittää jonkun olevan kateellinen on yleensä aika epämiellyttävä ihminen eikä tajua sitä.. En siis väitä että tässä olisi niin.

Useimmat kyllä pitävät minua miellyttävänä. Mutta sitten on niitä joissa herätän suorastaan vihaa. Useimmiten ovat naispuolisia (tätä ei olisi saanut sanoa mutta minäpä nyt uhkarohkeana tein niin).

Ap

Vierailija
24/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, esim jo ihan luonteiden erilaisuus voi tuntua todella ärsyttävältä jos joutuu olemaan paljon tekemisissä täysin erilaisen ihmisen kanssa. Jos toinen on hiljainen ja rauhallinen ihminen ja toinen aina äänessä niin kyllä se voi ottaa hermoon vaikkei kumpikaan mitään pahaa tarkoita.

Vierailija
25/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen myös että henkilö ei vain yksiselitteisesti pidä sinusta. Ei tuo käytös suoraan kateuteen viittaa.

Millainen ääliö käyttäytyy noin töissä, jos ei vain pidä jostain toisesta? Ilman syytä.

Vierailija
26/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ääliö käyttäytyy noin töissä, jos ei vain pidä jostain toisesta? Ilman syytä.

No onko kateus sitten hyväksyttävä syy käyttäytyä noin? :D Minusta töissä pitäisi aina pystyä käyttäytymään asiallisesti, mutta kaikki eivät siihen pysty.

Vierailija
27/27 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä