Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri lähettää kuvia lapsestaan. Ei kiinnosta.

Vierailija
03.06.2016 |

Melkein joka päivä lapsi tekee jotain "ihmeellistä", josta pitää jostain ihmeen syystä ilmoittaa mulle. Ja nämä ihmeteot ovat olleet mm. sotkevan ruoan syömistä niin, että koko naama, rinnus ja pöytä on sotkussa (ilmeisesti hienoa, kun osaa syödä itse) , jonkun laatikon tai kulhon laittaminen päähän (heh heh, eihän niitä kuulu päähän laittaa), kärryissä istuminen väärin päin (hihii, ihan väärin istuu hupsu).

Mua ei vois vähempää kiinnostaa tuollaiset kuvat. Ja vielä vähemmän kuvat, joissa ei olr edes mitään hauskaa. Lapsi kiikussa, "Ollaan puistossa", Lapsi syöttötuolissa "Tultiin kotiin", lapsi ostoskärryissä "Mentiin kauppaan".

Arrgh!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojapiikoja kyrsii!

Vierailija
22/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on myönnettävä, että hyvin harvoin minua kiinnostaa ystävieni lapset tai lasten kuvat. Joidenkin läheisimpien ystävien lapset aiheuttaa samoja tunteita kuin muitten rakkaitten näkeminen tai ihanien eläinten näkeminen, mutta muuten.. en voi sille mitään että näen vain kuvan lapsesta puuhailemassa. Kuitenkin aina kehun ja iloitsen, sillä en halua loukata ystäviäni. Olen itse lapseton, mutta aikomuksena on kyllä lastenteko, ja tunnen sen halun että olisipa omia lapsia, siis ns. vauvakuumeen. Olen kuitenkin ihmetellyt miksi muiden lapset eivät herätä niitä tunteita, mutta en epäile yhtään etteikö ne heräisi sitten kun rakastuu omaan lapseen sen saadessaan. Vasta pidin ystävän uutta vauvaa sylissä, ei tuntunut miltään.. Luulen että ne vauvat alkaa tuntua ihanilta vasta kun on itse saanut sellaisen? Tunteeko joku muu täällä oleva lapseton mutta lapsia haluava samoin? Olen nainen, mutta tuntuu että miehet useammin suhtautuvat lapsiin samoin kuin minä nyt. Olenkohan minä vain poikkeava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiva saada whatsapissa esim vapputoivotus tuhruisen vauvakuvan kanssa. Sitte sitä pitää kehua kun on niin ihana ja söpö ja syötävä. Ei kiinnosta vaikka itsekin oon neljän lapsen äiti.

Vierailija
24/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kaveri Faceen laittaa kuvia lapsestaan ja tosi paljon. Moni tykkää ja niin minäkin vaikka oikeesti ei kiinnosta pätkääkään. Varsinkin kun en erityisesti tykkää pikkulapsista.

Vierailija
25/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein joka päivä lapsi tekee jotain "ihmeellistä", josta pitää jostain ihmeen syystä ilmoittaa mulle. Ja nämä ihmeteot ovat olleet mm. sotkevan ruoan syömistä niin, että koko naama, rinnus ja pöytä on sotkussa (ilmeisesti hienoa, kun osaa syödä itse) , jonkun laatikon tai kulhon laittaminen päähän (heh heh, eihän niitä kuulu päähän laittaa), kärryissä istuminen väärin päin (hihii, ihan väärin istuu hupsu).

Mua ei vois vähempää kiinnostaa tuollaiset kuvat. Ja vielä vähemmän kuvat, joissa ei olr edes mitään hauskaa. Lapsi kiikussa, "Ollaan puistossa", Lapsi syöttötuolissa "Tultiin kotiin", lapsi ostoskärryissä "Mentiin kauppaan".

Arrgh!

Miksi vitussa siitä meille ilmoitat? Meni viesti vähän väärään osoitteeseen.

Keskustelupalstan nimi on Aihe Vapaa. Kai täällä saa avautua? 

Vierailija
26/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me aikuiset laitamme instagramiin ja facebookiin niiiiin kiinnostavia valokuvia ja hukutamme kaverimme tähän innostavaan tulvaan. On kuvaa uudesta blenderistä, meikkipaletista, lenkkareista, hölkkälenkiltä, nuotiolla istumisesta, siitä iänikuisesta lentokoneen siivestä, salaattiannoksesta, lattetaiteesta, kukkasista. NIIIIIIIIIn kiinnostavaa että ejakuloin innosta!

Mulla ei ole lapsia, ja ystävänikin ovat lapsettomia, mutta en keksi kuinka heidän mahdollisten lastensa valokuvat olisivat minusta vähemmän kiinostavia kuin ne heidän kuvaamansa lenkkarit ja cappuccinoon koristeltu saniaisenlehti.

Vierailija
27/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi me aikuiset laitamme instagramiin ja facebookiin niiiiin kiinnostavia valokuvia ja hukutamme kaverimme tähän innostavaan tulvaan. On kuvaa uudesta blenderistä, meikkipaletista, lenkkareista, hölkkälenkiltä, nuotiolla istumisesta, siitä iänikuisesta lentokoneen siivestä, salaattiannoksesta, lattetaiteesta, kukkasista. NIIIIIIIIIn kiinnostavaa että ejakuloin innosta!

Mulla ei ole lapsia, ja ystävänikin ovat lapsettomia, mutta en keksi kuinka heidän mahdollisten lastensa valokuvat olisivat minusta vähemmän kiinostavia kuin ne heidän kuvaamansa lenkkarit ja cappuccinoon koristeltu saniaisenlehti.

On ihan eri asia lisätä kuvia someen kuin spämmätä niitä suoraan kaverin puhelimeen. Etenkin kun Facebookissa niitä spämmääjiä on helppo lakata seuraamasta.

Vierailija
28/28 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse joulukuussa vauvan ja olen postannut hänestä yhteensä 4 kertaa, joista 3 on kuvaa. Ärsyttää kun joillakin ei ole mitään rotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi