Oletteko seurustelleet häntäheikkien kanssa?
Kummastuttaa tuo häntäheikkien suosio naisten keskuudessa. Ainakin näin miehenä sen näkee jo päälle päin, että ketkä ovat näitä kukasta kukkaan hyppiviä miehiä. Silti heillä on aina joku hupakko kainalossaan. Erikoista, sanon vaan.
Kommentit (7)
Taas jotain reppanaa ahdistaa kun ei saa naista.
m37
Näitä häntäheikkejä on ukkomiehissä muuten yllättävän paljon. Eli vastaus on aika moni, ja useat on ehtineet alttarille asti.
Vierailija kirjoitti:
Taas jotain reppanaa ahdistaa kun ei saa naista.
m37
Tässä taitaa olla käsikirjaesimerkki naisesta, jolla paljon häntäheikkikumppaneita takanaan. Jostain syystä purkaa aggressioitaan esiintymällä netissä miehenä.
Tuttavapiirissäni on kaksi sinkkunaista, joilla on suhteet ukkomiesten kanssa. Eli ei se avioliitto lopeta häntäilyä. Lisäksi työpaikalla on nainen, joka seurustelee julkisesti ukkomiehen kanssa ja tämän vaimo hyväksyy kuvion täysin. Olen itse hankala nainen, sillä en suostuisi olemaan toinen tai jotain siitä eteen päin.
Olen tapaillut. En tiedä, voiko häntäheikin kanssa puhua seurustelusta, kun niitä merjoja ja mirkkuja on muitakin. Syy? Mies oli virtuoosi sängyssä ja olin rakastunut.
No en ole, eivät ole seurustelumateriaalia.